TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [03-05-2005] Sander Kleinenberg Solo (Mellow Moods) - Catacomben, Den Haag
Pages (7): « 1 2 3 4 [5] 6 7 »

Ik ben er al heel vroeg, rond 22:15 oid denk ik. Anders moet ik weer vanuit salsa naar huis en daarna weer de stad in.
Volgensmij begon Sander toch al om 22:00 uur?
Kom toch wel ff een uurtje buurten.....ben waarschijnlijk wel weer vroeg pleite...heb vandaag wat extra uurtjes gedraaid, dus morgen wat later beginnen.
Ik ga zo maar eens even werken dan 
Ik ga nu maar eens naar mijn preparty adresje in rotterdam en als jullie vanavond iemand met ene lichtblauw gestreept overhempje zien stuiteren dan ben ik het
Ik heb een zwarte Lonsdale trui, Pit Bull overhemd en zwarte Levi's aan. Natuurlijk ontbreken m'n glimmende Dr.Martin schoenen met Fred Perry sokken niet. Nee, alles is tot in de puntjes verzord 
| quote: |
| Originally posted by jp Ik heb een zwarte Lonsdale trui, Pit Bull overhemd en zwarte Levi's aan. Natuurlijk ontbreken m'n glimmende Dr.Martin schoenen met Fred Perry sokken niet. Nee, alles is tot in de puntjes verzord |

| Originally posted by SnuggLe Poseren oke, maar als hij nou weer als een gek 'zomaar' gaat schieten laat ik hem zijn cam opeten ![]() |
| Originally posted by M_Peror Ei is hier anders de expert in 'zomaar' gaan schieten. Vooral als je net een ijsje in je mond stopt of zo. Wij zijn er rond een uurtje of elf denk ik. |
gelukkig laat ei hem thuis vanavond
Filmrolletjes zijn nog best duur, dan ga je toch niet zomaar wat in de rondte schieten 
| Originally posted by jp Filmrolletjes zijn nog best duur, dan ga je toch niet zomaar wat in de rondte schieten |
tot vanavond mensen!
Ik ben er ook rond 23.30
Tot vanavond!
| Originally posted by Engeltje hahahaha gelukkig laat ei hem thuis vanavond |
| Originally posted by eieregooie Ik kan natuurlijk nog altijd even langs huis om m op te pikken he |
Zo we zijn vast als eerste terug hiero (muv de vroege afhakers natuurlijk
). Heerlijk he, zo'n lege snelweg 
Anyway, wat nog beter was was het feestje natuurlijk
Die Sander weet wel hoe je dat moet bouwen
Paar goeie knallers gehoord ook, en een hele vette waarvan ik inmiddels alweer de titel kwijt ben haha ook al heeft tijs t wel 3 keer gezegd ofzo 
Mensen, het was gezellig!!
zoo..! gaar en wel thuis aangekomen, afgezet door een schat van een mens
laten we maar beginnen met welke nummers ik kon onthouden
Deep Dish - Say Hello
Sasha - Xpander
Markus Schulz - Without You Near
Gabriel & Dresden - Dub Horizon
Lustral - Solace (Benz & MD's Aurium Remix) [Lost Language]
Gabriel & Dresden - Portobello
Rachael Starr - Till There Was You (Gabriel & Dresden Kutvocal Mix
)
Chable & Bonnici - Ride (Have A Break Mix)
voor de rest kan ik niet meer echt veel herinneren maar er waren nog wel een paar nummers die ik wil weten, heb ze wel gevraagd maar ben het al weer vergeten
verder hoorde ik nog onder andere Cut & Run - Outta space (Booty space mix) voor sander begon
Dat is iig van me af geschreven
Maar wat een ontzettend gave avond was dit zeg! Even mn kop buiten de deur gestoken en wat TA'ers ontmoet heel cool
Sander draaide in het begin heel clubby wat sommige mensen geen hol aan vonden
Maar gelukkig voor hen draaide hij later op de avond ongeveer de nummers hierboven
ik wil nog wel even klagen dat het er in de cocoon zo f*cking laag was
je kan er niet eens een beetje springen of je hebt al een lamp in je hoofd
en de lightjockey mochten ze ook maar eens vervangen
Maar al met al was het zeer gezellig op een dansvloer half gevuld met TA
Wat nou vroege afhaker? Ik zit verdomme alvanaf 8 uur op mijn werk! Heb 4 uur geslapen
En roger: je moet ook niet zoveel springen! Al waren er mensen die nog veeeeel erger ADHD waren (ja, zelfs nog 10x erger dan Onno de springkoning)
Maar was een leuke avond, typ straks wel wat meer!
Oh 1 ding: Onno: Eveline 
Hoe laat begon S.K. te draaien ????
Dus ik heb toch nog wat gemist snuggle en onno???
| Originally posted by Jordi Bouman Dus ik heb toch nog wat gemist snuggle en onno??? |

Half 2 pas... ik dacht dat hij van 0.00 tot 4.00 uur zou draaien?!
Wel een mooie dinsdagnacht gehad dus allemaal!?!?
| Originally posted by Tim81 Half 2 pas... ik dacht dat hij van 0.00 tot 4.00 uur zou draaien?! Wel een mooie dinsdagnacht gehad dus allemaal!?!? |
...
| Originally posted by Engeltje Dat dachten er wel meer ... Heerlijk nachtje gehad! Enne Tijs, ben weer vergeten hoe die plaat heette... |