TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Beta Party - Rector Gent - 2 april 2005
Pages (42): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 »
| quote: |
| Originally posted by dj Elof Hey peepz, relax. Laat dit nu niet uit de hand lopen aub. Er is gewoon gevraagd aan mij of ik wou meewerken aan deze party en ik heb gezegd: "ja, maar ik moet wel rekening houden met andere verplichtingen". No more no less. |

Yep voor de site en de flyer moeten we het toch ook een redelijke tijd op voorhand weten.
| Originally posted by Jasperovitsj Ik denk ook niet dat Zehra en Dries willen bedoelen dat het feestje Beta-exclusief moet worden. Volgens mij willen ze gewoon zeggen dat we niet t� veel moeite moeten doen om een bekende DJ te boeken koste wat het kost. Dan streven we het doel een beetje voorbij en vergeten we waar het in wezen nog altijd om gaat... |
ik zalekik anders nen back2back doen zuh, ik zou daar perfect mee kunnen leven
Tis nu wel zo, als ge specifiek gaat vermelden dat het een trance feestje is, zonder dat er zo'n grote naam opstaat, ge weinig volk gaat trekken. Naja, ik vind dat niet erg (wel integendeel). Kan elof komen goed, kan hij niet komen, ook goed. Ik sta achter dries.
Volgens mij is het toch niet de bedoeling om zware winsten te gaan maken, maar gewoon onzelf goed te amuseren en de mensen hier eens te leren kennen. Komen er verder andere mensen, h��l goe he, maar dat mag niet het basisidee zijn vind ik.
| Originally posted by Tiger777 ik zalekik anders nen back2back doen zuh, ik zou daar perfect mee kunnen leven |
*bump*
Sinds een paar weken hebben zich geen kandidaten meer aangemeld om te draaien, dus het lijstje ziet er nog steeds zo uit:
Xilver vs Jasper (trance-classics)
Pheatus
Freezel vs Ei
DeSpErAtOs-X vs Pooley (Warm-up met house en groove)
Tiger (Uplifting)
Teknasia
Frednova
Eagle
Lost_in_trance
Als er nu tegen eind volgend weekend geen nieuwe kandidaten zijn is het dan ook te laat (we kunnen niet eeuwig wachten met het maken van promotiemateriaal) en krijgen de mensen nu op de lijst allemaal een plaatsje op de line-up. Dus wil je nog draaien, wees snel om dat te zeggen!
!!! En de mensen wiens naam vetjes staat, hebben die misschien de mogelijkheid om een demo te uppen of op te sturen? Kwestie van te zien wat iedereen zoal draait zodat we de line-up een beetje samenhangend kunnen maken. PM mij of Cresto maar als jullie ergens een demo hebben ge-upped of willen opsturen. 
9 "acts" voor 7 uur (22:00 - 05:00), is dat niet wat veel?
tenzij een paar mensen die in vetjes staan ook voor een back 2 back met iemand anders uit het lijstje te vinden zijn. 45 minuten per set lijkt mij toch erg weinig.
Ik dacht eerder aan 21u - 06u, of in het ergste geval 21u30 tot 05u30 als draaitijd. Maar uw voorstel is zeker goed, het zou heel leuk zijn als de andere kandidaten ook eventueel kunnen back2backen 
Ik zou dat back2backen helemaal niet erg vinden (eerder integendeel)..
Oh ja, eens mijn oortjes weer genezen zijn, post ik ook een demo'tje. Ik denk eind dit weekend dat die toch moet afzijn...
k tegen welk datum moet demo er zijn ?
| Originally posted by Jasperovitsj Ik dacht eerder aan 21u - 06u |
^ Ah, als dat het geval is dan hebben we inderdaad maar 7 uur...
En ja, mijn idee was: 1u voor DJ's apart, en 1u30 voor back2backs. Das ook de reden waarom ik back2backs wou voorstellen, dan spaar je wat tijd uit...
Nu ja, als we tijd te weinig hebben en er zijn geen back2backs meer te vormen, dan wordt er gewoon geselecteerd h� 
Maar bv. Tiger en Eagle, zouden jullie het zien zitten om een bac2back te doen? Niet dat jullie je verplicht moeten voelen ofzo, niemand moet draaien tegen zijn goesting. 
als den eigol da ziet zitten, geen probleem voor mij...
zal volgende week eens een setje posten
ben morgen namelijk naar zee tot donderdag 
Owkee, das goed, bedankt! 
btw, moet het een lang setje zijn?
Nah, gewoon een setje van een half uurke ofzo, om te zien of ge wel degelijk kunt mixen en wat uw stijl zowat is. Het zou een beetje onnozel zijn om een DJ heel vroeg te zetten terwijl die pure uplifting draait, en het zou even onnozel zijn om een meer proggy DJ tijdens de piekuren te zetten...
Dus ja, speel in de demo ook zowat de stijl die je eventueel op de Beta party zou spelen 
uplifting en energetic is mijn styl 
mixje komt er volgende week aan
Leuk zaaltje voor jullie feest!
Begin zomermaanden kan je die toko huren voor 1 euro
Hadden we dat in Nederland maar.....Dan hadden we elke maand een Addiction.
| Originally posted by New Wave Leuk zaaltje voor jullie feest! Begin zomermaanden kan je die toko huren voor 1 euro Hadden we dat in Nederland maar.....Dan hadden we elke maand een Addiction. |
Misschien een bus huren?
| Originally posted by Tiger777 als den eigol da ziet zitten, geen probleem voor mij... |

| Originally posted by Eagle` da wordt een flosj pee ![]() d'office dak het verkloot |
| Originally posted by Eagle` da wordt een flosj pee ![]() d'office dak het verkloot |
of ene da drank gaat halen en den den andere doe de rest
, alle soit ca va, sgoed, zeg tijger geeft anders is uw platen door dak weet wa ge gaat draaien, alsk ge daar iet draait dak ni ken verkloot ek het 10/9 
btw jasper zet ons redelijk vanachter op de lijn-up, tgaan redelijk banging platen worden, dus ni ni echt iet om de avond mee te beginne