TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [29-04-2005] Tiësto ISOS 4 Release Party - Heineken Music Hall, Amsterdam
Pages (20): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 »

Posted by eieregooie on Mar-16-2005 12:01:

lol

Posted by Muppy on Mar-16-2005 12:32:

denk dat mark norman de avond af zal sluiten...

best jammer, want dan word juist heel het effect wat ISOS heeft meteen weggeslagen.

hoop dat de cd in dezelfde sfeer blijft als de andere delen...

Posted by Asperge on Mar-16-2005 12:58:

Hier ga ik dus wel proberen bij te zijn

Posted by Matthijs on Mar-16-2005 13:01:

quote:
Originally posted by Muppy
denk dat mark norman de avond af zal sluiten...

best jammer, want dan word juist heel het effect wat ISOS heeft meteen weggeslagen.

Je kunt altijd besluiten om dan gewoon naar huis te gaan, je hoeft niet verplicht tot het einde te blijven.
Bovendien weet ik niet in hoeverre tiësto zelf in 'ISOS-stijl' gaat draaien. Ik kan me de releaseparty van ISOS 3 in de Now&Wow herinneren, toen draaide hij een vrij normale set met niet eens heel veel tracks van z'n nieuwe CD...

Posted by Siesta on Mar-16-2005 13:02:

ik ga denk ik ook wle ff, jammer dat mark norman er draait idd, past er neit echt bij. Tosti heeft toch wel betere vrienden?

Posted by Glaniskanis on Mar-16-2005 13:04:

quote:
Originally posted by DJ_Siesta
ik ga denk ik ook wle ff, jammer dat mark norman er draait idd, past er neit echt bij. Tosti heeft toch wel betere vrienden?

idd
<== denkt met weemoed terug aan Invited Rotterdam met G&D

Posted by Asperge on Mar-16-2005 13:11:

Ik had gehoopt op Montana als afsluiter ofzo...

Posted by Jappio on Mar-16-2005 13:13:

Zou mark norman niet in die andere zaal draaien? Volgens mij draaide op de isos3 release party (wat een feest was dat trouwens) in now&wow montana ook in de andere zaal.

Heb me overigens maar even aangemeld op het tiestoforum

Posted by AversusZ on Mar-16-2005 13:15:

quote:
Originally posted by Matthijs
Of het zorgt voor een heleboel nieuwe aanmeldingen op het tiesto-forum...

helaas is dit al het geval idd. Kunnen ze toch niks tegen doen

Posted by Asperge on Mar-16-2005 13:21:

quote:
Originally posted by AversusZ
helaas is dit al het geval idd. Kunnen ze toch niks tegen doen

Gewoon alleen kaartjes verkopen aan mensen die al langer dan 2 weken lid zijn daar ofzo.

Posted by AversusZ on Mar-16-2005 13:26:

Zou wel het beste zijn maar hoe ze dat voor me elkaar moeten krijgen zou ik niet weten.

Tis trouwens ook te hopen dat de server het aan kan als iedereen probeert kaartjes te kopen. Bij de ticketverkoop van Just Be was de website van ticketservice of ticketbox ook niet vooruit te branden of ging constant op zijn bek.

Posted by SnuggLe on Mar-16-2005 13:28:

quote:
Originally posted by Glaniskanis
idd
<== denkt met weemoed terug aan Invited Rotterdam met G&D

Dat is lang geleden zeg Was gezellig toen ja, ook de laatste keer dat ik je stekelkop heb gezien Glanis

Posted by Glaniskanis on Mar-16-2005 13:36:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Dat is lang geleden zeg Was gezellig toen ja, ook de laatste keer dat ik je stekelkop heb gezien Glanis

zullen we ff cammen dan? ik heb wel zin

Posted by Asperge on Mar-16-2005 14:18:

quote:
Naast dit éénmalige evenement zal er ook een "In Search of Sunrise 4" clubtour door de Benelux gehouden worden. Deze tour langs befaamde clubs in Nederland start in Mei 2005 en zal o.a. plaatsvinden in de Asta, Den Haag en in de Nightlive te Maastricht. Uiteraard krijgen jullie hierover binnenkort meer details.

Maastricht en Den Haag staan dus al vast

Posted by marciemarcs on Mar-16-2005 14:56:

Oei! ben ik even blij dat ik in Maastricht op kamers zit

Posted by SnuggLe on Mar-16-2005 15:06:

quote:
Originally posted by Glaniskanis
zullen we ff cammen dan? ik heb wel zin

Ik sta toch in je MSN-lijst?
Ik zit al in mijn stringetje, voeg maar toen jij lekkere stekelkop

Posted by Gonzo on Mar-16-2005 15:15:

quote:
Originally posted by Asperge
Maastricht en Den Haag staan dus al vast

The Matrixx komt er hoogstwaarschijnlijk ook bij.

