TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- eerste singel arise
Pages (5): « 1 2 3 4 [5]


Posted by MaGiK54 on Mar-20-2005 12:00:

quote:
Originally posted by MeCo
Ga jij lekker hun zaadslikken, vieze anaallikker



Baaah spam-zaad is niet lekker.......


Posted by Jasperovitsj on Mar-20-2005 13:48:

quote:
Originally posted by MaGiK54
X2 geniale draad voor een suffe zondagmiddag

Gewoon geweldig, en alleen op NL-TA




... die jongen had er bij ons al wel lang uitgelegen


Posted by MeCo on Mar-20-2005 13:59:

Keep the soul alive


Posted by Roger on Mar-20-2005 14:05:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Gewoon geweldig, en alleen op NL-TA




... die jongen had er bij ons al wel lang uitgelegen


volgens mij is die sjerf gewoon ei op een andere acount


Posted by SnuggLe on Mar-20-2005 14:14:

quote:
Originally posted by MeCo
Keep the soul alive


MeCo maakt 1-7 in de blessuretijd en redt de eer

Goede reply


Posted by eieregooie on Mar-20-2005 15:59:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
... die jongen had er bij ons al wel lang uitgelegen


Ja, dat is inmiddels wel duidelijk met dat zero-tolerance beleid beleid bij jullie. Misschien zijn wij Nederlanders dan toch vrij tolerant?


Posted by Roger on Mar-20-2005 16:04:


Posted by Jasperovitsj on Mar-20-2005 16:12:

quote:
Originally posted by eieregooie
Ja, dat is inmiddels wel duidelijk met dat zero-tolerance beleid beleid bij jullie. Misschien zijn wij Nederlanders dan toch vrij tolerant?

Of hebben wij gewoon Absolute en Dictatoriale trekjes


Posted by MeCo on Mar-20-2005 17:58:


Posted by Opti on Mar-20-2005 18:27:

Die jongen kweekt alleen maar minder sympathie voor Arise bij de TA's. Terwijl er juist veel mensen van TA naar de vorige feesten van Arise gingen...


Posted by Tim81 on Mar-20-2005 18:45:

Het zegt al genoeg dat ik deze thread eigenlijk alleen bekijk om de 'reacties' te lezen! Het gaat nergens over, maar dat boeit niet in dit geval Ik zou niet weten hoe de nieuwe single heet, wanneer er een volgend Arise feestje is of wat dan ook... ik weet alleen dat er 'enige onenigheid' is tussen bepaalde mensen!


Posted by MaGiK54 on Mar-20-2005 18:55:

quote:
Originally posted by Tim81

Ik zou niet weten hoe de nieuwe single heet,



Track is van MeCo en heet waarschijnlijk:

MeCo - NLTA sucks and Arise rulez


Posted by MeCo on Mar-20-2005 18:56:

quote:
Originally posted by Opti
Die jongen kweekt alleen maar minder sympathie voor Arise bij de TA's. Terwijl er juist veel mensen van TA naar de vorige feesten van Arise gingen...



ik heb iig geen flikker met arise te maken


Posted by Opti on Mar-20-2005 19:07:

quote:
Originally posted by MeCo
ik heb iig geen flikker met arise te maken



quote:
Originally posted by Marc.....S
Jongens sluit aub deze thread want dit kan zo niet langer meer. Melvin, dit niet meer doen anders trek ik hier de stekker eruit zodat je niet meer kan reageren.


Volgens mij wil de organisatie ook dat je niet meer reageert, Melvin


Posted by MeCo on Mar-20-2005 19:17:

quote:
Originally posted by MaGiK54
Track is van MeCo en heet waarschijnlijk:

MeCo - NLTA sucks and Arise rulez


Nope, track heet: MaGiK54 , go eat your mom before she became a nun.


Posted by HiGH_NrG on Mar-20-2005 19:19:

MeCo, waarom kom je uberhaupt nog op het NLTA forum?


Posted by emre on Mar-20-2005 19:20:

quote:
Originally posted by MeCo
Nope, track heet: MaGiK54 , go eat your mom before she became a nun.


Moet je het wel in goed Engels zeggen


Posted by eieregooie on Mar-20-2005 19:41:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Of hebben wij gewoon Absolute en Dictatoriale trekjes


Nahh... tis nog wel democratisch


Posted by SnuggLe on Mar-20-2005 19:51:

Democratisch ja, maar je mag soms mensen wel eens tegen zichzelf in bescherming nemen.

Kijk, dit is even leuk, maar nu gaan bepaalde mensen hier speciaal uitdagen met opmerkingen die behoorlijk kansloos zijn.

Ik had hem al een tijdje dichtgegooid, de boodschap is nu wel duidelijk. Niet dat het niet vermakelijk is, maar toch...

Just my 2 cents.


Posted by MaGiK54 on Mar-20-2005 19:51:

quote:
Originally posted by eieregooie
Nahh... tis nog wel democratisch



Tis hiero ook democratisch

en.........MeCo is de zwakste schakel.....


Posted by eieregooie on Mar-20-2005 19:56:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Democratisch ja, maar je mag soms mensen wel eens tegen zichzelf in bescherming nemen.

Kijk, dit is even leuk, maar nu gaan bepaalde mensen hier speciaal uitdagen met opmerkingen die behoorlijk kansloos zijn.

Ik had hem al een tijdje dichtgegooid, de boodschap is nu wel duidelijk. Niet dat het niet vermakelijk is, maar toch...

Just my 2 cents.


Nee joh... lekker laten gaan. De thread was al kansloos, en als die meco zich er dan weer mee gaat bemoeien is het eigen schuld dikke bult als je t mij vraagt. Laat iedereen hier maar eens ff lekker aan z'n flame-trekken komen en dan sterft ie vanzelf

en van mij hoeft ook niet alles over ArisE in 1 thread. 1 thread per feest is ok, en deze info (ja je weet wel, die 1e post) had prima in de thread gepast die al over dit feest bestaat.


Posted by MeCo on Mar-20-2005 20:03:

quote:
Originally posted by emre
Moet je het wel in goed Engels zeggen


Achja je weet toch wat ik bedoel


Pages (5): « 1 2 3 4 [5]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.