TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Ook dit jaar geen loveparade
Pages (19): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 »
toch prefereer ik de auto.... sinds de eerste x dat we gingen (1996 geloof ik) en we gedanst hebben met een man of 60 rond een boomcar op de autobahn..... (tot der polizei kwam..:-))
nostalgie....
Treinreis naar Berlijn kost in juli/augustus 58 Euro
Dat is 116,00 Euro totaal (zomerretour)
Autoreis is 1400km = 140 L x 1,25 = 175 Euro
Dat is een besparing van 30 Euro de man
---------------------------------------------------------------------
Mochten we de trein nemen wordt de totale som:
Hotel 4 dagen 304 Euro
Trein retour 116 Euro
LFA/Lovebase GL 0 Euro
Openbaar vervoer 50 Euro
5 dagen eten/drinken 250 Euro
Museums/bioscoop 50 Euro
+++++++++++++++++++++++++++++
Totaal 770 : 2 = 385 Euro p.p.
Vorig jaar was ik met hetzelfde programma 500 Euro kwijt (autorit + tickets + benzine & parkeergeld ter plaatste)
What do you think Magik?
Die 115 Euro besparing kunnen mooi in het Streetparade fonds 
Mijn zegen heb je.....auto is leuker maar wel vermoeiender dus trein is op zich wel goed...alleen fucking boring.....
ik krijg die k*t tickets maar niet geboekt
geen flauw idee waarom, alle normale tickets zijn geen probleem.
Morgen maar langs die uitzuigers op het CS 
Whoeehoeeeeee, Laptop mee......paar films opzetten, dan is de reis niet boring

Heel dat NS mag aan het gas. Vind je het gek dat al die treinen ontsporen? En dan zeker 7 Euro extra dokken omdat hun site niet goed werkt? Dacht het niet 
| quote: |
| Originally posted by MaGiK54 Whoeehoeeeeee, Laptop mee......paar films opzetten, dan is de reis niet boring |
Kan ook gewoon een heeeeeele dikke joint draaien en dan 6 uur in coma door de trein spacen 
| Originally posted by Muppy precies...of neem een goed boek mee of je gettoblaster met rtc & dreamteam cd's |
Misschien wil Kai na Lovebase wel effe bij mij in de kamer een vodka-tje komen drinken 

| Originally posted by jp Kan ook gewoon een heeeeeele dikke joint draaien en dan 6 uur in coma door de trein spacen |
Zijn de treinkaartjes nou al geregeld 
GEEN PROJECT-X 
Auch Ersatz f�r Love Parade f�llt aus
Die f�r das zweite Juli-Wochenende geplanten Ersatzveranstaltungen f�r die abgesagte Love Parade in Berlin finden nicht statt.
Das meldet der "Tagesspiegel" vom Mittwoch. Das von E-Werk-Betreiber Ralf Regitz geplante "Project X" und die "Bootschaft" von Partyveranstalter Bob Young seien endg�ltig abgesagt worden.
F�r die an der Siegess�ule geplante Freiluftparty habe er in der K�rze der Zeit keine Finanzierung auf die Beine stellen k�nnen, sagte Regitz der Zeitung. Partymacher Bob Young wollte am 9. Juli mehrere Discoschiffe �ber die Spree schippern lassen, unterst�tzt von mehreren Szene-Clubs. Doch das Projekt sei letztlich an der Sicherheitsfrage gescheitert.
Die Love Parade galt bis zu ihrer ersten Absage im Jahr 2004 als weltgr��ter Technoumzug.
----------------------------------------------------------------------
Ik ga hotel toch maar omboeken/inkorten. Geen LoveRadio en geen SEZ, alleen maar LFA en LoveBase

Shitzooi zeg 
jp & Magik54 go Loveweek
Ibis Hotel 3 Tage 228 Euro
Zug AMS-BER-AMS 116 Euro
Tickets LFA/Lovebase 0 Euro
S-Bahn/U-Bahn 30 Euro
4 Tage Essen/Trinken 226 Euro
+++++++++++++++++++++++++++++
Total 600: 2 = 300 Euro p.p.
weer 85 euro uitgespaard (3 dagen ipv 4)
Heel erg jammer
Ik weet nog even niet of ik mijn plannen ga wijzigen eigenlijk... ik zie wel
Loveparade is soooo '99 
Kan je inderdaad wel zeggen... Lees ook dat ze liggen te klooien met de datum voor volgend jaar. Mag opeens weer niet in t gebruikelijke weekend in Juli omdat het dan een dag voor de WK finale is... willen ze het opeens in Juni al organiseren...
Ik wacht nog wel even, kan het altijd op t laatste moment nog cancellen of toch gaan, want heb geen hotel.
En uiteindelijk heb ik alleen in 2003 een Loveparade mee gemaakt, al kwam ik daar pas rond 5 uur aankakken 
Loveparade is dood en zal nooit meer terugkomen
Klopt mn TT toch nog 
| Originally posted by robin Klopt mn TT toch nog |
| Originally posted by jp Hebbie een Audi gekocht? |
Audi TT is een flikkerbak. gadver, ik kots op die wagens.
Duitse auto's ik kots erop
Progliefhebbers zijn: