TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Koptelefoon
Pages (6): « 1 2 3 4 [5] 6 »

Posted by New Wave on Nov-25-2005 16:49:

Misschien wil hij wel direct kunnen MC-en tijdens het draaien.

Posted by Real on Nov-25-2005 16:52:

quote:
Originally posted by Xilver
Dit is een headset:

Ik betwijfel het of ge daarmee gaat draaien

Oh?

Ik haal dat allemaal door elkaar hoor.

EDIT: de SynQ HPS-2 is heerlijk.

Posted by eieregooie on Nov-25-2005 18:51:

dat ja

Posted by Real on Nov-25-2005 19:52:

quote:
Originally posted by eieregooie
dat ja

Muggezifter.

Posted by Lady_LizzY on Nov-28-2005 07:34:

quote:
Originally posted by Real
Muggezifter.

muggeNzifter

Posted by Real on Nov-28-2005 08:28:

quote:
Originally posted by Lady_LizzY
muggeNzifter

*mep*

Posted by Lady_LizzY on Nov-28-2005 10:49:

quote:
*mep*

Posted by eieregooie on Nov-28-2005 14:53:

lol

Posted by Roeler on Jan-19-2006 23:59:

quote:
EINDELIJK een nieuwe headset gekocht.

Het is de nieuwe SynQ HPS-2 geworden, die ligt vanaf deze week in de winkels.
http://www.beglec.com/products.php?product=508&lang=NL

Ik heb hem heel even getest in de winkel, en het lijkt me echt een prachtige headset. Hij heeft me 59euro gekost.

Even testen!

En, bevalt em u ?
Ik zoek namelijk ook ne koptel van ong die prijs.

Posted by Real on Jan-20-2006 06:13:

Yes.

Test hem gewoon eens ergens uit in de winkel, want headphones verschillen sterk van persoon tot persoon.

Posted by Phortastic on Apr-03-2006 00:19:

Sorry om ne oude thread te bumpen maar om voor mijn vraag ne nieuwe thread te openen is ook belachelijk.

Anyway mijn vraag:

heb nu paar weken ne nieuwe sennheiser (HD 595) en ben er heel content van.

Alleen is er 1 ding dat me meer stoort ten opzichte van de oude sennheiser die we 10 jaar lang hadden.

Bij de 595 zit er enkel nog in het linkeroor ne kabel. Die int rechteroor is verdwenen wat wel voor minder last met de kabel zorgt.

MAAR als ik met men hoofd beweeg, waardoor het bovenste gedeelte van de kabel dat in het linkeroor steekt ook mee beweegt en bijgevolg ergens tegen schuurt, dan hoor je dat redelijk fel in het linkeroor

ook als je het bovenste gedeelte van de kabel gewoon aanraakt hoor je dit redelijk fel. Als je muziek luistert heb je daar weinig last van maar het blijft toch storend.

En het gekke is dat enkel de laatste 15 a 20 cm (of de eerste 15 cm, tis maar hoe je het bekijkt) van de kabel zo gevoelig is. Na dat punt hoor je nog amper iets als je de kabel aanraakt of beweegt.

dus samenvatting van het probleem: want het is een beetje lang
De eerste 15 - 20 cm van de kabel vertrekkend vanuit de koptelefoon is uiterst gevoelig aan beweging, wrijving (je hoort die wrijving/beweging in de linkerhelft van de koptelefoon).

Is dat normaal? Gaat dat misschien verminderen na gebruik? Iemand die dat ook heeft?

Posted by FredNova on Apr-03-2006 13:42:

Ik heb sinds kort de Technics HPDJ1200. Ben er super tevreden over!

(hiervoor had ik een Pioneer SEDJ5000, ook super)

Posted by Belgian Bonzai on Apr-03-2006 14:18:

quote:
Originally posted by Phortastic
Sorry om ne oude thread te bumpen maar om voor mijn vraag ne nieuwe thread te openen is ook belachelijk.

Anyway mijn vraag:

heb nu paar weken ne nieuwe sennheiser (HD 595) en ben er heel content van.

Alleen is er 1 ding dat me meer stoort ten opzichte van de oude sennheiser die we 10 jaar lang hadden.

Bij de 595 zit er enkel nog in het linkeroor ne kabel. Die int rechteroor is verdwenen wat wel voor minder last met de kabel zorgt.

