TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- De TA-relatie-issues draad
Pages (12): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 »


Posted by New Wave on Dec-15-2004 17:49:

quote:
Originally posted by jp
Dan krijg ik Natascha met een deegroller achter me aan

Nee, bedankt


Das lekker, pijn is fijn. Spankyspanky!


Posted by djxtension on Dec-15-2004 18:04:

quote:
Originally posted by New Wave
Das lekker, pijn is fijn. Spankyspanky!


Ahum


Posted by New Wave on Dec-15-2004 18:23:

quote:
Originally posted by djxtension
Ahum


jaja, daar schrik je van he.


Posted by jp on Dec-15-2004 20:59:

Tepelbijten


Posted by Cosmic on Dec-15-2004 21:25:

Wat jammer dat zo'n serieus bedoelde draad weer uitmond in off-topic geblaat...


Posted by Esrem on Dec-15-2004 21:27:

Ja vond ik ook al...


Posted by Chicane on Dec-16-2004 08:52:

inb4dalock dan maar


Posted by sndh on Dec-16-2004 09:41:

helaas zijn het altijd dezelfde...


Posted by SnuggLe on Dec-16-2004 10:13:

quote:
Originally posted by HBtje
eens!

gister met meisje (ze is 23) naar de dierentuin geweest, t ging echt PERFECT! genoeg gespreksstof van al die leuke diertjes Het was alleen wel koud maarja, gelukkig zijn er in de Burgers Zoo hier veel binnen-area's

uiteindelijk is ze ook blijven slapen ja


Dan kan ik 2 dingen zeggen:

- hoeveel had je betaald?
- Ik wil het niet eens weten want ik krijg er 'visions' bij! Bah!




En verder: tsja wordt weer behoorlijk Offtopic. Schoppen die Remy!
Maarja, als je de rest van het forum ziet: 20 'beste .... van 2004' en verder 9 van de 10 threads die geen zak met house te maken hebben. Daarnaast 2 of 3 mensen die OVERAL op moeten reageren met iets wat totaal niet bijdraagt aan de thread, maar wel alles onderspammen. Ik noem geen namen, maar het gaat echt nergens over...


Posted by DaanMc on Dec-16-2004 11:54:

quote:
Originally posted by SnuggLe
..gelukkig woon ik in Den Haag, dicht bij Duindorp(/Scheveningen).Wat ook echt leuk is, is bowlen


(ik woon denk ik dicht bij je in de buurt) maar dat is zeker waar!
het strand is ook goed idd.. zeker in dit weer! niet al te koud, lekker winderig, maar geen regen.. of heel even een kort buitje


Posted by Remy D on Dec-16-2004 11:57:

quote:
Originally posted by SnuggLe

En verder: tsja wordt weer behoorlijk Offtopic. Schoppen die Remy!


geef mij maar de schuld, ik was echt niet de enige die deze thread ging verneuken...


Posted by M_Peror on Dec-16-2004 14:16:

En toen dacht ik: dit is een goed moment om een ON-topic reactie te plaatsen

...

en wist vervolgens niet wat ik dan moest schrijven, want het is een beetje stil aan het relatiefront bij M_Peror. Dus heb ff niks bij te dragen, sorry

Maar mocht zich een gelegenheid voordoen, dan heb ik dankzij deze thread voorlopig even genoeg tips om een tijdje vooruit te kunnen.


Posted by SnuggLe on Dec-16-2004 15:20:

quote:
Originally posted by M_Peror
En toen dacht ik: dit is een goed moment om een ON-topic reactie te plaatsen

...

en wist vervolgens niet wat ik dan moest schrijven, want het is een beetje stil aan het relatiefront bij M_Peror. Dus heb ff niks bij te dragen, sorry

Maar mocht zich een gelegenheid voordoen, dan heb ik dankzij deze thread voorlopig even genoeg tips om een tijdje vooruit te kunnen.


Ik zou het wel weten, met zo'n schone en aardige dame aan je (dans-)zijde..!


Posted by MaGiK54 on Dec-26-2004 03:01:

En Cosmic al stappen ondernomen en hoe zijn ze verlopen ??


Posted by Cosmic on Dec-26-2004 10:06:

Goed dat je erover begint, ik wou net hetzelfde doen

Ik heb van de week met mn vrind gesproken, en hij vond het wel leuk zelfs
Gister kaartje op de bus gedaan, dus nu alleen nog afwachten.....en duimen

Zie dr vanavond nog, maar dan weet ze nog van niets dus...


Posted by MaGiK54 on Dec-26-2004 13:17:

Spannend hoor


Posted by sndh on Dec-26-2004 14:09:

goeie zet! Keep us posted!


Posted by Cosmic on Dec-27-2004 09:51:

Kriebels, ik ben me een partij zenuwachtig!


Posted by jp on Dec-27-2004 10:08:


Posted by MaGiK54 on Dec-27-2004 16:06:

quote:
Originally posted by Cosmic
Kriebels, ik ben me een partij zenuwachtig!


Ze zal je kaartje inmiddels wel ontvangen hebben


Posted by Cosmic on Dec-27-2004 18:11:

quote:
Originally posted by MaGiK54
Ze zal je kaartje inmiddels wel ontvangen hebben


Misschien wel, misschien niet. Kheb hem de 25e om 2200 uur gepost, dus. Morgen zeker iig....


Posted by eieregooie on Dec-27-2004 18:44:

ik denk dat ze zowel de 25e als de 26e geen post ophalen of bezorgen...


Posted by jp on Dec-27-2004 18:59:

Vandaag zijn de bussen weer geleegd, maar bezorgen van niet zakelijke post kan 72 uur duren (volgens de TPG site)


Posted by Jappio on Dec-27-2004 19:01:

is het niet een beetje laat voor een kerstkaart?


Posted by Cosmic on Dec-27-2004 19:15:

quote:
Originally posted by Jappio
is het niet een beetje laat voor een kerstkaart?


Vandaag pas geleegd? Dan komt ie dus morgen of overmorgen aan...

Ik dacht dat ie dan wel 3e kerstdag aan zou komen....maar er staat ook gelukkig nieuwjaar op hoor

Ik deed t expres na kerst, omdat anders de kans zou bestaan dat we allebei een beetje een rotkerst zouden kunnen hebben....


Pages (12): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.