TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- De TA-relatie-issues draad
Pages (12): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 »
| quote: |
| Originally posted by jp Dan krijg ik Natascha met een deegroller achter me aan Nee, bedankt |
| quote: |
| Originally posted by New Wave Das lekker, pijn is fijn. Spankyspanky! |
| quote: |
| Originally posted by djxtension Ahum |
Tepelbijten 
Wat jammer dat zo'n serieus bedoelde draad weer uitmond in off-topic geblaat...
Ja vond ik ook al...
inb4dalock dan maar 
helaas zijn het altijd dezelfde...
| quote: |
| Originally posted by HBtje eens! gister met meisje (ze is 23) naar de dierentuin geweest, t ging echt PERFECT! genoeg gespreksstof van al die leuke diertjes Het was alleen wel koud maarja, gelukkig zijn er in de Burgers Zoo hier veel binnen-area's uiteindelijk is ze ook blijven slapen ja |
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe ..gelukkig woon ik in Den Haag, dicht bij Duindorp(/Scheveningen).Wat ook echt leuk is, is bowlen |
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe En verder: tsja wordt weer behoorlijk Offtopic. Schoppen die Remy! |
geef mij maar de schuld, ik was echt niet de enige die deze thread ging verneuken...
En toen dacht ik: dit is een goed moment om een ON-topic reactie te plaatsen
...
en wist vervolgens niet wat ik dan moest schrijven, want het is een beetje stil aan het relatiefront bij M_Peror. Dus heb ff niks bij te dragen, sorry
Maar mocht zich een gelegenheid voordoen, dan heb ik dankzij deze thread voorlopig even genoeg tips om een tijdje vooruit te kunnen. 
| quote: |
| Originally posted by M_Peror En toen dacht ik: dit is een goed moment om een ON-topic reactie te plaatsen ... en wist vervolgens niet wat ik dan moest schrijven, want het is een beetje stil aan het relatiefront bij M_Peror. Dus heb ff niks bij te dragen, sorry Maar mocht zich een gelegenheid voordoen, dan heb ik dankzij deze thread voorlopig even genoeg tips om een tijdje vooruit te kunnen. |
En Cosmic al stappen ondernomen en hoe zijn ze verlopen ??
Goed dat je erover begint, ik wou net hetzelfde doen
Ik heb van de week met mn vrind gesproken, en hij vond het wel leuk zelfs
Gister kaartje op de bus gedaan, dus nu alleen nog afwachten.....en duimen
Zie dr vanavond nog, maar dan weet ze nog van niets dus...
Spannend hoor 
goeie zet! Keep us posted!
Kriebels, ik ben me een partij zenuwachtig!

| quote: |
| Originally posted by Cosmic Kriebels, ik ben me een partij zenuwachtig! |
| quote: |
| Originally posted by MaGiK54 Ze zal je kaartje inmiddels wel ontvangen hebben |
ik denk dat ze zowel de 25e als de 26e geen post ophalen of bezorgen...
Vandaag zijn de bussen weer geleegd, maar bezorgen van niet zakelijke post kan 72 uur duren (volgens de TPG site)
is het niet een beetje laat voor een kerstkaart? 
| quote: |
| Originally posted by Jappio is het niet een beetje laat voor een kerstkaart? |
Dan komt ie dus morgen of overmorgen aan...
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.