TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- PIllen!!!!
Pages (5): « 1 2 3 4 [5]

Posted by tijs08 on Mar-22-2005 13:08:

quote:
Originally posted by Snuggle
Snap niet waarom Partyflock daarbij genoemd wordt :S

quote:
Originally posted by Roger
maar er wordt hoe het er staat ook.. wordt echt gesuggereerd dat de mensen bij partyflock allemaal drugshoeren zijn

Pfff wat zeiken jullie nou!

Als er ergens veel mensen zitten die uitgaan is het op Partyflock... en wat word er vaak gedaan tijdens het uitgaan...
Lijkt me dus erg duidelijk en je kan niet verwachten dat de media of wie dan ook die tweedeling tussen uitgaan en drugs ooit weg zal laten.

Posted by SnuggLe on Mar-22-2005 13:57:

quote:
Originally posted by tijs08
Pfff wat zeiken jullie nou!

Als er ergens veel mensen zitten die uitgaan is het op Partyflock... en wat word er vaak gedaan tijdens het uitgaan...
Lijkt me dus erg duidelijk en je kan niet verwachten dat de media of wie dan ook die tweedeling tussen uitgaan en drugs ooit weg zal laten.

Ach ga toch weg. Das hetzelfde als ik een heel stuk over drugs schrijf, en dan daaronder zet: "Ps. Het groepje uit Rotterdam was er ook benieuwd naar".

Er is eigenlijk totaal geen link, en het zet diegene alleen maar in een kwaad daglicht. Natuurlijk zitten er mensen op PF die ook zoiets doen, maar je degradeert er een hele groep mensen mee.

In je laatste zin zeg je het wel: dat de media die tweedeling tussen uitgaan en drugs ook weg zal laten: Nee. Maar ik bedoel dit niet alleen voor Partyflock, maar voor alle housesites. Zo wordt Housemuziek weer verkeerd in beeld gebracht met drugs. En dat moet eens afgelopen zijn.

Posted by tijs08 on Mar-22-2005 14:06:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Zo wordt Housemuziek weer verkeerd in beeld gebracht met drugs. En dat moet eens afgelopen zijn.

True.

maar!

quote:
Originally posted by SnuggLe
Er is eigenlijk totaal geen link, en het zet diegene alleen maar in een kwaad daglicht. Natuurlijk zitten er mensen op PF die ook zoiets doen, maar je degradeert er een hele groep mensen mee.

Ik dacht bij het lezen van die link naar PF eigenlijk alleen aan het feit dat er al een discussie op het PF forum gaande was net zoals precies het geval was onder dat artikeltje...

Posted by SnuggLe on Mar-22-2005 14:36:

quote:
Originally posted by tijs08
True.

maar!

Ik dacht bij het lezen van die link naar PF eigenlijk alleen aan het feit dat er al een discussie op het PF forum gaande was net zoals precies het geval was onder dat artikeltje...

Als je het zo bekijkt heb je helemaal gelijk.
Maar ik proef een beetje een negatieve ondertoon daarbij (op geenstijl dus), maar dat kan ik me verbeelden

Posted by Little Theseus on Mar-22-2005 14:44:

Vanillegeurtje dus.

Bij mij roept de geur van Salmiak ook bepaalde herinneringen op

Posted by Original on Mar-22-2005 20:43:

quote:
Originally posted by Phortje
Vrienden van me hebben 't wel geprobeerd en 't is ze goed bevallen. Ik heb 't zelf wel liggen, maar ik heb er nog niks mee gedaan

Ik zou zeggen, gooi em erin en schijf een reportje.

Posted by Partyhardy! on Apr-01-2005 11:58:

Radio 3FM deejay Giel Beelen slikt Explosion

Radiopresentator Giel Beelen (3FM) heeft donderdagochtend tijdens zijn uitzending het nieuwe drug Explosion geslikt. Na het gebruik van de drug werd Beelen erg opgefokt en had moeite om een gesprek te voeren. Wel ervaarde hij de muziek heviger dan normaal.

Een aantal jaar geleden presenteerde Beelen 's nachts het programma De Dopeshow. Tijdens de uitzendingen van het programma slikte hij alle drugs die er toen op de markt te krijgen waren. Nu Explosion een nieuw en populair drug in het uitgaansleven is geworden, meende Beelen dat hij hiervan ook live in de ether de gevolgen van moest laten horen.
Explosion wordt verkocht in kleine buisjes met daarin een vloeistof die een sterke vanillegeur verspreidt. Aan de vanilleolie die waarschijnlijk in de buisjes zit, is 'methylone' toegevoegd. Dit is een afgeleide van MDMA, het werkzame middel in XTC-pillen. De gebruiker gaat zich hyperactief en euforisch voelen. De na-effecten van Explosion zijn aanzienlijk minder drastisch dan bij XTC. Mede daarom is het goedje nu erg pouplair.

hehe wat een actie! heerlijk!

Posted by Tim81 on Apr-01-2005 14:32:

Hij was meteen overal 'big news'! De hele dag op de radio hoorde ik niks anders, RTL Boulevard, PaPaul, etc.

Posted by Dj Lex on Apr-01-2005 16:06:

quote:
Originally posted by Partyhardy!
Radio 3FM deejay Giel Beelen slikt Explosion

Radiopresentator Giel Beelen (3FM) heeft donderdagochtend tijdens zijn uitzending het nieuwe drug Explosion geslikt. Na het gebruik van de drug werd Beelen erg opgefokt en had moeite om een gesprek te voeren. Wel ervaarde hij de muziek heviger dan normaal.

Dit is dus enigzons uit zijn verband gerukt volgens mij, want op tv zei hij dat hij zich juist super relaxed en euforisch voelde ipv opgefokt.

Maar zeker een coole actie. Onze eigen shock-jock

Posted by jp on Apr-01-2005 16:08:

http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/stream...xplosion-hi.asf

Let op z'n benen en kaak

Posted by Tim81 on Apr-01-2005 16:37:

Die gast heeft wel een lelijk gebit!

Posted by Siesta on Apr-01-2005 16:52:

niet alleen een lelijk gebit

Posted by jp on Apr-01-2005 17:19:

Na speed en pillen altijd je tanden poetsen en vitamines aanvullen

Pages (5): « 1 2 3 4 [5]