TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Eftersnack Springbreak Cruise!!!
Pages (7): « 1 2 3 4 [5] 6 7 »
| quote: |
| Originally posted by mr_fisken Jo precis dom hamnar p� svt.se men kan vara skoj att ha en rip ocks�.. Vilka l�tar tyckte dom var bra d� steve? |
Steve ska inte va p� TV... Steve ska va bakom kameran...
Originally posted by SteveTranz4ever ![]() |
| Originally posted by K-PAXian Vill f�rresten ha en s�n. Finns det n�gonstans man kan k�pa en? |
Nice steve
du borde dock l�rt dom att s�ga trance ist�llet f�r techno, st�r mig alltid lika mycket.
kanon steve, s�g precis inslaget...du sa precis det som beh�vde komma ut till folk! 
coolt att man s�g sitt eget namn i namnlistan ocks�, k�ndes lite komiskt men helt klart bra att man var med d�r 
bra att media faktiskt lyssnar p� v�r sida den h�r g�ngen, var precis s�nna h�r saker jag menade n�r jag skrev mitt "l�nga" inl�gg tidigare.
Schysst inslag trots allt. Som vizay sa; du sa det som beh�vde s�gas!
Polisens bilder k�ndes verkligen givande - �h, not. 
H�r kan man se s�ndningen!
http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp...e&visadep=false
Klicka sedan p� Onsdag 22:15
(kr�ver realplayer)
n�n f�r fixa i b�ttre kvalit�! 
var nerv�s n�r jag skulle se skiten som fan :P
Men de verkade ju g� bra... vi snackade en hel del mer men dom kan ju inte ha med allt... var inte s� farligt som jag trodde s� det var v�l bra jag sa ja �nd�... 
Emil och ABC-folket satt p� min favvo pizzeria f�r �vrigt... som jag f�r �vrigt k�kade p� direkt efter kryssen 
Skumt att se sin egna TV p� sin egna TV =)
fiskeskutan... hon sa trance p� slutet... fast inte i b�rjan... Satt � l�xade upp dom med sp�straff innan
Eller inte... dom var as schysta iaf. och l�tta att snacka med =)
jag blir lite f�rbannad p� att polisen ska h�lla p� med dold kamera ocks�, var v�l inget f�rbud mot filmkameror som s�.
K�nns n�sta nsom att dom f�rs�kte framst�lla det suspektare �n det verkligen var. Allt ser ju misst�nkt ut n�r det �r filmat med dold kamera.
Jag har sparat hem real media-filen, kan skicka till steves ftp om intresse finns. Har n�n rippat i b�ttre kvalitet �r det ju dock att f�redra 
BRA STEVE! Du borde sl� dig sj�lv p� br�stet..!
Fan - kan de j�vlarna inte s�nda detta p� Aktuellt eller Rapport s� ALLA f�r h�ra v�ran sida...n�ja - detta �r ett litet steg i r�tt riktning i alla fall...fan va underbart...
| Originally posted by Laszlo BRA STEVE! Du borde sl� dig sj�lv p� br�stet..! Fan - kan de j�vlarna inte s�nda detta p� Aktuellt eller Rapport s� ALLA f�r h�ra v�ran sida...n�ja - detta �r ett litet steg i r�tt riktning i alla fall...fan va underbart... |

S�d�rja! Mycket bra! Sk�nt att s�nt h�r kommer ut. Fler kryssningar blir ju av, men s�nt h�r hindrar ju fr�n att polisen (eller fr�mst manne j�nsson d� kanske) ska upprepa sitt beteende igen.
