TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Marco V till Malmö i mars
Pages (9): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 »
Snart är det dags att åter igen besöka Malmö Ace event o marco V haha =) party party party 
HOppas det kommer massor av folk som man känner... VIll gärna se ett stort TA gäng =)
| quote: |
| Originally posted by CJ InterCity hey Jazper, will be great if you join us! we're working on the location for the pre-party vart har Martin gömt sig nu då? han lyckas då alltid försvinna när han behövs som mest |
Just show me the way to the turntables
my place is pretty trashed already
alright, eftersom jag inte lyckas få tag på Martin och tiden går, så undrar jag om någon annan vet var man kan få tag på mixers o sånt? DJ Irish kanske vågar låna ut sin utrustning? jag har ingenting här hemma. Har en polare i Roskilde som kan tänka sig låna ut sina grejer men det blir på tok för dyrt/omständigt att frakta det hit
jag har aldrig varit bra på att ordna fester, bara på att trasha dom 
nåja, alla lösningar välkomna 
| Originally posted by CJ InterCity my place is pretty trashed already alright, eftersom jag inte lyckas få tag på Martin och tiden går, så undrar jag om någon annan vet var man kan få tag på mixers o sånt? DJ Irish kanske vågar låna ut sin utrustning? jag har ingenting här hemma. Har en polare i Roskilde som kan tänka sig låna ut sina grejer men det blir på tok för dyrt/omständigt att frakta det hit jag har aldrig varit bra på att ordna fester, bara på att trasha dom ![]() nåja, alla lösningar välkomna |
Men i annat fall så vore det ju bara dra ner till tågstationen och ta tåget, 12 minuter senare är vi på tågstationen i malmö och previd ligger ju slakthuset.
tack o lov att du dök upp, jag började bli smått nervös
förfest i Lund låter utmärkt. Dom som kommer uppifrån landet kan ställa bilen på Malmö Central alt. Slagthuset och ta tåget till Lund, är ju lätt som en plätt och tar inte mer än 15 minuter
Behöver du stolar o annat så står jag gärna till tjänst
*du har PM*
du det här vill jag inte missa
får man komma på för-festen också? fy va kul fy va kul! 
du det här vill jag inte missa
får man komma på för-festen också? fy va kul fy va kul! 
ju fler desto bättre såklart
betyder detta att du kommer 6 gånger? 
| Originally posted by nils du det här vill jag inte missa får man komma på för-festen också? fy va kul fy va kul! |
såå vem är frivillig att agera stjärn DJ på förfesten?
vi har redan ett par som gärna ställer upp, dessutom hoppas jag att Stiiv är redo för b2b 
DJ Jazper (NL)
Kris O'Neil (DK)
Christian Slater (HU)
dessa kommer bli våra internationella DJs 
lol, akta så inte förfesten > festen 
hehe, ajdå. tog bort några nu :P
jo, jag kommer 6 gånger säg
fy va kul!
nu är det bara o hitta ngn härifrån som ska dit...
gott folk, en holländare som heter Tomaz (ni som gillar tribal house känner nog till honom) vill också vara med. får han?? 
han som brukar göra låtar med filterheadz?
| Originally posted by CJ InterCity gott folk, en holländare som heter Tomaz (ni som gillar tribal house känner nog till honom) vill också vara med. får han?? |
Although I play under the name Tom S, so nobody can confuse me with the Belgian Tomaz (vs filterheadz) anymore.
| Originally posted by Funfrock han som brukar göra låtar med filterheadz? |
Wooohooo... Andreas ?!? från Ace-Event ringde mig igår o sa att han skickar biljett till GK... ngn annan som har inhandlat ännu? kanske dax att fixa ? 
| Originally posted by ice_key Wooohooo... Andreas ?!? från Ace-Event ringde mig igår o sa att han skickar biljett till GK... ngn annan som har inhandlat ännu? kanske dax att fixa ? |
ohhhh....gr8
hoppas det blir en TA-gruppbild oxå
som förra gången ;-) klockrent med en grävmaskin 
| Originally posted by ice_key ohhhh....gr8 hoppas det blir en TA-gruppbild oxå som förra gången ;-) klockrent med en grävmaskin |
Faktum är att de bygger nytt precis i närheten 
Får snart 2 biljetter! Snart är det fest! weeeee!
hoppas dom har biljetter kvar, jag måste få tag på 11 st
Vi har dessutom en skön lina till förfesten med lite internationella DJs 
| Originally posted by CJ InterCity hoppas dom har biljetter kvar, jag måste få tag på 11 st Vi har dessutom en skön lina till förfesten med lite internationella DJs |

självklart inte, det är ju trots allt en SWETA förfest