TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [10-06-05] Earth met Hernan Cattaneo
Pages (8): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 »
snug is al een knuppel... die hoeftie niet meer mee te nemen 
| quote: |
| Originally posted by Glaniskanis snug is al een knuppel... die hoeftie niet meer mee te nemen |
| Originally posted by emre Hehe true maar hij heeft wel eens vaker gezegd iemand te gaan knuppelen op een feestje --> nu toch in rel-sfeer |

| Originally posted by SnuggLe Het is btw volgensmij door Dave ooit verzonnen, dacht ik . Het gaat nu een heel eigen leven leiden/lijden lijkt het ![]() |
Present, maandag twee kaartjes gekocht.
| Originally posted by Blackloch Present, maandag twee kaartjes gekocht. |
| Originally posted by Partyhardy! Goed bezig! Gaan behoorlijk veel ta's! |
| Originally posted by HiGH_NrG Ja, slechte zaak. Dan moet ik weer als meetingpoint fungeren... |
| Originally posted by Djeebie Dan doe je je witte polo niet aan, val je misschien minder op |
| Originally posted by HiGH_NrG Die wilde ik dus gaan aantrekken, maar voor jouw plezier trek ik dan wel wat anders aan! |
Ik heb enorm veel zin om weer eens flink te keer te gaan met mijn knuppel, maarrr... Ik ga vrijdag helaas niet mee. Moet de volgende dag werken en het kan vrij hectisch worden enz enz.
Dus er is een kaartje over. PM me als je 'm wilt overnemen tegen een zacht prijsje: �10,- ofzo. De rest van 'groep Rotjeknor' neemt het kaartje dan wel mee naar de Melkweg.
Iedereen veel plezier!
| Originally posted by emre Nee aan dat ding |
| Originally posted by HiGH_NrG Ga jij dan de hele avond met je handtasje rondlopen? |

| Originally posted by emre Als Emma er is, ga ik weer met haar handtasje lopen ![]() Kan Snuggie mooi zijn camera meenemen want die past daar mooi in |
| Originally posted by HiGH_NrG Dan kom ik dus in mijn witte polo! |
En Snugmans moet dus ff zijn camera meenemen
| Originally posted by emre Aight En Snugmans moet dus ff zijn camera meenemen |
Heb geen zin om dat ding te blijven sjouwen!
Normaal wil toch niemand op de foto
Maar we hebben dus een meetingpoint
Wordt gezellig

| Originally posted by SnuggLe Oh, ik doe mijn befaamde shirt niet aan hoor, ik trek ook wel een polotje aan, een roze, speciaal voor jou Emre ![]() |
| Originally posted by HiGH_NrG Misschien dat ik een camera meeneem... En roze polo's zijn ook goed te zien, dus ga jij maar als meetingpoint |
| Originally posted by SnuggLe Mooizo, mag jij hem meenemen. Emre, you got your victim! Ik laat hem thuis! |
Ik kan wel mijn videocamera meenemen... een 4 uur durende reportage over Hernan Cattaneo
Alle hoogtepunten op DVD
Denk alleen dat het in de Melkweg weer niet mag (net als Now & Wow en Panama)! Ik zag trouwens op de flyer van Mysteryland staan 'neem vooral je foto-/videocamera mee, dat is leuk voor later'!
Ga trouwens niet staan filmen morgenavond, ik wil zelf genieten van het feest!
| Originally posted by SnuggLe Nah, you dont know the true meanin of knuppelen! ![]() Het is btw volgensmij door Dave ooit verzonnen, dacht ik . Het gaat nu een heel eigen leven leiden/lijden lijkt het ![]() |
| Originally posted by Opti New Wave is ermee begonnen toendertijd |
Hoe laat is iedereen er vanavond
Ik denk dat ik tussen 10 en 11uur wegrij hiero.. Heb dan ook Snarfi en een extra maat in de pocket...
Wordt mooi feestje... Heb de hele week al lopen uitkijken naar vandaag!!!
[edit]
Iemand timetable?
+ waar kan ik beste de auto kwijt... Parkeergarage die 24/7 open is in de buurt zou fijn zijn
Ik weet waar het zit dus wat dat betreft geen uitleg nodig... maar iemand dus die weet van Parkeergarage bij het Leidseplein die 24/7 open is
De Europarking iets verder op sluit nml al om 2uur... bvd
[/edit]
| Originally posted by Glaniskanis Hoe laat is iedereen er vanavond Ik denk dat ik tussen 10 en 11uur wegrij hiero.. Heb dan ook Snarfi en een extra maat in de pocket... Wordt mooi feestje... Heb de hele week al lopen uitkijken naar vandaag!!! |
| Originally posted by Glaniskanis Hoe laat is iedereen er vanavond Ik denk dat ik tussen 10 en 11uur wegrij hiero.. Heb dan ook Snarfi en een extra maat in de pocket... Wordt mooi feestje... Heb de hele week al lopen uitkijken naar vandaag!!! [edit] Iemand timetable? + waar kan ik beste de auto kwijt... Parkeergarage die 24/7 open is in de buurt zou fijn zijn Ik weet waar het zit dus wat dat betreft geen uitleg nodig... maar iemand dus die weet van Parkeergarage bij het Leidseplein die 24/7 open is De Europarking iets verder op sluit nml al om 2uur... bvd [/edit] |