TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- FOK F1manager 2005
Pages (14): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 »
Volgens mij verdient die kerel nog wel meer dan 150.000 euro per maand hoor 
Zo best kunnen dat 150.000 zn basis salaris is en dat ie bonussen krijgt per punt oid. Maar dat weet ik verder ook niet natuurlijk.
Raikkonen verdiende in 2003 $4.500.000 dus het zal nu wel twee keer zoveel zijn
Ah, er is over het algemeen zeer slecht gescored. Geen probleem dus. 
BAR is voor twee races geschorst en zijn uit de uitslag gehaald vande vorige GP. Hoop dat dit ook effect heeft op de Manager want dan heb ik nog meer punten 
Ah, wordt niet veranderd.
| quote: |
| Originally posted by New Wave BAR is voor twee races geschorst en zijn uit de uitslag gehaald vande vorige GP. Hoop dat dit ook effect heeft op de Manager want dan heb ik nog meer punten ![]() Ah, wordt niet veranderd. |
Stelletje valsspelers. Als Ferrari hetzelfde had gedaan was er niks aan de hand geweest 
Apart hoor zo'n uitspraak:
| Het hof in Parijs vond geen bewijs dat BAR moedwillig vals gespeeld had en hield de schorsing daardoor beperkt tot twee races. |
| Originally posted by jp Als Ferrari hetzelfde had gedaan was er niks aan de hand geweest |

| �Ferrari test veel meer dan toegestaan is. Wij hebben nog maar zes dagen getest en zij hebben er al twintig testdagen achter de rug�, aldus Alonso in Marca. Ferrari stoort zich niet aan deze uitspraak. Het Italiaanse team is namelijk nooit akkoord gegaan met het voorstel om slechts dertig dagen te testen. |
Ik heb van al mijn zuurverdiende knaakjes alonso aangekocht voor Ralph Schumacher. Verwacht veel van m in zijn thuis grandprix 
Blijf bij mij team. Ik heb vertrouwen in Toyota. 
Vorige races deden ze ook in de eerste vrije training vrij rustg aan. Trulli en Schumacher zullen weer gaan vechten voor hun plek vooraan! Komt helemaal goe dmet die gasten 
Je hebt zeker al een berg geld verdiend N.W. ???
| Originally posted by MaGiK54 Je hebt zeker al een berg geld verdiend N.W. ??? |
En Ferrari doet op dit moment weer niet mee

Edit...kut Schumi nu toch op 2e positie door stops....
Whoeeeehoeeeeee Ferrari suxor.........

Bridgestone 
Ik vermoed dat ik aardig wat puntjes heb gescoord deze race.....
Masterlijke race
Dit worden echt zwaar dikke punten 
618 punten
NIIIIIIIIICE 
Ralf ingewisseld... 
| Originally posted by New Wave 618 punten NIIIIIIIIICE |
Montoya moet eens doorrijden, die gek!
501 punten (met Ralf 611)
647 punten 
had Coulthard ingewisseld voor Heidfeld.. precies niet veel verschil uitgemaakt, hehe
wel goed dat ik Trulli heb en McLaren 
600 punten. Licht tegenvallend toch wel weer 
| Originally posted by Jappio 647 punten |