MAAR als ik met men hoofd beweeg, waardoor het bovenste gedeelte van de kabel dat in het linkeroor steekt ook mee beweegt en bijgevolg ergens tegen schuurt, dan hoor je dat redelijk fel in het linkeroor

ook als je het bovenste gedeelte van de kabel gewoon aanraakt hoor je dit redelijk fel. Als je muziek luistert heb je daar weinig last van maar het blijft toch storend.

En het gekke is dat enkel de laatste 15 a 20 cm (of de eerste 15 cm, tis maar hoe je het bekijkt) van de kabel zo gevoelig is. Na dat punt hoor je nog amper iets als je de kabel aanraakt of beweegt.

dus samenvatting van het probleem: want het is een beetje lang
De eerste 15 - 20 cm van de kabel vertrekkend vanuit de koptelefoon is uiterst gevoelig aan beweging, wrijving (je hoort die wrijving/beweging in de linkerhelft van de koptelefoon).

Is dat normaal? Gaat dat misschien verminderen na gebruik? Iemand die dat ook heeft?

Ik ben jaloers, ik wil er ook zo-een. Ik heb een HD-545, oude doos dus, kabels waren links en rechts. Die kabels waren geisoleerd met speciaal 'zacht' plastiek, zoals van een soft touch balpen, ik heb er weinig last van gehad.
Ik zie weinig oplossingen, behalve de kabel omwikkelen met een ander materiaal, of 'een lusje' maken en 30cm vasthechten aan de koptelefoon zelf. Weinig elegante oplossingen dus

Posted by diddi on Apr-03-2006 15:06:

quote:
Originally posted by FredNova
Ik heb sinds kort de Technics HPDJ1200. Ben er super tevreden over!

(hiervoor had ik een Pioneer SEDJ5000, ook super)

Hoeveel kost die?

Posted by FredNova on Apr-03-2006 15:17:

de Technics HPDJ1200: 189 euro

Posted by diddi on Apr-04-2006 07:21:

quote:
Originally posted by FredNova
de Technics HPDJ1200: 189 euro

kwaliteit heeft zijn prijs natuurlijk...

Posted by Soley84 on Apr-07-2006 11:42:

Heb over't laatst ne Stanton DJ Pro 2000S gekocht van ne maat van mij voor maar � 40. Enkele maanden oud, enkel paar krasjes op.
Klinkt wel zwaar goed

Posted by Tiger777 on Apr-07-2006 13:00:

HDJ1000 > all

Die stanton 2000 is anders ook gene kak.

Posted by Jasperovitsj on Apr-07-2006 16:46:

Ik ben wel eens benieuwd naar die nieuwe Denon en Beyer Dynamic dj-hoofdtelefoons. Zien er strak uit, en zeker Beyer kennende zal daar ook fameus goed geluid uit komen Iemand al ervaring mee?

Posted by Antony on Jun-07-2006 15:24:

was deze stanton al van het begin aan het volgen op e-bay. Kwam uit met 1 euro, wilde zelf nog wel tot 30 gaan... maar vandaag is hij al tot 56,50 gestegen. Misschien heeft iemand van jullie er meer voor over? Ken zelf wel niet veel van die types en prijzen...

bieding loopt nog maar 2 uur !

Posted by Jasperovitsj on Jun-07-2006 15:28:

Voor zover ik al heb gehoord niks dan miserie met die koptelefoon, dus de DJ pro 2000 is misschien een betere optie?

Posted by Antony on Jun-07-2006 15:29:

if you say so...

Posted by eieregooie on Jun-07-2006 15:29:

Hij heeft blauwe lampjes erop volgens mij

Verder vind ik persoonlijk de 2000 wel een goeie, de 3000 nooit op gehad.

Posted by Antony on Jun-07-2006 15:31:

effe gegoogled en dit is de eerste reactie die ik tegenkwam:

quote:
Stoer en Goed

Dit is een echt goeie Koptelefoon...lekker zuiver en goede demping...De blauwe Ledjes aan de zijkant zijn zer goed te zien in het donker en dit is een mooi gezicht als je hem op hebt...3000mw dus luid genoeg en hij is goedkoper dan de Technics, Sony, Sennheiser en de Pioneer.

Groeten DJ Nevz

Ik heb hem nu een jaar en in dat jaar heb ik 3 nieuwe van garantie gehad, dus: Wel kei goeie service van Stanton, maar de stevigheid kan beter.
Nu is hij weer kapot dus ik koop nu een Technics

never mind mijne post dus

Posted by Jasperovitsj on Jun-07-2006 15:33:

Exactly, de duurzaamheid laat echt te wensen over, vraag maar aan Xilver bijvoorbeeld

Pages (6): « 1 2 3 4 [5] 6 »