TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Awakenings festival 2005
Pages (6): « 1 2 3 4 [5] 6 »
| quote: |
| Originally posted by HiGH_NrG Doe maar weer negatief over techno, proghoertje... |
| Originally posted by Muppy dat maak jij er van...misschien meentie het wel echt? |
| Originally posted by Muppy dat maak jij er van...misschien meentie het wel echt? |
| Originally posted by Partyhardy! Indeed, de vorige 4 edities van het festival waren niet uitverkocht. |
| Originally posted by HiGH_NrG Voor de duidelijkheid: IK MAAKTE MAAR EEN GRAPJE! |
bewaar nu maar een timetable voor me, heb ik meer aan dan die saaie grapjes van je
| Originally posted by Partyhardy! Meen je niet! bewaar nu maar een timetable voor me, heb ik meer aan dan die saaie grapjes van je |
| Originally posted by Partyhardy! Meen je niet! bewaar nu maar een timetable voor me, heb ik meer aan dan die saaie grapjes van je |
Pfff zo dan hoe brak kun je wezen
Maar goedover een uurtje op de fiets naar apeldoorn (dat heb ik ook al in jaren niet meer gedaan
)
| Originally posted by franzelare ploert! ga dan zelf gewoon! |
Zin in!
hey mensen ik hoop voor jullie dat het nog een beetje lekker weer word! have fun!
| Originally posted by Partyhardy! Ga ik ook Zin in! |
maak je niet zo druk.
ze zijn nou lekker aan het bateren al 
http://shoutcast.omroep.nl:8026/
+ NLTA's altijd gezellig
+ Het weer (een buitje van twintig minuten en wat nonsignificante miezershit is stukken beter dan vorig jaar)
+ Shinedoe (lekker setje, zeker het begin was pure klasse)
+ Steve Bicknell (knetterharde nietsontziende techno zonder concessies, technisch perfect)
+ Mensen die niet weten of ze veilig langs eventuele politiecontroles komen en jou dan maar vragen of ze je even inclusief auto bij Sloterdijk willen afzetten
+/- Takaaki Itoh. De man voor wie ik eigenlijk kwam voldeed net niet helemaal aan mijn verwachtingen, zaten een aantal topplaten tussen maar opbouw en structuur waren zo goed als afwezig. Paar rare climaxen ook.
- Cari "Mijn breiende oma is boeiender" Lekebusch
- Minimal is echt geen feestmuziek voor mij
- De uitstraling van de eerder genoemde Steve Bicknell. Hoe kun je zo vet draaien en er bij staan als een paspop?
- Vroeg weg en dus liveset van Sebastian Kramer missen
- Tim die niet wegloopt bij Nathan Fake - The sky was pink. Waar zijn je principes?
Al met al toch iets minder dan voorgaande jaren maar toch wel weer gezellig. Misschien later meer.
Zoooooooo ik was ook weer terug. Mijn laatste bus ging om 23:14 dus ik moest wat vcroeger weg, helaas. Ik had Secret cinema nog heel graag live mee willen maken maar het had niet zo mogen zijn.
Binnenkomst ging prima, nergens lang hoeven wachten. Takaaki Itoh was opzich wel okee, zat goed spul tussen.Alleen wat vage overgangen. Shinedoe effe meegepakt, was zeer relaxed, 1 van d etopsetjes van dit festival. Toen naar Cari lekebusch, voor hem was ik ook wel gekomen ....na 3 platen maar weg gegaan want het was echt bagger slecht. Vond hem in Rotterdam zeer sterk draaien maar dit keer was het vullis.
Effe naar magda gegaan voor wat lekkere minimale techno. Bassie vond het ook schitterend
. Bart skils effe helemaal meegepakt. Was een zeer lekker setje, respect. Ik wilde snel wegrennen want Michelle de Zey was de volgende. Alleen jammer dat die proghoeren Magrec en Basd bleven staan om mij te dissen. Ik pak jullie nog wel een keer terug! Hoeren! 
Steve Bicknell was echt zwaar top. Lekkere harde techno. (niet die hardcore die uit Area 2 wat een drama zeg, had niets meer met techno te maken, heel partyflock stond er.) Mixte zeer strak maar hij had geen interactie met het publiek wat ik wel jammer vond. Met dit soort techno kan je zeer goed met het publiek spelen. Darana Sebastiaan Kramer, was opzich wel okee.
Efef stuk Joris Voorn meegepakt en toen naar huus. Op CS nog wat mensen in het wit in de zeik gezet, betere afsluiter kon niet 
Goed naar mijn zin gehad, was vooral gezellig, muzikaal okay. Vond vooral in het begin Gabriel Ananda super! Vette electro achtige tracks!
Zijn afsluiter was helemaal een klapper, heb aan hem gevraagd hoe die heet: komt over een paar weken uit op Karmarouge, nr.15 en heet volgens mij "Geiles St�ck" vette plaat!
