TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- reisplannen
Pages (12): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 »

Posted by Aur�lie on May-11-2005 23:17:

-Na de examens citytripje met vriendin naar Barcelona . Tips voor activiteiten (uitgaan,cultuur,eten ,...) altijd welkom btw . Nog nooit in Spanje geweest ...
-4 dagen Nature One inclusief camping zonder regels . Dit wordt het wel het hoogtepunt vermoed ik
-10 dagen LA wat gaan rondtrekken en vrienden bezoeken.

Posted by The_G0dfather on May-11-2005 23:22:

quote:
Originally posted by Aur�lie
-Na de examens citytripje met vriendin naar Barcelona . Tips voor activiteiten (uitgaan,cultuur,eten ,...) altijd welkom btw . Nog nooit in Spanje geweest ...
-4 dagen Nature One inclusief camping zonder regels . Dit wordt het wel het hoogtepunt vermoed ik

Gambas eten op restaurant
-al pil pil (straf )
-a la plancha (gegrild)
-a ajilo (look)

mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Posted by Aur�lie on May-11-2005 23:25:

Hmm gamba's en pittig gekruid spul
Maar voor die look pas ik toch wel mooi hoor

Posted by djcresto on May-12-2005 06:08:

quote:

leuke zomer...

Posted by pooley on May-12-2005 11:24:

Ibiza, wie wil daar nu ni naartoe ...

Citytrip Barcelona (voor de zomer nog) en parijs/Milaan.
Misschien 7 a 10 dagen vakantie in ons huis in Lloret.

Ow ja en Barca is een magnifieke stad. Echt te zalig gewoon en oh zo groot.
Ramblas doen, Dahli monumenten bezoeken, rondtoeren ...

Posted by X-Tune on May-12-2005 15:20:

quote:
Originally posted by pooley
Misschien 7 a 10 dagen vakantie in ons huis in Lloret.

Hier zijn wel verschillende mensen die een huis in Lloret hebben of is het maar 1 persoon die het steeds blijft herhalen?

Posted by Kaidreas on May-12-2005 18:24:

quote:
Originally posted by djcresto
ik wil naar ibiza voor een weekje

wie nog?

ikke... hoeveel keer moet ik da nog zeggen gert..

gvd ik wil op reis int bouwverlof.

Posted by FredNova on May-12-2005 19:09:

Barcelona: Ramblas, de haven, Nou Camp (als voetbal je iets zegt) en de Sagrada Familia eens tussen de torentjes lopen
edit: aja, met een gehuurd autootje (wij hadden polo 1.2 op de 'diagonal' gaan rijden (zeker de ronde punten doen )

Ibiza: ik lig, hang, zit er van 18 tem 28 augustus (of had ik dat al gezegd LOL)

Posted by MikeVee on May-12-2005 20:09:

quote:

Wil ook teruggaan

Posted by Aur�lie on May-12-2005 21:12:

Dat moet je me toch eens uitleggen hoor , MikeVee

Posted by MikeVee on May-12-2005 21:18:

quote:
Originally posted by MikeVee

N1 =

quote:

Wil ook teruggaan

Dat ik ook dit jaar wil gaan

Posted by Aur�lie on May-12-2005 21:23:

Ja dat had ik wel door . Maar waarom kan je niet gaan ? Jij mist dat toch nooit ? Strubbelen de vrienden tegen ?

Posted by MikeVee on May-12-2005 21:29:

Ja, weinig zin meer in feesten algemeen. 1 kan er geen verlof krijgen en om dan maar met 2 te gaan lijkt me toch wat saai als je weet dat die na een paar uur toch aan het crashen is (drank/softdrugs/hitte).

Posted by TOR on May-13-2005 10:54:

quote:
Originally posted by djcresto
ik wil naar ibiza voor een weekje

wie nog?

Posted by CygnusX on Jun-03-2005 19:46:

Ik heb nog niks concreet gepland voor deze zomer, maar ik was gisteren met Jennifer op www.kriskras.be aan't kijken. Dat is een vzw die reizen organiseert voor jongeren van 18 tot 30 jaar. Er zit door een reis van 24 dagen naar Maleisi�-Borneo bij en die lijkt me ongelooflijk vet :
- bezoek aan 3 nationale parken daar
- bezoek aan een oerang-oetang-rehabilitatieproject
- snorkelen in de koraalriffen tussen ongevaarlijke haaien en reuzenschilpadden
- bezoek aan Kuala Lumpur (stad van de Petronas-torens)
- ...

