TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- PIllen!!!!
Pages (5): « 1 2 3 4 [5]
| quote: |
| Originally posted by Snuggle Snap niet waarom Partyflock daarbij genoemd wordt :S |
| Originally posted by Roger maar er wordt hoe het er staat ook.. wordt echt gesuggereerd dat de mensen bij partyflock allemaal drugshoeren zijn |
| Originally posted by tijs08 Pfff wat zeiken jullie nou! Als er ergens veel mensen zitten die uitgaan is het op Partyflock... en wat word er vaak gedaan tijdens het uitgaan... Lijkt me dus erg duidelijk en je kan niet verwachten dat de media of wie dan ook die tweedeling tussen uitgaan en drugs ooit weg zal laten. |
| Originally posted by SnuggLe Zo wordt Housemuziek weer verkeerd in beeld gebracht met drugs. En dat moet eens afgelopen zijn. |
| Originally posted by SnuggLe Er is eigenlijk totaal geen link, en het zet diegene alleen maar in een kwaad daglicht. Natuurlijk zitten er mensen op PF die ook zoiets doen, maar je degradeert er een hele groep mensen mee. |
| Originally posted by tijs08 True. maar! Ik dacht bij het lezen van die link naar PF eigenlijk alleen aan het feit dat er al een discussie op het PF forum gaande was net zoals precies het geval was onder dat artikeltje... |
Vanillegeurtje dus.
Bij mij roept de geur van Salmiak ook bepaalde herinneringen op 

| Originally posted by Phortje Vrienden van me hebben 't wel geprobeerd en 't is ze goed bevallen. Ik heb 't zelf wel liggen, maar ik heb er nog niks mee gedaan ![]() |
Radio 3FM deejay Giel Beelen slikt Explosion
Radiopresentator Giel Beelen (3FM) heeft donderdagochtend tijdens zijn uitzending het nieuwe drug Explosion geslikt. Na het gebruik van de drug werd Beelen erg opgefokt en had moeite om een gesprek te voeren. Wel ervaarde hij de muziek heviger dan normaal.
Een aantal jaar geleden presenteerde Beelen 's nachts het programma De Dopeshow. Tijdens de uitzendingen van het programma slikte hij alle drugs die er toen op de markt te krijgen waren. Nu Explosion een nieuw en populair drug in het uitgaansleven is geworden, meende Beelen dat hij hiervan ook live in de ether de gevolgen van moest laten horen.
Explosion wordt verkocht in kleine buisjes met daarin een vloeistof die een sterke vanillegeur verspreidt. Aan de vanilleolie die waarschijnlijk in de buisjes zit, is 'methylone' toegevoegd. Dit is een afgeleide van MDMA, het werkzame middel in XTC-pillen. De gebruiker gaat zich hyperactief en euforisch voelen. De na-effecten van Explosion zijn aanzienlijk minder drastisch dan bij XTC. Mede daarom is het goedje nu erg pouplair.
hehe wat een actie! heerlijk! 
Hij was meteen overal 'big news'! De hele dag op de radio hoorde ik niks anders, RTL Boulevard, PaPaul, etc.
| Originally posted by Partyhardy! Radio 3FM deejay Giel Beelen slikt Explosion Radiopresentator Giel Beelen (3FM) heeft donderdagochtend tijdens zijn uitzending het nieuwe drug Explosion geslikt. Na het gebruik van de drug werd Beelen erg opgefokt en had moeite om een gesprek te voeren. Wel ervaarde hij de muziek heviger dan normaal. |
http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/stream...xplosion-hi.asf
Let op z'n benen en kaak 
Die gast heeft wel een lelijk gebit!
niet alleen een lelijk gebit
Na speed en pillen altijd je tanden poetsen en vitamines aanvullen