TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [06-05-2005] Tiësto - Asta, Den Haag
Pages (8): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 »


Posted by Magic83 on May-03-2005 15:00:

quote:
Originally posted by HardKiller
Dat geldt alleen voor de Asta


Oh? Heb net namelijk kaartjes gehaald, en toen lag er ook een flyer van het feest en daar staat op "supported by Misja Helsloot en DJ Dazzle. Lees nergens Montana


Posted by HardKiller on May-03-2005 18:00:

quote:
Originally posted by Magic83
Oh? Heb net namelijk kaartjes gehaald, en toen lag er ook een flyer van het feest en daar staat op "supported by Misja Helsloot en DJ Dazzle. Lees nergens Montana


Dat is vreemd, op de site van Asta staat Montana en ook op z'n eigen site staat het


Posted by Magic83 on May-04-2005 13:25:

quote:
Originally posted by HardKiller
Dat is vreemd, op de site van Asta staat Montana en ook op z'n eigen site staat het


Let's hope, DJ Dazlle kan me rug op


Posted by MaGiK54 on May-04-2005 19:41:

Wie gaat er nnou nog naar Panama....??


Posted by Asperge on May-05-2005 07:55:

Gaan er nog meer mensen naar nightlive vanavond?


Posted by ryo on May-05-2005 09:57:

Behalve ikke dan he


Posted by Gonzo on May-05-2005 10:31:

Present vanavond


Posted by MaGiK54 on May-06-2005 13:02:

Er zijn nog 300 kaarten aan de deur te koop.....


Posted by jp on May-06-2005 13:59:

Nou tot vanavond dan maar


Posted by eieregooie on May-06-2005 14:30:

Ik hoop ook tot vanavond

Hoe heeftie eigenlijk gedraaid afgelopen week? Beetje in de stijl van t HMH feest? Of gewoon weer the usual?


Posted by MaGiK54 on May-06-2005 15:13:

quote:
Originally posted by eieregooie
Ik hoop ook tot vanavond



Ei'tje pesten weer deze avond


Posted by MaGiK54 on May-06-2005 15:15:

Me zo ff helemaal verdoven met paracetamol....anders trek het deze avond nie.....


Posted by jp on May-06-2005 15:33:

Ik heb nog 400 mg liggen voor je. Legally st0n3d


Posted by eieregooie on May-06-2005 15:43:

lol

Eerst werken, maar mag om half 12 weg Nu nog hopen dat ik naar binnen mag


Posted by MaGiK54 on May-06-2005 19:24:

Zo weer sinds tijden Tiesto......het zal benieuwen of hij me weet te verrassen


Posted by Magic83 on May-06-2005 19:36:

Zin in Asta! Zal wel vet lange rij staan als ik om 11 uur aan kom maargoed


Posted by eieregooie on May-06-2005 19:52:

Ohhh... ik hoor net dat ze inmiddels Function One hebben hangen


Posted by MaGiK54 on May-07-2005 01:41:

OVERRATED !!!!!!


Posted by ahp2002 on May-07-2005 10:09:

vertel vertel, hoe was t?


Posted by Magic83 on May-07-2005 10:23:

Ik vond het tof hoor. Kwam om iets over 11 aan, nog vet rustig, ik had hele rijen buiten verwacht. Later bleek dat ik net optijd binnen was want toen we ff naar de wc gingen stonden er rond half 12 aardige rijen bij de garderobe enzo.

Later dus echt wel megadruk in de zaal en vet heet. Geluid stond volgens mij wel ziekelijk hard, maar heb m´n doppen gelukkig

Nr's die ik me kan herinneren:

Force of Gravity
Breda 8 PM
La Noche
Just Be
Track van Parade of the Athletes
En nog een zooi van ISOS4


Posted by Asperge on May-07-2005 10:52:

Mijn nightlive pics staan op www.appics.tk;)


Posted by HiGH_NrG on May-07-2005 11:25:

quote:
Originally posted by Asperge
Mijn nightlive pics staan op www.appics.tk;)


Zit je toevallig ook bij een corporale studentenvereniging?


Posted by MaGiK54 on May-07-2005 12:24:

Na bijna 1.5 jaar geen Tiesto-optreden te hebben meegemaakt, heeft Tiesto me wederom niet weten te imponeren......daarbij komt nog er een hoog BrEeZaAh-gehalte was......veel Tiesto-groupies (incl. tattoos van Tiesto)..... baggerbekken (Johnny's en Anita's).......oftewel voor het merendeel kut-publiek. Asta was wederom tot de nok toe gevuld.....dus hoog haring in een ton-gehalte, winst maken is nog altijd belangrijker om de mensen een aangenamen avond te leveren. Daardoor was de temperatuur 50+ volgens mij.

Oftewel zoals bij de laatste twee keer Tiesto (dec 2003 Asta en jan 2004 Invited), ben ik tijdens zijn set weggegaan met een teleurstellend gevoel......of Tiesto is gewoon slechter gaan draaien of ik ben na +/- 50x Tiesto in 5 jaar tijd uitgekeken op hem. Woensdag krijgtie een laatste kans......en als dat ook bagger is, dan zal ik hem wel weer 1.5 jaar niet zien.


Posted by Roger on May-07-2005 13:26:

quote:
Originally posted by MaGiK54
Na bijna 1.5 jaar geen Tiesto-optreden te hebben meegemaakt, heeft Tiesto me wederom niet weten te imponeren......daarbij komt nog er een hoog BrEeZaAh-gehalte was......veel Tiesto-groupies (incl. tattoos van Tiesto)..... baggerbekken (Johnny's en Anita's).......oftewel voor het merendeel kut-publiek. Asta was wederom tot de nok toe gevuld.....dus hoog haring in een ton-gehalte, winst maken is nog altijd belangrijker om de mensen een aangenamen avond te leveren. Daardoor was de temperatuur 50+ volgens mij.

Oftewel zoals bij de laatste twee keer Tiesto (dec 2003 Asta en jan 2004 Invited), ben ik tijdens zijn set weggegaan met een teleurstellend gevoel......of Tiesto is gewoon slechter gaan draaien of ik ben na +/- 50x Tiesto in 5 jaar tijd uitgekeken op hem. Woensdag krijgtie een laatste kans......en als dat ook bagger is, dan zal ik hem wel weer 1.5 jaar niet zien.


kijk met dit soort verhalen ga ik nog minder snel naar tiesto


Posted by Asperge on May-07-2005 13:27:

quote:
Originally posted by HiGH_NrG
Zit je toevallig ook bij een corporale studentenvereniging?


Lol, nope


Pages (8): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.