Dit jaar zal het wel niet lukken (die reis is al volzet + het kost 1800� per persoon -> momenteel buiten budget), maar ik hoop dat ik zo'n reis ooit meemaak.

www.kriskras.be bevat trouwens nog tientallen andere leuke reizen en uitstapjes.

Posted by emma on Jun-03-2005 20:19:

quote:
Originally posted by TOR

wij gaan al twee weekjes

en in sep ook nog een weekje na corfu (heb ik tijdes tweede zit ook nog iets om naar uit te kijken )

Posted by Gladius on Jun-03-2005 21:25:

ziet er wel ferm uit Benny, sparen zou ik zeggen .
Ik trek hoogstwaarschlijnlijk in september met de fiets nr Denenmarken (of tot waar ik goesting heb).

Posted by TOR on Jun-04-2005 10:53:

quote:
Originally posted by Gladius
Ik trek hoogstwaarschlijnlijk in september met de fiets nr Denenmarken (of tot waar ik goesting heb).

zalig, ook al lang es willen doen

iemand die ik ken heeft twee jaar geleden met de fiets een hele rondrit gedaan door Zuid-Oost Azi�: Vi�tnam, Laos, Thailand, Zuid-China..

hij is momenteel nieuwe plannen aan het maken, maar geen idee waar hij dit keer naartoe zou willen..

lijkt me iig zeer cool om zo nieuwe dingen te ontdekken

Posted by Bomar on Jun-04-2005 11:14:

Ik zoek eigenlijk nog volk om een huttentocht in de alpen te maken.
Vorig jaar heb ik een tocht gemaakt in het Otztal in Oostenrijk,
en dat was echt fantastisch, tussen de gletsjers lopen op 3500 meter. Iemand goesting??

Posted by Gladius on Jun-04-2005 11:42:

quote:
Originally posted by Bomar
en dat was echt fantastisch, tussen de gletsjers lopen op 3500 meter. Iemand goesting??

hmz, mss wel =). over welke periode en prijs spreek je dan ?

Posted by Bunz on Jun-04-2005 11:46:

quote:
Originally posted by Bomar

ah, int otztal benk ook ens geweest
wel al lang gelede, kweet niemeer welk het was (ga elk jaar erges anders in tirol).
wij hanteerden wel de formule: elke dag op en af naar hotel. zo'n huttentocht wilk nog wel eens gaan doen maar tzal niet voor dit jaar zijn.

for the record: ik ga eind juli naar Puglia (Zuid-Italie)

Posted by Xilver on Jun-04-2005 13:43:

Nog geen concrete plannen, maar ik heb begin juli, na Anja haar proclamatie, wel verlof gepakt, en dan gaan we eens kijken voor 'n last-minute, wat er nog beschikbaar is

Posted by Bertn on Jun-04-2005 23:16:

ik denk dak maandag een reisje naar kreta ga boeken met mn vriendin. lijkt me wel een mooi eiland

Posted by Bomar on Jun-05-2005 06:51:

quote:
Originally posted by Gladius
hmz, mss wel =). over welke periode en prijs spreek je dan ?

Ik kan pas vanaf de tweede helft van augustus of in september; da is ook de beste periode om een tocht te maken, nie meer veel sneeuw en het beste weer; de prijs voor een overnachting met ontbijt en avondeten in een hut ligt rond de 35 euro per nacht, hangt er ook vanaf of ge lid bent van een bergsportvereniging; dus een tocht van 4 dagen kost dus ongeveer 150 euro; de reis ernaartoe zal wel duurder zijn met de trein;

ik wacht eerst af of ik geen tweede zit heb, en dan kan ik nog wa ander volk zoeken; met een groep is altijd plezanter

Posted by pooley on Jun-05-2005 09:51:

Het staat vast
Over 2 weken gaan we met 4-5 man 4 dagen naar Lloret/Barcelona/Spanje.
Vliegtuig of Auto (Ryan deed stuntprijzen met 80 op en af naar Gerona, maar als je per 5 besteld wordt dat ineens 140 :/ dus daar zijn we nog niet uit)
vliegtuig: vrijdag morgen op - maandag namiddag terug.
Auto: donderdag nacht op, maandag middag terug .

Toch ee nbeetje vakantie dan

Pages (12): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 »