O ja:

"Tiësto at Nightlive"
Donderdag 5 mei 2005
Nightlive - Maastricht

Main area:
Base
Tiësto
King Richard

Signs Area:
DJ Jochem vs Renato Monti

Posted by moogwai on Mar-16-2005 16:19:

5 uur Tiesto in de HMH lijkt me toch erg vet. Heb 'm sinds TIC1 niet meer live gezien volgens mij, dus het wordt wel eens tijd! Alleen heb momenteel niet zo veel geld te besteden, dus ik zal keuzes moeten maken.

quote:
Originally posted by magrec
€ 37,50 ex fee

Tering niet gezond.

Is vrij standaard voor feestjes in de HMH.

Posted by Remy D on Mar-16-2005 16:36:

heb me net ook aangemeld, heb nu zo'n 3 accounts (2oude maar weet daar niet meer het password van en het email adres van toen heb ik niet meer) op dat forum. Maar ik vind het forum van Tiesto echt gaar. En het gelul over dat mensen die zich nu pas aanmelden geen recht op kaarten hebben is ook kansloos gelul.

Posted by magrec on Mar-16-2005 16:44:

quote:
Originally posted by moogwai
5 uur Tiesto in de HMH lijkt me toch erg vet. Heb 'm sinds TIC1 niet meer live gezien volgens mij, dus het wordt wel eens tijd! Alleen heb momenteel niet zo veel geld te besteden, dus ik zal keuzes moeten maken.

Is vrij standaard voor feestjes in de HMH.

nou dat kan wel wezen maar dat is gewoon duur voor 1 dj als en dan ook nog zijn eigen feestje....hij hoeft voor zichzelf geen fee te betalen of iets dergelijks..en zijn vriendjes zullen ook wel met korting draaien

Posted by Matthijs on Mar-16-2005 16:52:

quote:
Originally posted by magrec
en zijn vriendjes zullen ook wel met korting draaien

of hij geeft z'n vriendjes juist wat extra, tis maar vanuit welke kant je het bekijkt. Als ik in zijn schoenen zou staan zou ik m'n vrienden eerder teveel betalen dan te weinig in ieder geval.

Posted by Tim81 on Mar-16-2005 16:59:

Hmm... op zich wel een sport om hier kaartjes voor te bemachtigen!!

Maar ik ga toch echt wel liever naar Now & Wow!!!!!!

Posted by djdavid on Mar-16-2005 17:18:

zeker liever naar now&wow toe 29 april, maar misschien dat ik een avond meepak van die clubtour die tiesto daarna gaat maken (al vraag ik me af of t idd wel een ISOS waardige avond zal worden... )

maareh....tracklist anyone?!?!

Posted by Fkwebeman on Mar-16-2005 17:22:

quote:
Originally posted by Remy D
heb me net ook aangemeld, heb nu zo'n 3 accounts (2oude maar weet daar niet meer het password van en het email adres van toen heb ik niet meer) op dat forum. Maar ik vind het forum van Tiesto echt gaar. En het gelul over dat mensen die zich nu pas aanmelden geen recht op kaarten hebben is ook kansloos gelul.

Het hele moeten aanmelden vind ik kansloos.. want willen ze zo bepalen wie de echte fans zijn ofzo??
Ik heb dat forum ooit wel eens gelezen, maar echt vaag gelul en Tiesto Halleluja, als ik zou zeggen dat ik vond dat hij niet zo'n strak shirtje had moeten aantrekken de avond ervoor word ik bij wijze van al gebanned..
Heb me dan ook nooit aangemeld voor dat Forum, TA was wel voldoende. en dat er veel meer aanmeldingen zijn nu, betekend ook wel weer dat de zwarthandelaren ook dit geintje snel doorhebben
GEEN Tiesto HMH pour moi

Posted by Muppy on Mar-16-2005 17:24:

quote:
Originally posted by djdavid
zeker liever naar now&wow toe 29 april, maar misschien dat ik een avond meepak van die clubtour die tiesto daarna gaat maken (al vraag ik me af of t idd wel een ISOS waardige avond zal worden... )

maareh....tracklist anyone?!?!

waarschijnlijk worden die club-avonden de 'hoeveel-hits-van-mezelf-kan-ik-in-anderhalf-uur-stoppen-show'

nee bedankt

Pages (20): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 »