TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Can u feel it?
Pages (11): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 »
Er zit nu trouwens enorm veel zuurstof in de lucht, zalig weer om te gaan sporten!
| quote: |
| Originally posted by Gladius jah typisch belgisch weer, van het ene uiterste naar het andere. blijven gaan met die vervuiling mensen, laat het nog wa meer f*cked up geraken!! |
| Originally posted by djcresto deze opmerking slaat toch op niets imo. Denk dat mensen zoiezo nu veel meer milieubewust zijn dan pakweg 50 jaar geleden. En toen bestond het typische belgische weer ook al... |
| Originally posted by Phortastic ja der zijn echt een pak minder autos in de wereld nu ivgl met 50 jaar geleden, das waar ja |
| Originally posted by djcresto Auto's is ��n ding, fabrieken hier in Belgi� zijn nu pakken milieubewuster dan vroeger. Vraag aan jongen mensen of ze recycleren en een groot pak zegt ja, vraag dit aan bejaarden en die vragen je wat recycleren is. Er zit nu ook bv vis op de dender, 15 jaar geleden was dat schuim. |
We mogen dan al ons best doen, 't is alleszins NIET voldoende.
Few examples
- De temperatuur stijgt (ja hoor
Negen van de laatste 12 jaren zijn de warmste geweest sinds dat er betrouwbare temperatuurmetingen zijn. Men verwacht een stijging tussen 1,4 en 5,8 graden tegen 2100.
- 75% van de gletsjers van Antarctica zijn ah smelten. Jaarlijks smelt 250miljoen kubieke meter water.
- Het zeeniveau in Europa stijgt jaarlijks tss 0.8 en 3 mm.
- Last but not least, de arme volgelkes zijn helemaal in de war en leggen gemiddeld 5.1 dagen vroeger eieren dan toen we het nog niet ah verkloten waren.
| Originally posted by The_G0dfather We mogen dan al ons best doen, 't is alleszins NIET voldoende. Few examples - De temperatuur stijgt (ja hoor Negen van de laatste 12 jaren zijn de warmste geweest sinds dat er betrouwbare temperatuurmetingen zijn. Men verwacht een stijging tussen 1,4 en 5,8 graden tegen 2100. - 75% van de gletsjers van Antarctica zijn ah smelten. Jaarlijks smelt 250miljoen kubieke meter water. - Het zeeniveau in Europa stijgt jaarlijks tss 0.8 en 3 mm. - Last but not least, de arme volgelkes zijn helemaal in de war en leggen gemiddeld 5.1 dagen vroeger eieren dan toen we het nog niet ah verkloten waren. |
Could be yes, nog een reden te meer om vervuiling te verminderen en dan kijken of het nog zo zou evolueren...
Oh ja, ik had het ook niet over Belgie alleen hoor, the States zijn walgelijk ...
| Originally posted by The_G0dfather Oh ja, ik had het ook niet over Belgie alleen hoor, the States zijn walgelijk ... |
ik doelde natuurlijk ook niet alleen op belgi� he (hoewel dat mss af te leiden valt uit m'n 2 zinnen). tis idd maar belachelijk dom als landen als Belgi� hun stinkende best doen om die kyotonorm te halen (da's nog maar een begin eigenlijk), terwijl de grotere vervuilers in de wereld amper iets doen.
ok gert ge hebt gelijk dat men niet zeker weet dat het (opwarming van de aarde) al dan niet aan de vervuiling ligt, maar da's toch geen reden om gewoon zo verder te doen. d'r is nog altijd zoiets als het gat in de ozonlaag.. Er is een duidelijke opwarming aan de gang, maar de kans is idd groot dat het een natuurlijk proces betreft, waartegen niets te doen valt.
En zelfs als er geen relatie zou zijn tussen co2-gassen en opwarming van de aarde, zit ge nog met het probleem van de vervuiling van grond, rivieren & lucht door chemische stoffen en radioactief afval, waar natuurlijk wel iets aan te doen valt.
De lente is inderdaad flink bezig en de vlinders zitten in de buik. De vogels vliegen door de morgenzon en het lange gras golft vanwege de zachte warme wind. Het ochtenddauw hangt boven de weilanden en de geuren van bloemen overwoekeren alle andere. Wat heerlijk. Wanneer komt mijn date met Aur�lie
?
| Originally posted by New Wave Wanneer komt mijn date met Aur�lie ? |
somebody has a little competition *mellow_head points @ ???*
| Originally posted by mellow_head lolzz, tvalt ni op somebody has a little competition *mellow_head points @ ???* |
ik voel het weer, mmmmmmmmmmmmmmh lekker weer vandaag
en het wordt alleen maar beter de komende dagen whooeeeeeei
| Originally posted by Buoyant ik voel het weer, mmmmmmmmmmmmmmh lekker weer vandaag en het wordt alleen maar beter de komende dagen whooeeeeeei |
Sucks ook als ge zwaar verbrand zijt op armen/benen/gezicht en totaal geen zon kunt verdragen voor een week ofzo

| Originally posted by Jasperovitsj Sucks ook als ge zwaar verbrand zijt op armen/benen/gezicht en totaal geen zon kunt verdragen voor een week ofzo |

| Originally posted by Jasperovitsj Sucks ook als ge zwaar verbrand zijt op armen/benen/gezicht en totaal geen zon kunt verdragen voor een week ofzo |
| Originally posted by DeSpErAtOs-X hoe komt da kerel |
mellow_head Live @ Backyard Part 1 completed!
Tomorrow: Part 2!
^was er vanmiddag geen trein ongeval in tongeren 
| Originally posted by Kaidreas ^was er vanmiddag geen trein ongeval in tongeren |
| Originally posted by mellow_head Ni dak weet ma het zou mij nix verbaze as ge ziet hoe ons station en sporen eruitzien |
de alarmfase voor een hittegolf is afgekondigd
typisch, we kunnen er al niet meer tegen
| Originally posted by The_G0dfather de alarmfase voor een hittegolf is afgekondigd typisch, we kunnen er al niet meer tegen |