TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Mayday 2005 (Gent) => Paul van Dyk!
Pages (9): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 »
^i can only agree with this, i'm deaf now and also blind thanx to mayday, but i will come back this year
Wij hebben een kaart over voor Mayday Belgium! Iemand interesse aan �20?
pm sent 
Ik heb gehoord dat er vrijdag misschien een 24u staking is van de NMBS
stel je voor 
| quote: |
| Originally posted by Bunz Ik heb gehoord dat er vrijdag misschien een 24u staking is van de NMBS stel je voor |

| Passagier slaat treinbegeleider en vrouwelijke medepassagier Een passagier van de trein tussen Brussel en Ottignies, die onder invloed van alcohol was, heeft zaterdagavond een treinbegeleider en een vrouwelijke medepassagier rake klappen verkocht. Hij werd opgepakt door veiligheidsbeambten van de NMBS, van wie er ��n eveneens klappen kreeg. De 25-jarige man uit Sint-Gillis had zich op de trein tegenover een vrouwelijke passagier gezet. Nadat hij handtastelijkheden pleegde, veranderde de vrouw van wagon. De man volgde haar en sloeg de vrouw meermaals. Ook een treinbegeleider die de vrouw wilde helpen, deelde in de klappen. Uiteindelijk kon een andere passagier tussenkomen, waarna de agressieve passagier de benen nam. Hij werd uiteindelijk bij de kraag gevat door veiligheidsagenten van de spoormaatschappij, van wie er ��n eveneens werd geslagen. De man werd herkend door een van de slachtoffers, maar beweert dat de treinbegeleider een en ander had uitgelokt. Hij geeft toe de begeleider en de vrouw te hebben geslagen, maar kan zich niet herinneren dat hij haar heeft aangeraakt. |
http://www.ptb.be/scripts/article.p...AAAG&obid=27184
als onderhandelingen morgen niets opleveren zou er vrijdag gestaakt kunnen worden.. damn ik hoop het echt van niet want anders heb ik grote problemen om in gent te geraken 
Vrijdag 20!!! Mei zou er gestaakt worden dus ik denk dat er nu vrijdag niet al te veel problemen zullen zijn (hoop ik 
| Originally posted by crups Vrijdag 20!!! Mei zou er gestaakt worden dus ik denk dat er nu vrijdag niet al te veel problemen zullen zijn (hoop ik |
ben mij eens gaan beraden bij mijn pa (die bij de NMBS werkt) en de kans dat er gestaakt wordt is idd zeer klein (gelukkig maar).
Tijd voor een lijstje, welke beta's gaan?
Buoyant
Hoogstwaarschijnlijk ik toch, maar tis nog steeds niet zeker 
Buoyant
Real
Buoyant
Real
FUSyke + vriendin
mmm ... Paul, NU NRG & Marco
Feestjeeeuuuuh!!!
ik ben nog altijd nie zeker eigenlijk... onderlegger wa zegt gij??? al wa meer info kunnen krijgen over u werk?
Buoyant
Real
FUSyke + vriendin
Giesber
Buoyant
Real
FUSyke + vriendin
Giesber
Joker666
| Originally posted by Joker666 Buoyant Real FUSyke + vriendin Giesber Joker666 Bunz |
Knoop doorgehakt, morgen kaartje zoeken.
Buoyant
Real
FUSyke + vriendin
Giesber
Joker666
Bunz
BZRK
Buoyant
Real
FUSyke + vriendin
Giesber
Joker666
Bunz
BZRK
Mike Vee
Buoyant
Real
FUSyke + vriendin
Giesber
Joker666
Bunz
BZRK
Mike Vee
Lizzy (op voorwaarde dat ik genezen ben
)
hmm, kheb gemerkt dat ze paul zen set ingekort hebben: nog maar 1,5 uur 
| Originally posted by Magistrate hmm, kheb gemerkt dat ze paul zen set ingekort hebben: nog maar 1,5 uur |

| Originally posted by BZRK "steaming 2-hour set" |
| Originally posted by Magistrate waar stond da? nooit gezien nu, hoe korter pvd zijn sets zijn, hoe beter meestal, dan begint ie niet met een opwarming van een uur prog... |
Juist gelezen in de Metro: staking van vrijdag gaat niet door. Als ze staken gaat het ergens in september zijn.
| Originally posted by Giesber Juist gelezen in de Metro: staking van vrijdag gaat niet door. Als ze staken gaat het ergens in september zijn. |