TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Lost
Pages (7): « 1 2 3 4 [5] 6 7 »
Denna v�ntan p� s�song 2!
Men fan va jag diggar denna serie! 
| quote: |
| Originally posted by mr_fisken Dom var ju "the others" |
| Undrar om han dryga killen dog Undrar om dom kommer flyta i land p� �n d�r alla andra �r Undrar vad som �r nedanf�r stegen Undrar vart dom f�r pojken Undrar vad det �r som sp�kar i skogen och sliter upp tr�dena |
det d�r sp�ket var ju den svarta r�ken..
| Originally posted by jofawe det d�r sp�ket var ju den svarta r�ken.. |
| Originally posted by St_Andrew LOL, fatta aldrig jag... trodde "the others" hade n�tt att g�ra med "sp�kerna"... men aha, det f�rklarar ju varf�r dom bara ville ha pojken (eller delvis iaf).. |
| mycket och undra �ver! tycker det d�r sp�ket f�rst�rde det hela lite, tog bort lite av den semi verkliga st�mmningen! |
Buuu f�r avslutningen!
Nu m�ste jag ju f�lja n�sta s�son ox� 
Hade hoppats p� lite fler klarheter och lite fler fr�getecken skulle r�tas ut. Helt klart ett starkt avsnitt men som avslut �r det frustrerande. Jag �r lite anti n�r jag k�nner att man drar ut p� det i o�ndligheten � la Arkiv-X
Men men, helt klart varit det intressantaste att f�lja p� TV/Dator detta halv�ret 
Ingen h�r som har n�n koll p� om n�n torrenttracker har avsnitten 15-20?
vill inte f�rst�ra och ladda ner dem nya avsnitten, har ju bara f�ljt med serien p� 4an innan 
edit: HAHA, minuterna efter s� l�ggs ett pack med hela s�song 1 p� : ) mumsigt fullibibban!
S�g att avsnitt 25 fanns tillg�ngligt idag.
Lost.S02E01.HDTV.XviD-LOL.avi
S�g ig�r...

| Originally posted by Cloudburst Lost.S02E01.HDTV.XviD-LOL.avi S�g ig�r... |
)
jag har ocks� sett det avsnittet.
�r mest f�rbryllad �ver hur han kan ha tv�ttmaskiner av en snorny �rsmodell d�r nere..
S�g just p� "Prison Break", verkar ox� vara en schysst serie 
S�, nu har jag ox� sett. Verkar lovande!
| Originally posted by jofawe �r mest f�rbryllad �ver hur han kan ha tv�ttmaskiner av en snorny �rsmodell d�r nere.. |
Va!!?
Har s�song 2 k�rt ig�ng allts�?? M�ste jag kolla upp..
Men fan dom f�r b�rja leverera lite svar tycker jag allts�, j�kligt sp�nnande med mysterier och s�nt men nu vill jag ha reda p� va fan det d�r �r f�r �...
Har s�song 2 b�rjat sl�ppas?!?! Jag och mina polare hade marathon p� s�song 1 och �r helt sjukt taggade p� s�song 2 s�
H�ller med clearthought, sk�nt och roligt med mysterier, men svaren d�?
Har laddat ner 2a avsnittet nu, har dock inte kollat p� det �n, kanske g�r det ikv�ll...
Hursom e jag helt fast vid prison break, sjukt bra serie
Kollat p� 5 avsnitt dom senaste 2 dagarna 
detta lost k�nns som ett mellanavsnitt =)
Titta �vre v�nstra h�rnet 39:25.
B�rjar bli less p� att varje avsnitt ineh�ller 50% fr�n f�rra, 40% flashbacks och 5% "mellansekvenser" innan reklam. Resterande 5 �r "riktigt" avsnitt typ...
S� otroligt segt. tr�ttsamt.
Detta avsnitt s�g. Men givetvis s� vill man se mer.....................................
| Originally posted by Cloudburst Titta �vre v�nstra h�rnet 39:25. |
| Originally posted by Cloudburst Titta �vre v�nstra h�rnet 39:25. |
Kolla in detta... n�t jag saxat fr�n en liknande tr�d p� TC
hitta denna p� undertexter.se�s forum!... N�got skumt, om ni t�nker tillbaka till vad som h�nde n�r Locke blidde nerdragen i det d�r h�let... s� f�rekom ju en svart grej som fl�g r�tt fort... s� alldrig t�nkt p� den d�r prylen vid motorn iaf...
vad tror ni?

Fan ser ni ?
Om�jligt att se i sj�lva f�rsta avsnittet men h�r ser man ju att det �r n�t flumm som flyger f�rbi utl�ser explosionen
haha, fan va coolt om det �r s� 
| Originally posted by SteveTranz4ever Fan ser ni ? Om�jligt att se i sj�lva f�rsta avsnittet men h�r ser man ju att det �r n�t flumm som flyger f�rbi utl�ser explosionen |
Den Svarta "Sp�k Plumpen" (efter Kalle Anka Tidningarna) dyker upp p� fler st�llen
.
Tror det �r n�got v�ldigt speciellt med den.
L�ngtar efter S�song 2
4400 S�song 2 f�r m�ta hungern.