TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- reisplannen
Pages (12): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 »
-Na de examens citytripje met vriendin naar Barcelona . Tips voor activiteiten (uitgaan,cultuur,eten ,...) altijd welkom btw
. Nog nooit in Spanje geweest ...
-4 dagen Nature One inclusief camping zonder regels
. Dit wordt het wel het hoogtepunt vermoed ik 
-10 dagen LA wat gaan rondtrekken en vrienden bezoeken.
| quote: |
| Originally posted by Aur�lie -Na de examens citytripje met vriendin naar Barcelona . Tips voor activiteiten (uitgaan,cultuur,eten ,...) altijd welkom btw . Nog nooit in Spanje geweest ... -4 dagen Nature One inclusief camping zonder regels . Dit wordt het wel het hoogtepunt vermoed ik ![]() -10 dagen LA wat gaan rondtrekken en vrienden bezoeken. |
)
Hmm gamba's en pittig gekruid spul
Maar voor die look pas ik toch wel mooi hoor
| Originally posted by Aur�lie -Na de examens citytripje met vriendin naar Barcelona . Tips voor activiteiten (uitgaan,cultuur,eten ,...) altijd welkom btw . Nog nooit in Spanje geweest ... -4 dagen Nature One inclusief camping zonder regels . Dit wordt het wel het hoogtepunt vermoed ik ![]() -10 dagen LA wat gaan rondtrekken en vrienden bezoeken. |
Ibiza, wie wil daar nu ni naartoe ...
Citytrip Barcelona (voor de zomer nog) en parijs/Milaan.
Misschien 7 a 10 dagen vakantie in ons huis in Lloret.
Ow ja en Barca is een magnifieke stad. Echt te zalig gewoon en oh zo groot.
Ramblas doen, Dahli monumenten bezoeken, rondtoeren ...
| Originally posted by pooley Misschien 7 a 10 dagen vakantie in ons huis in Lloret. |
| Originally posted by djcresto ik wil naar ibiza voor een weekje wie nog? |
Barcelona: Ramblas, de haven, Nou Camp (als voetbal je iets zegt) en de Sagrada Familia eens tussen de torentjes lopen
edit: aja, met een gehuurd autootje (wij hadden polo 1.2
op de 'diagonal' gaan rijden (zeker de ronde punten doen 
)
Ibiza: ik lig, hang, zit er van 18 tem 28 augustus (of had ik dat al gezegd LOL)
| Originally posted by Aur�lie -4 dagen Nature One inclusief camping zonder regels . Dit wordt het wel het hoogtepunt vermoed ik ![]() |
Dat moet je me toch eens uitleggen hoor
, MikeVee
Originally posted by MikeVee |
Wil ook teruggaan |
Ja dat had ik wel door
. Maar waarom kan je niet gaan ? Jij mist dat toch nooit ? Strubbelen de vrienden tegen ?
Ja, weinig zin meer in feesten algemeen. 1 kan er geen verlof krijgen en om dan maar met 2 te gaan lijkt me toch wat saai als je weet dat die na een paar uur toch aan het crashen is (drank/softdrugs/hitte). 
| Originally posted by djcresto ik wil naar ibiza voor een weekje wie nog? |
Ik heb nog niks concreet gepland voor deze zomer, maar ik was gisteren met Jennifer op www.kriskras.be aan't kijken. Dat is een vzw die reizen organiseert voor jongeren van 18 tot 30 jaar. Er zit door een reis van 24 dagen naar Maleisi�-Borneo bij en die lijkt me ongelooflijk vet :
- bezoek aan 3 nationale parken daar
- bezoek aan een oerang-oetang-rehabilitatieproject
- snorkelen in de koraalriffen tussen ongevaarlijke haaien en reuzenschilpadden
- bezoek aan Kuala Lumpur (stad van de Petronas-torens)
- ...
Dit jaar zal het wel niet lukken (die reis is al volzet + het kost 1800� per persoon -> momenteel buiten budget), maar ik hoop dat ik zo'n reis ooit meemaak.
www.kriskras.be bevat trouwens nog tientallen andere leuke reizen en uitstapjes.
| Originally posted by TOR |
)
ziet er wel ferm uit Benny, sparen zou ik zeggen
.
Ik trek hoogstwaarschlijnlijk in september met de fiets nr Denenmarken (of tot waar ik goesting heb).
| Originally posted by Gladius Ik trek hoogstwaarschlijnlijk in september met de fiets nr Denenmarken (of tot waar ik goesting heb). |
Ik zoek eigenlijk nog volk om een huttentocht in de alpen te maken.
Vorig jaar heb ik een tocht gemaakt in het Otztal in Oostenrijk,
en dat was echt fantastisch, tussen de gletsjers lopen op 3500 meter. Iemand goesting??
| Originally posted by Bomar Ik zoek eigenlijk nog volk om een huttentocht in de alpen te maken. Vorig jaar heb ik een tocht gemaakt in het Otztal in Oostenrijk, en dat was echt fantastisch, tussen de gletsjers lopen op 3500 meter. Iemand goesting?? |
| Originally posted by Bomar Ik zoek eigenlijk nog volk om een huttentocht in de alpen te maken. Vorig jaar heb ik een tocht gemaakt in het Otztal in Oostenrijk, en dat was echt fantastisch, tussen de gletsjers lopen op 3500 meter. Iemand goesting?? |
Nog geen concrete plannen, maar ik heb begin juli, na Anja haar proclamatie, wel verlof gepakt, en dan gaan we eens kijken voor 'n last-minute, wat er nog beschikbaar is 
ik denk dak maandag een reisje naar kreta ga boeken met mn vriendin. lijkt me wel een mooi eiland
| Originally posted by Gladius hmz, mss wel =). over welke periode en prijs spreek je dan ? |
Het staat vast
Over 2 weken gaan we met 4-5 man 4 dagen naar Lloret/Barcelona/Spanje.
Vliegtuig of Auto (Ryan deed stuntprijzen met 80 op en af naar Gerona, maar als je per 5 besteld wordt dat ineens 140 :/ dus daar zijn we nog niet uit)
vliegtuig: vrijdag morgen op - maandag namiddag terug.
Auto: donderdag nacht op, maandag middag terug .
Toch ee nbeetje vakantie dan