TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Koptelefoon
Pages (6): « 1 2 3 4 [5] 6 »
Misschien wil hij wel direct kunnen MC-en tijdens het draaien.
| quote: |
| Originally posted by Xilver Dit is een headset: Ik betwijfel het of ge daarmee gaat draaien |

dat ja 
| Originally posted by eieregooie dat ja |
| Originally posted by Real Muggezifter. |
| Originally posted by Lady_LizzY muggeNzifter |
| Originally posted by Real *mep* |
lol
| Originally posted by Real EINDELIJK een nieuwe headset gekocht. ![]() Het is de nieuwe SynQ HPS-2 geworden, die ligt vanaf deze week in de winkels. http://www.beglec.com/products.php?product=508&lang=NL Ik heb hem heel even getest in de winkel, en het lijkt me echt een prachtige headset. Hij heeft me 59euro gekost.Even testen! |
Yes. 
Test hem gewoon eens ergens uit in de winkel, want headphones verschillen sterk van persoon tot persoon.
Sorry om ne oude thread te bumpen maar om voor mijn vraag ne nieuwe thread te openen is ook belachelijk.
Anyway mijn vraag:
heb nu paar weken ne nieuwe sennheiser (HD 595) en ben er heel content van.
Alleen is er 1 ding dat me meer stoort ten opzichte van de oude sennheiser die we 10 jaar lang hadden.
Bij de 595 zit er enkel nog in het linkeroor ne kabel. Die int rechteroor is verdwenen wat wel voor minder last met de kabel zorgt.
MAAR als ik met men hoofd beweeg, waardoor het bovenste gedeelte van de kabel dat in het linkeroor steekt ook mee beweegt en bijgevolg ergens tegen schuurt, dan hoor je dat redelijk fel in het linkeroor
ook als je het bovenste gedeelte van de kabel gewoon aanraakt hoor je dit redelijk fel. Als je muziek luistert heb je daar weinig last van maar het blijft toch storend.
En het gekke is dat enkel de laatste 15 a 20 cm (of de eerste 15 cm, tis maar hoe je het bekijkt) van de kabel zo gevoelig is. Na dat punt hoor je nog amper iets als je de kabel aanraakt of beweegt.
dus samenvatting van het probleem: want het is een beetje lang 
De eerste 15 - 20 cm van de kabel vertrekkend vanuit de koptelefoon is uiterst gevoelig aan beweging, wrijving (je hoort die wrijving/beweging in de linkerhelft van de koptelefoon).
Is dat normaal? Gaat dat misschien verminderen na gebruik? Iemand die dat ook heeft?
Ik heb sinds kort de Technics HPDJ1200. Ben er super tevreden over!

(hiervoor had ik een Pioneer SEDJ5000, ook super)
| Originally posted by Phortastic Sorry om ne oude thread te bumpen maar om voor mijn vraag ne nieuwe thread te openen is ook belachelijk. Anyway mijn vraag: heb nu paar weken ne nieuwe sennheiser (HD 595) en ben er heel content van. Alleen is er 1 ding dat me meer stoort ten opzichte van de oude sennheiser die we 10 jaar lang hadden. Bij de 595 zit er enkel nog in het linkeroor ne kabel. Die int rechteroor is verdwenen wat wel voor minder last met de kabel zorgt. MAAR als ik met men hoofd beweeg, waardoor het bovenste gedeelte van de kabel dat in het linkeroor steekt ook mee beweegt en bijgevolg ergens tegen schuurt, dan hoor je dat redelijk fel in het linkeroor ook als je het bovenste gedeelte van de kabel gewoon aanraakt hoor je dit redelijk fel. Als je muziek luistert heb je daar weinig last van maar het blijft toch storend. En het gekke is dat enkel de laatste 15 a 20 cm (of de eerste 15 cm, tis maar hoe je het bekijkt) van de kabel zo gevoelig is. Na dat punt hoor je nog amper iets als je de kabel aanraakt of beweegt. dus samenvatting van het probleem: want het is een beetje lang ![]() De eerste 15 - 20 cm van de kabel vertrekkend vanuit de koptelefoon is uiterst gevoelig aan beweging, wrijving (je hoort die wrijving/beweging in de linkerhelft van de koptelefoon). Is dat normaal? Gaat dat misschien verminderen na gebruik? Iemand die dat ook heeft? |
| Originally posted by FredNova Ik heb sinds kort de Technics HPDJ1200. Ben er super tevreden over! ![]() (hiervoor had ik een Pioneer SEDJ5000, ook super) |
de Technics HPDJ1200: 189 euro
| Originally posted by FredNova de Technics HPDJ1200: 189 euro |
Heb over't laatst ne Stanton DJ Pro 2000S gekocht van ne maat van mij voor maar � 40. Enkele maanden oud, enkel paar krasjes op.
Klinkt wel zwaar goed 
HDJ1000 > all
Die stanton 2000 is anders ook gene kak.
Ik ben wel eens benieuwd naar die nieuwe Denon en Beyer Dynamic dj-hoofdtelefoons. Zien er strak uit, en zeker Beyer kennende zal daar ook fameus goed geluid uit komen
Iemand al ervaring mee?
was deze stanton al van het begin aan het volgen op e-bay. Kwam uit met 1 euro, wilde zelf nog wel tot 30 gaan... maar vandaag is hij al tot 56,50 gestegen. Misschien heeft iemand van jullie er meer voor over? Ken zelf wel niet veel van die types en prijzen...
bieding loopt nog maar 2 uur !
Voor zover ik al heb gehoord niks dan miserie met die koptelefoon, dus de DJ pro 2000 is misschien een betere optie? 
if you say so... 
Hij heeft blauwe lampjes erop volgens mij
Verder vind ik persoonlijk de 2000 wel een goeie, de 3000 nooit op gehad.
effe gegoogled en dit is de eerste reactie die ik tegenkwam:
| Stoer en Goed Dit is een echt goeie Koptelefoon...lekker zuiver en goede demping...De blauwe Ledjes aan de zijkant zijn zer goed te zien in het donker en dit is een mooi gezicht als je hem op hebt...3000mw dus luid genoeg en hij is goedkoper dan de Technics, Sony, Sennheiser en de Pioneer. Groeten DJ Nevz Ik heb hem nu een jaar en in dat jaar heb ik 3 nieuwe van garantie gehad, dus: Wel kei goeie service van Stanton, maar de stevigheid kan beter. Nu is hij weer kapot dus ik koop nu een Technics |
Exactly, de duurzaamheid laat echt te wensen over, vraag maar aan Xilver bijvoorbeeld