TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [29-04-2005] Tiësto ISOS 4 Release Party - Heineken Music Hall, Amsterdam
Pages (20): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 »
lol
denk dat mark norman de avond af zal sluiten...
best jammer, want dan word juist heel het effect wat ISOS heeft meteen weggeslagen.
hoop dat de cd in dezelfde sfeer blijft als de andere delen...
Hier ga ik dus wel proberen bij te zijn
| quote: |
| Originally posted by Muppy denk dat mark norman de avond af zal sluiten... best jammer, want dan word juist heel het effect wat ISOS heeft meteen weggeslagen. |

ik ga denk ik ook wle ff, jammer dat mark norman er draait idd, past er neit echt bij. Tosti heeft toch wel betere vrienden? 
| Originally posted by DJ_Siesta ik ga denk ik ook wle ff, jammer dat mark norman er draait idd, past er neit echt bij. Tosti heeft toch wel betere vrienden? |
Ik had gehoopt op Montana als afsluiter ofzo...
Zou mark norman niet in die andere zaal draaien? Volgens mij draaide op de isos3 release party (wat een feest was dat trouwens) in now&wow montana ook in de andere zaal.
Heb me overigens maar even aangemeld op het tiestoforum 
| Originally posted by Matthijs Of het zorgt voor een heleboel nieuwe aanmeldingen op het tiesto-forum... |
| Originally posted by AversusZ helaas is dit al het geval idd. Kunnen ze toch niks tegen doen |
Zou wel het beste zijn maar hoe ze dat voor me elkaar moeten krijgen zou ik niet weten.
Tis trouwens ook te hopen dat de server het aan kan als iedereen probeert kaartjes te kopen. Bij de ticketverkoop van Just Be was de website van ticketservice of ticketbox ook niet vooruit te branden of ging constant op zijn bek.
| Originally posted by Glaniskanis idd <== denkt met weemoed terug aan Invited Rotterdam met G&D |
Was gezellig toen ja, ook de laatste keer dat ik je stekelkop heb gezien Glanis
| Originally posted by SnuggLe Dat is lang geleden zeg Was gezellig toen ja, ook de laatste keer dat ik je stekelkop heb gezien Glanis |
| Naast dit éénmalige evenement zal er ook een "In Search of Sunrise 4" clubtour door de Benelux gehouden worden. Deze tour langs befaamde clubs in Nederland start in Mei 2005 en zal o.a. plaatsvinden in de Asta, Den Haag en in de Nightlive te Maastricht. Uiteraard krijgen jullie hierover binnenkort meer details. |
Oei! ben ik even blij dat ik in Maastricht op kamers zit
| Originally posted by Glaniskanis zullen we ff cammen dan? ik heb wel zin |
| Originally posted by Asperge Maastricht en Den Haag staan dus al vast |
5 uur Tiesto in de HMH lijkt me toch erg vet. Heb 'm sinds TIC1 niet meer live gezien volgens mij, dus het wordt wel eens tijd! Alleen heb momenteel niet zo veel geld te besteden, dus ik zal keuzes moeten maken.
| Originally posted by magrec € 37,50 ex fee Tering niet gezond. |
heb me net ook aangemeld, heb nu zo'n 3 accounts (2oude maar weet daar niet meer het password van en het email adres van toen heb ik niet meer) op dat forum. Maar ik vind het forum van Tiesto echt gaar. En het gelul over dat mensen die zich nu pas aanmelden geen recht op kaarten hebben is ook kansloos gelul.
| Originally posted by moogwai 5 uur Tiesto in de HMH lijkt me toch erg vet. Heb 'm sinds TIC1 niet meer live gezien volgens mij, dus het wordt wel eens tijd! Alleen heb momenteel niet zo veel geld te besteden, dus ik zal keuzes moeten maken. Is vrij standaard voor feestjes in de HMH. |
| Originally posted by magrec en zijn vriendjes zullen ook wel met korting draaien |
Hmm... op zich wel een sport om hier kaartjes voor te bemachtigen!!
Maar ik ga toch echt wel liever naar Now & Wow!!!!!!
zeker liever naar now&wow toe 29 april, maar misschien dat ik een avond meepak van die clubtour die tiesto daarna gaat maken (al vraag ik me af of t idd wel een ISOS waardige avond zal worden...
)
maareh....tracklist anyone?!?!
| Originally posted by Remy D heb me net ook aangemeld, heb nu zo'n 3 accounts (2oude maar weet daar niet meer het password van en het email adres van toen heb ik niet meer) op dat forum. Maar ik vind het forum van Tiesto echt gaar. En het gelul over dat mensen die zich nu pas aanmelden geen recht op kaarten hebben is ook kansloos gelul. |
| Originally posted by djdavid zeker liever naar now&wow toe 29 april, maar misschien dat ik een avond meepak van die clubtour die tiesto daarna gaat maken (al vraag ik me af of t idd wel een ISOS waardige avond zal worden... )maareh....tracklist anyone?!?! |