TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Contest: Ontwerp een TA T-shirt
Pages (6): « 1 2 3 4 [5] 6 »


Posted by Miss Proximus on Dec-02-2001 17:26:

Daar zit ook wel wat in we willen niet teveel nerds op t forum natuurlijk hehe lmao


Posted by TranceFool on Dec-02-2001 17:29:

Ik weet eigenlijk nog steeds nie wat ik wil , alleen Addicted Yet? op de achterkant lijkt me wel erg saai hoor, ofnie?


Posted by Miss Proximus on Dec-02-2001 23:17:

Dan vind ik het wel vet als voorop dat TA logo komt en achterop ...Addicted yet? met in t klein eronder de url WEEEEEE!!!!!!!


Posted by kolkiewolkie on Dec-03-2001 08:16:

Dat laatste id van Miss P vind ik ok.
moet niet te groot, categorie alleen leesbaar als je het t-shirt even echt bekijkt.

dit maakt het voor mij echt af. ook omdat ik al aangegeven heb zonder nickname te bestellen.

greetz kolkiewolkie


Posted by michiel on Dec-03-2001 09:46:

ik heb geloof ik wel ergens gelezen over de kosten in deze draad, en ik werk in een sportzaak waar we zelf allemaal (sport)shirts bedrukken en dat kost 1,50 per letter en is supergoeie kwaliteit. dus als je je nick wil doen moet je aan zoiets kwa prijs denken

later

michiel


Posted by Miss Proximus on Dec-03-2001 09:54:

Ik vind jullie en btje apart, want waarom zou een url nerderig staan? Dat betekent dat jij jezelf ook een nerd vindt?

En het argument dat als je een shirtje van een band koopt dat dan de url er niet op staat is natuurlijk onzin, want we maken een shirtje voor deze site!

Maar ja....conclusie is dus dat iedereen die z'n nick en/of de url erop wil dat maar zelf moet doen. OK!


Posted by mido on Dec-03-2001 11:03:

Mijn conclusie hierover:

Maak gewoon 2 of 3 verschillend.
De 1 wel met URREL en de ander niet.

en dan in plaats van 1 soort 100x maak je 2 soorten 50 keer.

Probleem opgelost!


Posted by Gurian on Dec-03-2001 14:06:

Waarom niet dat ontwerp van dj_highforce op de achterkant

Ik weet niet of dat te druk wordt maar het lijkt mij wel een mooi
idee om dat te doen.

Ik denk toch dat er eerst een proefdruk gemaakt moet worden om
te oordelen of het er nu mooi uitziet of niet. In het echt kan het
natuurlijk errug tegenvallen


Posted by dj_highforce on Dec-03-2001 15:35:

Is er nu nog geen definitief design???

Minder man.. ik wil graag mijn t-shirt naar Innercity aan..
Maarja.. gezien het nog niet rond is.. en mijn toestweek voorbij is...
Kan ik wel ff tijd maken om wat serieuser aan het werkt te gaan..
Ik heb ff Paint Shop Pro gedownload, dus ik ga eens kijken wat ik daarmee kan..

Kan iemand trouwens proberen dat TA-logo dat ge,maakt is in het groot te maken, want de kwaltiteit is ruk..
Ik had al eens geprobeerd om hem te verbeteren, maar was niet gelukt..

Ik hoop dat dit een beetje snel afgerond wordt..


Posted by Miss Proximus on Dec-03-2001 16:08:

Tjongejongejonge...ik mag dan wel een hex zijn af en toe maar heksen....d�t kan ik niet hoor! Ik heb al een paar x gezegd: Ben Er Mee Bezig!




Posted by New Wave on Dec-03-2001 16:29:

Welke wordt het nou?, denk dat we straks effe een poll moeten maken. In het 1ste bericht effe alle ontwerpen klein plaatsen, en dan stemmen......de meeste gekozen wordt gedrukt.........moeten we een deadline maken waarin mensen nog dingen kunnen laten zien.....want als mensen blijven maken nog een maand, dan weten we het na 4 maanden nopg niet...........latox.............


