TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Wat is de beste club van Nederland ?
Pages (5): « 1 2 3 4 [5]
| quote: |
| Originally posted by Matthijs Ze hebben er zo te zien voor gekozen om het prijzengeld in de gratis toegang te steken i.p.v. in de line-up. Voor mij totaal onbekende namen eigenlijk, op Stef en z'n Lolita's na dan. Heeft iemand enig idee wat voor soort stijl deze DJ's draaien? |
Valt me heel erg tegen. Maarja.....niets aan te doen.
| Originally posted by Matthijs Ze hebben er zo te zien voor gekozen om het prijzengeld in de gratis toegang te steken i.p.v. in de line-up. Voor mij totaal onbekende namen eigenlijk, op Stef en z'n Lolita's na dan. Heeft iemand enig idee wat voor soort stijl deze DJ's draaien? |
Mjah, aan de andere kant, als het gratis is laten ze wel meer mensen kennismaken met het paard van Troje. And thats what its all about, laten zien wat je in huis hebt, mensen trekken, zodat het de volgende keren voller wordt.
| Originally posted by SnuggLe Mjah, aan de andere kant, als het gratis is laten ze wel meer mensen kennismaken met het paard van Troje. And thats what its all about, laten zien wat je in huis hebt, mensen trekken, zodat het de volgende keren voller wordt. |
ja zo'n titel lijkt mij op zich ook al uitstekende reclame, ik had ook liever gezien dat ze een feest met een sterke line-up hadden neergezet, ook al zou dat ten koste gaan van die gratis entree. 
Jammer, suf feest, ga ik ook zeker niet heen...