TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Extrema Outdoor (10th Anniversary) - 16 juli 2005 - Aquabest
Pages (14): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 »
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Dus...... |
| Originally posted by Roger dus... niks! is gewoon een constatering |
Kaching, 170 euro weg!
| Originally posted by SnuggLe Ontopic: Gaat het eigenlijk hard met de kaartverkoop? |
| Originally posted by Tim81 Ik heb ook nog geen tickets... Zal even rondvragen wie er nou allemaal heen gaan, zodat de tickets gescoord kunnen worden! Want ik moet natuurlijk niet hebben dat het uitverkocht is wanneer ik terug kom van vakantie |
Ik hoop dat het aan het einde van de dag uitverkocht is! stelletje lamzakken! jullie gaan toch wel.. dus waarom zo'n ontzettend gevaarlijk risico lopen om een kaartje mis te lopen?? 
Hmm.. Hawtin.. als ik iemand nog wil zien dit jaar dan is hij het wel. Zeker als ie een showcase gaat weggeven van DE9: Transitions (zou best kunnen aangezien ie dat ook al wilde doen op Sonar aankomend weekend..). Jammer alleen dat de rest van de line-up me niet bijzonder trekt en dan is 47,50 wel weer erg aan de prijs.
Waarom heb ik niet gewoon een bredere muzieksmaak?
| Originally posted by basd Waarom heb ik niet gewoon een bredere muzieksmaak? |
| Originally posted by basd Hmm.. Hawtin.. als ik iemand nog wil zien dit jaar dan is hij het wel. Zeker als ie een showcase gaat weggeven van DE9: Transitions (zou best kunnen aangezien ie dat ook al wilde doen op Sonar aankomend weekend..). Jammer alleen dat de rest van de line-up me niet bijzonder trekt en dan is 47,50 wel weer erg aan de prijs. Waarom heb ik niet gewoon een bredere muzieksmaak? |

| Originally posted by SnuggLe Maybe heb ik gl-plaatsen, dan kunnen we ze verkopen daar ergens |
| Originally posted by tijs08 betere zei je? |

| Originally posted by Tim81 Ik wil ook wel een keer gastenlijstplekken... zomer is al duur genoeg |

)
Ik wil best een biertje voor je halen hoor, maar ga natuurlijk niet de hele dag jou drinken verzorgen 
| Originally posted by Tim81 Ik wil best een biertje voor je halen hoor, maar ga natuurlijk niet de hele dag jou drinken verzorgen |
Da's waar, daar kan ik dan weer mooi drinken/eten van halen... dus dat scheelt inderdaad weer! Misschien wel een optie...
Vorig jaar was het wel erg druk en masaal vergeleken met 2000/2001. Maar 't is dat ik op de gastenlijst sta, dus ben er ook bij. Digweed en Danny Howells (die hopelijk dit keer wel komt) gaan leuk worden! 
tickets in de pocket 
| Originally posted by magrec tickets in de pocket |
| Originally posted by tango Hier ook |
| Originally posted by tijs08 Bij Three 'O Three ook nu |
| Originally posted by Three 'O Three Dank u voor de service! |
Eindelijk dan ook E-ticket in de pocket!
ook kaartje in de pocket! 
ik ga zelf naar sensation duitsland, zit er wel aan te denken via extrema te gaan omdat het bijna op de route ligt
| Originally posted by franzelare ik ga zelf naar sensation duitsland, zit er wel aan te denken via extrema te gaan omdat het bijna op de route ligt |
Zijn er nog meer mensen die hier niet meer kunnen wachten tot 16 juli?