TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [12-03-2005] Armin Only - Ocean Diva, Amsterdam
Pages (24): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 »


Posted by Esrem on Feb-01-2005 14:13:

quote:
Originally posted by Tomaz
Zal ik dan ook maar 's kennis gaan maken met jullie en naar de meeting komen?


Gaat er n meeting komen dan? En Tom, denk je dat je die nodig hebt dan


Posted by AirPole on Feb-01-2005 14:31:

Meeting lijkt me wel weer een cool idee


Om 01.00 aan de achterkant van de boot?


Posted by Tomaz on Feb-01-2005 16:58:

quote:
Originally posted by Esrem
Gaat er n meeting komen dan? En Tom, denk je dat je die nodig hebt dan

Ik neem aan dat er een meeting komt ja! Anders ga ik wel weer naar die van Fok!

Haha! Jou ken ik al inmiddels, en hoe :P


Posted by Tomaz on Feb-01-2005 16:59:

quote:
Originally posted by TranceZoner
Meeting lijkt me wel weer een cool idee


Om 01.00 aan de achterkant van de boot?

Hm, 01.00u? Lastig, dan speelt Armin en die wil ik echt niet missen...


Posted by Tim81 on Feb-01-2005 17:33:

quote:
Originally posted by Tomaz
Jou ken ik al inmiddels, en hoe :P


Hoe?


Posted by AirPole on Feb-01-2005 17:55:

quote:
Originally posted by Tomaz
Hm, 01.00u? Lastig, dan speelt Armin en die wil ik echt niet missen...







Bij mijn weten 'speelt' Armin de hele nacht hoor...


Posted by moogwai on Feb-01-2005 18:18:

quote:
Originally posted by TranceZoner



Bij mijn weten 'speelt' Armin de hele nacht hoor...


idd


Posted by Tomaz on Feb-01-2005 18:30:

quote:
Originally posted by TranceZoner



Bij mijn weten 'speelt' Armin de hele nacht hoor...

NIET?! Je zit me te dissen!


Posted by Tomaz on Feb-01-2005 18:31:

Love Poundin' Sensation

quote:
Originally posted by Tim81
Hoe?


Posted by AirPole on Feb-01-2005 18:37:

quote:
Originally posted by Tomaz
NIET?! Je zit me te dissen!







Posted by Tomaz on Feb-01-2005 18:47:

quote:
Originally posted by TranceZoner

LOL, laat maar, we zitten duidelijk niet op eenzelfde lijn qua humor


Posted by HardKiller on Feb-01-2005 19:06:

Ik vond 'm wel aardig


Posted by Tomaz on Feb-01-2005 19:08:

quote:
Originally posted by HardKiller
Ik vond 'm wel aardig

Wel aardig??! Ik heb in tijden niet meer zo krom gelegen om een eigen grap :P


Posted by Asperge on Feb-01-2005 19:22:

ik ga na trance energy even inventariseren wie ik mee kan krijgen en als het er genoeg zijn ga k wel


Posted by @win on Feb-01-2005 22:28:

Ik ga denk ik ook maar een kaartje halen van de week


Posted by moogwai on Feb-02-2005 08:32:

Kaarten zijn trouwens alleen verkrijgbaar bij de Free Record Shop lees ik net hun nieuwsbrief. Binnenkort maar eens langs dan.


Posted by Matthijs on Feb-02-2005 15:30:

quote:
Originally posted by moogwai
Kaarten zijn trouwens alleen verkrijgbaar bij de Free Record Shop lees ik net hun nieuwsbrief. Binnenkort maar eens langs dan.


Aha dat verklaart dus waarom die man bij de sigarenzaak van niks wist! Dan ook maar even naar FRS binnenkort.


Posted by Muppy on Feb-04-2005 11:56:

ik ga maandag...


Posted by Ezzzzzzy on Feb-04-2005 22:05:

sigarenboeren snappen veelal weinig maarja je moet ook niet naar de slager als je brood gaat halen


Posted by Cosmic on Feb-07-2005 16:26:

Kaartje binnen! Ik kom met 2 maten.


Posted by Matthijs on Feb-07-2005 17:02:

Kaartjes nog steeds 'onvindbaar' bij de plaatselijke FRS!!!


Posted by DickieThijssen on Feb-07-2005 17:21:

geluid op die boot zuigt


Posted by AirPole on Feb-07-2005 20:02:

quote:
Originally posted by DickieThijssen
geluid op die boot zuigt





Komen we jou dan niet tegen in ieder geval


Posted by Tom Lont on Feb-07-2005 21:20:

quote:
Originally posted by DickieThijssen
geluid op die boot zuigt


Ik vind het geluid wel meevallen eigenlijk en bovendien is de sfeer beter dan op de meeste feesten, gaat om het totaalplaatje toch??


Posted by @win on Feb-07-2005 21:34:

quote:
Originally posted by DickieThijssen
geluid op die boot zuigt


Op de afgelopen Armada Night was het ietwat minder, maar tijdens Armin Only 2004 was het niet geluid niet minder dan subliem. Dus ja...


Pages (24): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.