Nu �r det bara en "class action suit" (kollektiv st�mning?) mot manne j�nsson f�r f�rtal som fattas
Som ut�vare av en viss kultur �r vi ju faktiskt en etnisk grupp 
| Originally posted by Hauken S�d�rja! Mycket bra! Sk�nt att s�nt h�r kommer ut. Fler kryssningar blir ju av, men s�nt h�r hindrar ju fr�n att polisen (eller fr�mst manne j�nsson d� kanske) ska upprepa sitt beteende igen. Nu �r det bara en "class action suit" (kollektiv st�mning?) mot manne j�nsson f�r f�rtal som fattas Som ut�vare av en viss kultur �r vi ju faktiskt en etnisk grupp |
| Originally posted by Vizay det g�r nog att anm�la honom f�r f�rtal men fr�gan �r ju desv�rre hur stor chans man har att vinna ett s�dant m�l. Varf�r jag st�ller mig lite negativ till det hela �r d�rf�r att chanserna �r ganska minimala att man faktiskt skulle vinna ett s�dant m�l. Givetvis skulle en vinst bli n�stintill historisk f�r v�r del men � andra sidan skulle en f�rlust i stort sett inneb�ra en svartm�lning utan dess like av hela EDM-kulturen. Det skulle helt enkelt bli antingen d�dsst�ten f�r EDM-kulturen eller f�r polisens oacceptabla beteende mot just EDM-kulturen |
jag ska spela in ABC-nyheterna fr�n SVT24 inatt klockan 4.05 eller n�got blir det.
d� har vi MPEG2-rip med 192kbit ljud i 720x576 PAL hehe 
| Originally posted by Vizay det g�r nog att anm�la honom f�r f�rtal men fr�gan �r ju desv�rre hur stor chans man har att vinna ett s�dant m�l. Varf�r jag st�ller mig lite negativ till det hela �r d�rf�r att chanserna �r ganska minimala att man faktiskt skulle vinna ett s�dant m�l. Givetvis skulle en vinst bli n�stintill historisk f�r v�r del men � andra sidan skulle en f�rlust i stort sett inneb�ra en svartm�lning utan dess like av hela EDM-kulturen. Det skulle helt enkelt bli antingen d�dsst�ten f�r EDM-kulturen eller f�r polisens oacceptabla beteende mot just EDM-kulturen |
| Originally posted by ScuL jag ska spela in ABC-nyheterna fr�n SVT24 inatt klockan 4.05 eller n�got blir det. d� har vi MPEG2-rip med 192kbit ljud i 720x576 PAL hehe |
| Originally posted by ScuL jag ska spela in ABC-nyheterna fr�n SVT24 inatt klockan 4.05 eller n�got blir det. d� har vi MPEG2-rip med 192kbit ljud i 720x576 PAL hehe |
mitt namn d�k upp p� shotten �ver namnlistorna
#45 lr 44 tror ja de va 
hehe mitt namn kom ocks� med
| Originally posted by Laszlo Varf�r skulle det betyda d�dst�t f�r kulturen? F�rst�r inte vad vi har att f�rlora p� att han blir anm�ld... |
| Originally posted by jofawe Ja Steve, sl� dig sj�lv p� ditt h�riga br�st ![]() |
Njae, jag tror snarare att det TYDLIGT skulle markera att inte vi tolererar att bli kallade knarkare. Vare sig vi vinner eller inte. Det skulle definitvit skapa rubriker och belysa det faktum att det finns stark opinion mot Manne J�nssons uttalande.
Den allm�nna folktron �r redan idag att Manne J�nssons uttalande �r riktigt och att s�ker h�lften som g�r p� "techno" eller "rejv" fester knarkar.
Att sedan vinna mot en polis tror jag blir v�ldigt sv�rt, men lagen s�ger det hela MYCKET tydligt;
1 � Den som utpekar n�gon s�som brottslig eller klanderv�rd i sitt levnadss�tt eller eljest l�mnar uppgift som �r �gnad att uts�tta denne f�r andras missaktning, d�mes f�r f�rtal till b�ter.
Var han skyldig att uttala sig eller var det eljest med h�nsyn till omst�ndigheterna f�rsvarligt att l�mna uppgift i saken, och visar han att uppgiften var sann eller att han hade sk�lig grund f�r den, skall ej d�mas till ansvar.
2 � �r brott som i 1 � s�gs att anse som grovt, skall f�r grovt f�rtal d�mas till b�ter eller f�ngelse i h�gst tv� �r.
Vid bed�mande huruvida brottet �r grovt skall s�rskilt beaktas, om uppgiften genom sitt inneh�ll eller den omfattning i vilken den blivit spridd eller eljest var �gnad att medf�ra allvarlig skada.
----------------------
Nice ScuL!