TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Beta Party II
Pages (5): « 1 2 3 4 [5]
| quote: |
| Originally posted by Dark Apostle Van hoelaat tot hoelaat gaan we feesten, tzou leuk als ik trein naar en trein terug kon pakkken zonder over slaapplaats zorgen te maken. |
| Originally posted by Jasperovitsj Euhm, tot de eerste treinen terug denk ik. Als het aan mij ligt toch! Eigenlijk geen idee tot hoe laat die zaal open is, nog eens kijken op de site... |
in de richting van de grote steden zijn er vanuit Gent al erg vroeg 's morgens treinen, ook op zondag.
Ik denk dat de eerste trein richting Antwerpen om 5:05 is... Toch op gewone dagen. Gent heeft een groot station, dus treinen genoeg 
Als ik met Tom mee kan rijden ga ik misschien toch mee naar die Mindhunters night, to check the place out! Is er iemand�buiten Oester �berhaupt ooit al geweest?
nee
Maar dat komt wel goed, tis een vrij bekende plaats en ja, ze is vrij groot... Maar dat is des te beter, dan kunt ge ze volproppen met allerhande lichtspullen
Oh ja, als der hulp nodig is: Met veel plezier, voor mij is het allesbehalve veraf 
| Originally posted by Tiger777 nee Maar dat komt wel goed, tis een vrij bekende plaats en ja, ze is vrij groot... Maar dat is des te beter, dan kunt ge ze volproppen met allerhande lichtspullen Oh ja, als der hulp nodig is: Met veel plezier, voor mij is het allesbehalve veraf |
| Originally posted by eieregooie Dus jij komt 3 Feb ook? |
Leuk dat er ook nog een paar BETA's komen naar de Mindhunters Night
all�, iedereen heeft hier nog tot in februari exaam ofwa?
| Originally posted by Gladius all�, iedereen heeft hier nog tot in februari exaam ofwa? |
kheb examens tot 11 februari. Dus nie naar Gent de 3de.
| Originally posted by Zehra kheb examens tot 11 februari. Dus nie naar Gent de 3de. |