TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [03-06-2005] Armada Night Ibiza Kick-Off Party - Ocean Diva, Amsterdam
Pages (10): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 »
Ben ook aanwezig, mits het niet uitverkocht raakt.
Heb voorlopig nog geen geld omkaartje te kopen
er is echt iets serieus mis met mijn uitgaven patroon
| quote: |
| Originally posted by Lynxx er is echt iets serieus mis met mijn uitgaven patroon |
| Originally posted by jp Speed is een stuk goedkoper dan coke. Misschien heb je daar wat aan? |
how match long it will be?
| Originally posted by Roger dat weet toch iedereen wel dat die komt maar ze zit nogsteeds niet op TA dus zet ik ze er niet bij ik zou als ik jou was wel nog een spandoek meenemen met "jolijn is ook mee hoor" erop![]() ow en nog op alfabet ![]() @win ![]() Andijvie Arnoud Bartez Daanq DjDavid Eieregooie Engeltje Esrem Franzelare Hardkiller JP MaGiK54 MaGiKaL_MiKe? Marciemarcs Matthijs M_Peror Phortje Remy D? Roger Stephan B Tomaz Tom Lont Trancezoner |

Morgen maar een kaartje kopen 
Originally posted by Roger ![]() alleen een probleem... ik heb geen wielen maar jij bent rond genoeg dus rol jij dr maar achteraan![]() nee jij krijgt geen bier tiesto fans drinken toch breezers? |
| Originally posted by MaGiK54 Morgen maar een kaartje kopen |
| Originally posted by Asperge Jongen je zit nog op de middelbare school je weet niet eens hoe een biertje smaakte voordat je er een kreeg van mij |
ik doe de havo op een volwassene school(koning willem 1)
Kaartje toch maar gekocht deze keer (some know why
) Ik weer 25 euro lichter, Armada weer 25 rijker. Hopen dat 't gezellig word dan mar 
| Originally posted by Stephan B Ik weer 25 euro lichter, Armada weer 25 rijker. |
| Originally posted by Matthijs Armada is 'maar' 21,75 euro rijker, de verkoopfee gaat er voor hun ook nog af. |
wij hadden 3 kaartjes voor dit feest, maar afgelopen vrijdag naar Ferry Corsten in Thalia Lounge geweest. Zo goed bevallen dat we op 3 juni toch liever naar Ferry in de Asta gaan. Dus ik heb 3 kaartjes over....
iemand nog interesse in 3 kaartjes?
Prettige wedstrijd om ze kwijt te raken.....dit feessie raakt denk ik niet uitverkocht, gezien het geen solo is en ook dat er een hoop andere feesten zijn.......
many GTA are on the diva!
| Originally posted by MaGiK54 dit feessie raakt denk ik niet uitverkocht |

| Originally posted by MaGiK54 Prettige wedstrijd om ze kwijt te raken.....dit feessie raakt denk ik niet uitverkocht, gezien het geen solo is en ook dat er een hoop andere feesten zijn....... |
| Originally posted by Shadow ja, ik weet dat het moeilijk wordt, maar misschien dat de prijs (�20 p.s.) mensen nog over de streep trekt :-) |
| Originally posted by Shadow ja, ik weet dat het moeilijk wordt, maar misschien dat de prijs (�20 p.s.) mensen nog over de streep trekt :-) |
ik zou je 06 niet zo laten staan.. wie weet wat er mee gebeurt...
| Originally posted by sanderheijnen2 je hebt pm. of bel/sms me even op 0616794458 |
Ik had je ook al een pm gestuurd, maar nog niks terug gehoord. 
oh, en ik heb hier nog nooit kaartjes voor de dubbele prijs proberen te verkopen! 
matthijs, sorry voor late reactie, maar check PM
| Originally posted by Matthijs oh, en ik heb hier nog nooit kaartjes voor de dubbele prijs proberen te verkopen! |