TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Dance Valley 2005! 3 dagen!
Pages (9): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 »
Ik zeg het niet graag hoor maar euhhhh...
OMFG!!!!! NA HEEEEEEEL LANG WACHTEN DAN EINDELIJK NU-NRG IN NEDERLAND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nu-NRG en Infected Mushroom live is echt niet te missen! Ik heb tegen mezelf gezegd dat zodra Nu-NRG in NL komt dat ik daar dan absoluut bij moet zijn
Zu zullen vast maar een half uurtje mogen ofzo, maar dat is genoeg om die tent daar af te breken 
Verder zal de Armada-tent voor het nodige geweld zorgen! Count me in for saturday! Allen jammer dat Above and Beyond vrijdag komt, ik denk niet dat ik daar een nachtje kamperen voor over heb...
| quote: |
| Originally posted by @win Ik zeg het niet graag hoor maar euhhhh... |
| Originally posted by tijs08 volgens mij wel! waarom post je 2X dan |

| Originally posted by @win Was een foutje ![]() Post is inmiddels ge-edit |
| Originally posted by tijs08 haha! jammer hoor |
Wereldline-up!

Hier ga ik zeker weer heen.
Wat een onwijs vette line-up weer!!
Vrijdag vind ik ook goed, maar daar zijn eigenlijk maar 2 namen die ik dan graag zou willen zien: Sasha en Warren op de Main...
Maar dan de zaterdag!!
die line-up in de Renaissance is gewoon ziek!
Sasha
Hernan Cattaneo
James Zabiela
Redanka
Infusion LIVE
en dan nog deze namen die me heel erg aanspreken!
- Seb Fontaine
jammer genoeg gemist in Scheveningen maar laatste tijd erg goeie remixen van deze man!
- Deep Dish
Moet toch even vertoeven op de Main, vind deze heren meestal iets te diep nog, maar wil zeker een stukje
meepikken
- Markus Schulz & Perry O'Neil
GDJs in the tent!
- Harry Lemon
Ja, deze man zie je veel te weinig in Nederland!
- Alexander Kowalski LIVE
eindelijk een keer live meemaken na het missen van hem op Extrema outdoor door de storm afgelopen jaar.
- Jacques Le Cont
waanzinnige producer die ik totaal niet had verwacht maar zeker ga chekken!
- The Youngsters (Live)
Ben ik zeker benieuwd naar!
Voor mij dus zeker geen kampeer praktijken. Gewoon ouderwets 1 dagje Dance Valley! prijs is het dit jaar weer dubbel en dwars waard!
Voor mij wordt het ook gewoon 1 dag, meer niet. Vrijdag is leuk, maar het echte werk staat toch op zaterdag. Teveel om te zien, maar dat moet dan maar. Ik ben benieuwd hoeveel kaarten er over zijn voor de zaterdag, als een groot deel al voor de campinggasten is.
Waarsch 2 dagen. ff kijken wat de rest van vrienden doet.
Wie sluit main af?
ik zet me geld op PVD. Zou best cool zijn alleen moet ie dan Del hardtrance.* in zijn final scratch doen
| Originally posted by SnuggLe Voor mij wordt het ook gewoon 1 dag, meer niet. Vrijdag is leuk, maar het echte werk staat toch op zaterdag. Teveel om te zien, maar dat moet dan maar. Ik ben benieuwd hoeveel kaarten er over zijn voor de zaterdag, als een groot deel al voor de campinggasten is. |
| Originally posted by GrooveCollect. max. 15.000 campinggasten |
Tering zie nu pas de line-up, net zo geil als verleden jaar en weer geen Tiesto en Pvd straft ID-T big time af 
| Originally posted by MaGiK54 Tering zie nu pas de line-up, net zo geil als verleden jaar en weer geen Tiesto en Pvd straft ID-T big time af |
| Originally posted by jp Hoe was je winterslaap |
Gaat ma ook naar Dance Valley?
| Originally posted by jp Gaat ma ook naar Dance Valley? |
| Originally posted by HiGH_NrG Dat zijn 7500 tentjes ofzo, dat is wel veel |

| Originally posted by SnuggLe In mijn tentje past wel meer dan 1 vrouw ![]() |

| Originally posted by Tim81 Met jouw leuter/ego (vul maar in wat je zelf wil) heb jij wel een 4-persoons tent nodig ![]() Emre en Tim |
VETTE lijn omhoog
! Ik ga wel hard m'n best doen om hier bij te zijn. Ben er nog niet helemaal uit welke dag(en) het gaan worden. Waar is trouwens de derde dag
?
Ben tevens benieuwd hoeveel dancevalleykids er in die 7500 tentjes gebrouwen gaan worden trouwens
.
| Originally posted by SnuggLe Jullie zijn gewoon jaloers, en zitten nu aan die van elkaar te trekken in de hoop dat ze langer worden |
Ik ga dus echt wel kamperen he!
Vette line-up!
Het is al uitverkocht! 
| Originally posted by Dj Lex Het is al uitverkocht! |