TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [06-05-2005] Tiësto - Asta, Den Haag
Pages (8): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 »
| quote: |
| Originally posted by HardKiller Dat geldt alleen voor de Asta |
| Originally posted by Magic83 Oh? Heb net namelijk kaartjes gehaald, en toen lag er ook een flyer van het feest en daar staat op "supported by Misja Helsloot en DJ Dazzle. Lees nergens Montana |
| Originally posted by HardKiller Dat is vreemd, op de site van Asta staat Montana en ook op z'n eigen site staat het |
Wie gaat er nnou nog naar Panama....??
Gaan er nog meer mensen naar nightlive vanavond?
Behalve ikke dan he
Present vanavond 
Er zijn nog 300 kaarten aan de deur te koop.....
Nou tot vanavond dan maar
Ik hoop ook tot vanavond 
Hoe heeftie eigenlijk gedraaid afgelopen week? Beetje in de stijl van t HMH feest? Of gewoon weer the usual?
| Originally posted by eieregooie Ik hoop ook tot vanavond ![]() |
Me zo ff helemaal verdoven met paracetamol....anders trek het deze avond nie.....
Ik heb nog 400 mg liggen voor je. Legally st0n3d 
lol
Eerst werken, maar mag om half 12 weg
Nu nog hopen dat ik naar binnen mag 
Zo weer sinds tijden Tiesto......het zal benieuwen of hij me weet te verrassen 
Zin in Asta! Zal wel vet lange rij staan als ik om 11 uur aan kom maargoed
Ohhh... ik hoor net dat ze inmiddels Function One hebben hangen 
OVERRATED !!!!!!
vertel vertel, hoe was t?
Ik vond het tof hoor. Kwam om iets over 11 aan, nog vet rustig, ik had hele rijen buiten verwacht. Later bleek dat ik net optijd binnen was want toen we ff naar de wc gingen stonden er rond half 12 aardige rijen bij de garderobe enzo.
Later dus echt wel megadruk in de zaal en vet heet. Geluid stond volgens mij wel ziekelijk hard, maar heb m´n doppen gelukkig 
Nr's die ik me kan herinneren:
Force of Gravity
Breda 8 PM
La Noche
Just Be
Track van Parade of the Athletes
En nog een zooi van ISOS4
Mijn nightlive pics staan op www.appics.tk;)
| Originally posted by Asperge Mijn nightlive pics staan op www.appics.tk;) |
Na bijna 1.5 jaar geen Tiesto-optreden te hebben meegemaakt, heeft Tiesto me wederom niet weten te imponeren......daarbij komt nog er een hoog BrEeZaAh-gehalte was......veel Tiesto-groupies (incl. tattoos van Tiesto)..... baggerbekken (Johnny's en Anita's).......oftewel voor het merendeel kut-publiek. Asta was wederom tot de nok toe gevuld.....dus hoog haring in een ton-gehalte, winst maken is nog altijd belangrijker om de mensen een aangenamen avond te leveren. Daardoor was de temperatuur 50+ volgens mij.
Oftewel zoals bij de laatste twee keer Tiesto (dec 2003 Asta en jan 2004 Invited), ben ik tijdens zijn set weggegaan met een teleurstellend gevoel......of Tiesto is gewoon slechter gaan draaien of ik ben na +/- 50x Tiesto in 5 jaar tijd uitgekeken op hem. Woensdag krijgtie een laatste kans......en als dat ook bagger is, dan zal ik hem wel weer 1.5 jaar niet zien.
| Originally posted by MaGiK54 Na bijna 1.5 jaar geen Tiesto-optreden te hebben meegemaakt, heeft Tiesto me wederom niet weten te imponeren......daarbij komt nog er een hoog BrEeZaAh-gehalte was......veel Tiesto-groupies (incl. tattoos van Tiesto)..... baggerbekken (Johnny's en Anita's).......oftewel voor het merendeel kut-publiek. Asta was wederom tot de nok toe gevuld.....dus hoog haring in een ton-gehalte, winst maken is nog altijd belangrijker om de mensen een aangenamen avond te leveren. Daardoor was de temperatuur 50+ volgens mij. Oftewel zoals bij de laatste twee keer Tiesto (dec 2003 Asta en jan 2004 Invited), ben ik tijdens zijn set weggegaan met een teleurstellend gevoel......of Tiesto is gewoon slechter gaan draaien of ik ben na +/- 50x Tiesto in 5 jaar tijd uitgekeken op hem. Woensdag krijgtie een laatste kans......en als dat ook bagger is, dan zal ik hem wel weer 1.5 jaar niet zien. |
| Originally posted by HiGH_NrG Zit je toevallig ook bij een corporale studentenvereniging? |