Verder vond ik Voorn wel lekker draaien Karotte was top en Villalobos op het einde had wel wat relaxte plaatjes 
Qua weer was het ook nog goed verlopen gelukkig
en verder wel geinig een onverwachte ta-meeting bij de toiletten 
| Originally posted by Partyhardy! Qua weer was het ook nog goed verlopen gelukkig en verder wel geinig een onverwachte ta-meeting bij de toiletten |

Was erg geellig!!!
Ik ben wakker
Super gezellig festival weer. Niet zo vet (muzikaal gezien) als vorig jaar vond ik maar heb me meer dan prima vermaakt. Er werd overal wel prima gedraaid shinedoe draaide errug relaxt vond eigenlijk dat pas tijdens de set van steve bicknell er echt lekker werd gedraaid kwa tempo ik bedoel kom ik speciaal naar een tehno feest om ff flink los te gaan zit de helft van de tijd het bpm op hetzelfde niveau als tijdens progfeesten
.......
Op 1 uitzondering na dan die hardtechno tent...bomvo, hitte komt je al 2 meter voordat je in de tent staat tegemoet, 16 jarige sletjes die helemaal losgaan
op hardcore tempo snoeiharde bassen
ik zeg latersssssssssssssss (tijdens dj rush dus het ging nog harder daarna (en sneller))
Was gewoon gezellig met alle ta's en na afloop de dis van new wave naar wat sensation gangers helemaal top
ze gingen er nog serieus op in ook...
alle plussen en minnen zijn wel genoemd...
nog 1 minpunt: ze deden wel heel zuinig met de vodka dit jaar.
pluspunt: KAMELEN!
de dis?
| Originally posted by magrec nog 1 minpunt: ze deden wel heel zuinig met de vodka dit jaar. |
pluspunt: KAMELEN! |
Ah was een beetje flauwtjes 
Ik had zwarte kleren aan. In het kader van : New wave dacht dat dit weekend sesation Black was. Ze gingen er nog zeer serieus op in. je had erbij moeten zijn 
| Originally posted by New Wave Ah was een beetje flauwtjes ![]() Ik had zwarte kleren aan. In het kader van : New wave dacht dat dit weekend sesation Black was. Ze gingen er nog zeer serieus op in. je had erbij moeten zijn |
))
| Originally posted by magrec hehe trouwens lees net wat over rellen op het einde bij de ingang...ajax hooligans die nog even gratis naar binnen wilden....kanslooos Owja steve bicknell draaide nog dominator (there is no other )) |
Origineelis het toch ene club nummer. zat een behoorlijk technoflow in
Zozo dat was me een feestje wel nondeju! 
Aangezien de verstandskiezen mee werkten, vol goede moed richting spaarnwoude gereden, op de parkeerplaats aangekomen versnellingsbak naar de klote geholpen, 3 uur wachten op de anwb, en uiteindelijk om een uur of 5 binnen....
(mijn dag kon toen al niet meer stuk....
)
Bij binnenkomst direct even een 'hard left' gemaakt, en bij Cari naarbinnen gestuitert maar na een minuut of 2 verlangde ik toch wel naar de zon dus weer naar buiten gestuitert.
Direct doorgelopen naar Bart Skils, die toch wel het setje van de dag draaide. Lekkere platen, lekkere overgangen, en een heerlijke zon op je bol
.
Michel de Heij viel me alles mee, hij draaide lekkere plaatjes, wel 2 foutjes gehoord aan t begin van de set, maar dat mocht de set niet drukken 
Joris Voorn, ik heb een setje van die gast van ongeveer een jaar oud, (Joris Voorn Live @ Tresor) het is een van mijn favoriete sets en luister hem nog regelmatig. Van alle DJ's gister wilde ik hem dus absoluut zien. Beetje jammer dus dat hij een set draaide die voor een groot deel identiek was aan de set van een jaar oud... Dat is gewoon ronduit balen, sta je daar, en bij meer dan de helft van de nummers denk je
Nog een klein stukje Rachmad meegepakt, klonk erg lekker!
Toen naar huis, met de bus trein taxi..
Uiteindelijk een lekker feestje dat toch wel de moeite waard was.
Grtz
Gelukkig dat je nog hebt kunnen feesten man!!
| Originally posted by Partyhardy! Goed naar mijn zin gehad, was vooral gezellig, muzikaal okay. Vond vooral in het begin Gabriel Ananda super! Vette electro achtige tracks! Zijn afsluiter was helemaal een klapper, heb aan hem gevraagd hoe die heet: komt over een paar weken uit op Karmarouge, nr.15 en heet volgens mij "Geiles St�ck" vette plaat! |
| Originally posted by tijs08 Gelukkig dat je nog hebt kunnen feesten man!! Klinkt inderdaad wel lekker... zit die track ook in DIT setje? |