Posted by dj_highforce on Dec-03-2001 17:10:

quote:
Originally posted by Miss Proximus
Tjongejongejonge...ik mag dan wel een hex zijn af en toe maar heksen....d�t kan ik niet hoor! Ik heb al een paar x gezegd: Ben Er Mee Bezig!




hehehe..
tja..
nee..
uhm...
weet ff niets te zeggen..
ben helemaal overompeld..

Doe maar gewoon rustig aan..


Posted by Dj Alpha on Dec-03-2001 21:22:

Kunnen wij ons hiermee vinden?


Posted by Dr. Kuipers on Dec-03-2001 21:38:

Hier ik ik mij zekerz wel invinden, is perfect eigenlijk, zo wat mij betreft het definitieve ontwerp mogen zijn


Posted by Subsonik on Dec-03-2001 22:07:

quote:
Originally posted by Dr. Kuipers
Hier ik ik mij zekerz wel invinden, is perfect eigenlijk, zo wat mij betreft het definitieve ontwerp mogen zijn


en voor mij weer niet , ik wil dat t-shirt van TimeportE , n collectief shirt gaat volges mij gewoon niet


Posted by TimeportE on Dec-03-2001 22:16:

ik stem eigenlijk ook wel in met het ontwerp dat alpha dus heeft gepost.. ik had trouwens wel probleempjes om hem gewoon op de site te bekijken dus heb ik em maar gedownload... alpha kun je deze ook op GROOT formaat maken.. zou namelijk wel zo handig zijn!!


Posted by The Groove on Dec-04-2001 06:11:

Als dat URL er dan toch op moet, doe het dan in kleine letters onder "Addcited Yet"


Posted by TranceFool on Dec-04-2001 09:26:

Ik kannem nie zien


Posted by Gurian on Dec-04-2001 09:42:

Ikke ook niet
maar als iedereen voor stemt zal ie wel mooi zijn


Posted by eXos on Dec-04-2001 11:36:

quote:
Originally posted by TranceFool
Ik kannem nie zien


Hier is de link, dan ken je m wel zien.

http://djalpha.5u.com/pics/TA.jpg

Anders ff nieuw vernster openen en de link er ff in kopieren...

GReeTZ


Posted by TimeportE on Dec-04-2001 15:02:

quote:
Originally posted by The Groove
Als dat URL er dan toch op moet, doe het dan in kleine letters onder "Addcited Yet"

ik ben het hier wel mee eens.. de url is nu wel te groot.. kleiner onder Addicted Yet.. zou beter zijn denk ik!!


Posted by kolkiewolkie on Dec-04-2001 15:29:

quote:
Originally posted by TimeportE

ik ben het hier wel mee eens.. de url is nu wel te groot.. kleiner onder Addicted Yet.. zou beter zijn denk ik!!


hier ben ik het ook mee eens.... ikzelf vindt dat addicted yet...? belangrijker dan het url, dus daaruitvolgend dat addicted yet...? (dus MET drie puntjes en MET vraagteken) groter moet dan het url. dat je verslaafd bent aan trance is immers van groter belang dan zuiver en alleen deze site een beetje zitten promoten (als DAT al de bedoeling is).

feit is wel dat we een beetje aan het zeuren zijn over een klein detail, kan daar niet ff een poll over gestart worden ofzo??

greetz kolkiewolkie


Posted by Dj Alpha on Dec-04-2001 15:40:

zal ik die 2 zinnen dsan omdraaien zeg maar?


Posted by TranceFool on Dec-04-2001 15:42:

quote:
Originally posted by Dj Alpha
zal ik die 2 zinnen dsan omdraaien zeg maar?

ja en zoals al is gezegd zou ik de url ietsie kleiner maken, en idd: bij Addicte Yet...? zie ik liever drie puntje en een vraagteken (detail )


Posted by The Groove on Dec-04-2001 16:15:

quote:
Originally posted by Dj Alpha
zal ik die 2 zinnen dsan omdraaien zeg maar?


als jij dat nou even doet he :P

btw, ben jij nog in The Groove te vinden a.s. zaterdag?


Pages (6): « 1 2 3 4 [5] 6 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.