TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Sasha @ Fabric, Londen [21-05-05]
Pages (5): « 1 2 3 4 [5]
| quote: |
| Originally posted by TranceFool Die track die Onno bedoelt uit de EM zal wel M83 - Teen Angst zijn (met dank aan sndh), als ik die track live zou horen, zou ik spontaan beginnen te janken, te vet |
vet kippenvel toen!
| Originally posted by TranceFool Die track die Onno bedoelt uit de EM zal wel M83 - Teen Angst zijn (met dank aan sndh), als ik die track live zou horen, zou ik spontaan beginnen te janken, te vet |
Ik zou zeggen UP eens wat op Yousendit.com 
Op het Global Underground forum (klik) staan een paar fantastische threads over Sasha (@ Fabric)!! Bijvoorbeeld over zijn toiletbezoek, zijn openingsplaat, zijn kapsel, zijn groupies, etc.!!
| Originally posted by Tim81 Op het Global Underground forum (klik) staan een paar fantastische threads over Sasha (@ Fabric)!! Bijvoorbeeld over zijn toiletbezoek, zijn openingsplaat, zijn kapsel, zijn groupies, etc.!! |

haha mooie verhalen in die thread, thanks tim voor het toch uitkijken naar dit soort threads 
check hier ook even, heeft een gast met zijn camera wat soundclips opgenomen.. klinkt toch wel leuk allemaal (vooral bij 50 sec)