TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [02-04-2005] Intuition Recordings Launch Party (trance.nu v4) - Asta, Den Haag
Pages (9): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 »
Hi, dutch ppl
| quote: |
| Originally posted by MdJ Timetable van Area 2 is inmiddels confirmed, en zal zijn: 23:00 � 00:30 Likwit 00:30 � 01:45 Passiva vs. Leon Bolier 01:45 � 03:00 Niklas Harding 03:00 � 04:30 Estuera vs. Kimito Lopez Area 1 timetable komt er zsm. aan! |
| Routebeschrijving vanaf de A4/A12 met de auto Neem afslag 2 Den Haag centrum. Ga bij de eerste stoplichten linksaf. Volg de weg tot u aan uw linkerhand hotel Mercure ziet liggen, sla bij de verkeerslichten rechtsaf. Rij vervolgens langs het stadhuis en sla bij de 2e verkeerslichten rechtsaf, u ziet nu aan uw rechterhand de ingang van der parkeergarage. Neem in de parkeergarage de uitgang Spui. Op het Spui ziet u nu ASTA aan uw linkerhand. |
Ben benieuwd of die meeting net zo groot wordt als de vorige keer, sodeju die was wel groot
Krijg hier op zich wel meer en meer zin in
Passiva, sta jij achter de draaitafels net zo te springen als op de dansvloer? Zo ja, niet doen, anders kan ik geen fatsoenlijke foto maken 
| Originally posted by SnuggLe Passiva, sta jij achter de draaitafels net zo te springen als op de dansvloer? Zo ja, niet doen, anders kan ik geen fatsoenlijke foto maken |
Dat ligt er maar net aan of ik in een goede bui ben, maar aangezien ik samen draai met Leon moet dat wel goedkomen. Oh wacht even; dat betekent dus geen fatsoenlijke foto voor jou
| Originally posted by stanymi Anyone could translate for me please ? thx in advance. |
| Originally posted by Matthijs Good luck! |
thx U very much
De timetable is af!! 
Area 1 Timetable:
23:00 � 00:45 Menno de Jong
00:45 � 02:00 Kyau vs. Albert
02:00 � 03:45 Dj Precision vs. Misja Helsloot
03:45 � 05:00 Talla 2XLC
Area 2 Timetable:
23:00 � 00:30 Likwit
00:30 � 01:45 Passiva vs. Leon Bolier
01:45 � 03:00 Niklas Harding
03:00 � 04:30 Estuera vs. Kimito Lopez
Tering en nog es tering!
Helaas kan ik hier niet bij zijn, want dan viert me vriendin haar verjaardag
Anyway, wrede line-up en de Asta wilde ik ook wel eens van binnen zien inderdaad, maarja... Iedereen die heen gaat veel plezier gewenst en Galen veel succes he snikkel! Dan maar weer n andere keer bier drinken

pff 2 zalen en ik weet nog niet waar ik naar toe wil
moeilijk kiezen!
Menno de Jong
Kyau vs. Albert
Likwit
Passiva vs. Leon Bolier
Ik ga lekker heen en weer rennen 
Op veler verzoek doe ik mijn 'wie heeft de langste' shirt maar weer aan
Had hem eigenlijk al aan de wilgen gehangen, wegens teveel jaloers blikken 
Tis wel echt een B2B avond zeg 2 april... Niet alleen hier maar ook op het belgenfeestje... Toch wel jammer dat ik dus niet in de Asta kan zijn 
| Originally posted by eieregooie Tis wel echt een B2B avond zeg 2 april... Niet alleen hier maar ook op het belgenfeestje... Toch wel jammer dat ik dus niet in de Asta kan zijn |
| Originally posted by SnuggLe Damn, dacht dat je hier zou zijn Ei! Jammer maar helaas! Had wel effe een biertje willen drinken! |
| Originally posted by HiGH_NrG Heb je nu geen bier in je koelkast dan? |
| Originally posted by Roger pff 2 zalen en ik weet nog niet waar ik naar toe wil moeilijk kiezen! Menno de Jong Kyau vs. Albert Likwit Passiva vs. Leon Bolier |

Word gezellig, kan gewoon niet mis met zo'n line-up
| Originally posted by TranceZoner Tering en nog es tering! Helaas kan ik hier niet bij zijn, want dan viert me vriendin haar verjaardag |

Geen gezeur, tot volgende week!
| Originally posted by Tomaz Wat heb jij voor vriendin, damn! ![]() Volgend jaar is ze vast nog een keer jarig! Geen gezeur, tot volgende week! |
een betere verjaardag kan ze zich niet wensen
*still counting the days *
3 days left
btw. meeting point?
greetings

was hier erg graag bij geweest 
nu ja, BeTA-party wordt ook vet 
| Originally posted by nz-fan *still counting the days * 3 days left btw. meeting point? greetings |
| Originally posted by Roger Im too busy running to come to a meeting |

LoL, volgensmij weet ik nog wel wie dat zijn van de vorige keer, niet @rwin?

Maar ja dames en heren, is er een meeting?
Ik stel voor bij onze huisTAer Galen
om 1 uur ofzo
feeeeeestje!!
Was bijna vergeten dat dit de afspraak met mezelf was heen te gaan,poeh! Just in time
| Originally posted by SnuggLe LoL, volgensmij weet ik nog wel wie dat zijn van de vorige keer, niet @rwin? ![]() Maar ja dames en heren, is er een meeting? |