TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Contest: Ontwerp een TA T-shirt
Pages (6): « 1 2 3 4 [5] 6 »
Daar zit ook wel wat in
we willen niet teveel nerds op t forum natuurlijk
hehe lmao
Ik weet eigenlijk nog steeds nie wat ik wil
, alleen Addicted Yet? op de achterkant lijkt me wel erg saai hoor, ofnie?
Dan vind ik het wel vet als voorop dat TA logo komt en achterop ...Addicted yet? met in t klein eronder de url
WEEEEEE!!!!!!!
Dat laatste id van Miss P vind ik ok.
moet niet te groot, categorie alleen leesbaar als je het t-shirt even echt bekijkt.
dit maakt het voor mij echt af. ook omdat ik al aangegeven heb zonder nickname te bestellen.
greetz kolkiewolkie
ik heb geloof ik wel ergens gelezen over de kosten in deze draad, en ik werk in een sportzaak waar we zelf allemaal (sport)shirts bedrukken en dat kost 1,50 per letter en is supergoeie kwaliteit. dus als je je nick wil doen moet je aan zoiets kwa prijs denken
later
michiel
Ik vind jullie en btje apart, want waarom zou een url nerderig staan? Dat betekent dat jij jezelf ook een nerd vindt?
En het argument dat als je een shirtje van een band koopt dat dan de url er niet op staat is natuurlijk onzin, want we maken een shirtje voor deze site!
Maar ja....conclusie is dus dat iedereen die z'n nick en/of de url erop wil dat maar zelf moet doen. OK! 
Mijn conclusie hierover:
Maak gewoon 2 of 3 verschillend.
De 1 wel met URREL en de ander niet.
en dan in plaats van 1 soort 100x maak je 2 soorten 50 keer.
Probleem opgelost! 



Waarom niet dat ontwerp van dj_highforce op de achterkant
Ik weet niet of dat te druk wordt maar het lijkt mij wel een mooi
idee om dat te doen.
Ik denk toch dat er eerst een proefdruk gemaakt moet worden om
te oordelen of het er nu mooi uitziet of niet. In het echt kan het
natuurlijk errug tegenvallen
Is er nu nog geen definitief design???
Minder man.. ik wil graag mijn t-shirt naar Innercity aan..
Maarja.. gezien het nog niet rond is.. en mijn toestweek voorbij is...
Kan ik wel ff tijd maken om wat serieuser aan het werkt te gaan..
Ik heb ff Paint Shop Pro gedownload, dus ik ga eens kijken wat ik daarmee kan..
Kan iemand trouwens proberen dat TA-logo dat ge,maakt is in het groot te maken, want de kwaltiteit is ruk..
Ik had al eens geprobeerd om hem te verbeteren, maar was niet gelukt..
Ik hoop dat dit een beetje snel afgerond wordt..
Tjongejongejonge...ik mag dan wel een hex zijn af en toe maar heksen....d�t kan ik niet hoor! Ik heb al een paar x gezegd: Ben Er Mee Bezig!

Welke wordt het nou?, denk dat we straks effe een poll moeten maken. In het 1ste bericht effe alle ontwerpen klein plaatsen, en dan stemmen......de meeste gekozen wordt gedrukt.........moeten we een deadline maken waarin mensen nog dingen kunnen laten zien.....want als mensen blijven maken nog een maand, dan weten we het na 4 maanden nopg niet...........latox.............
| quote: |
| Originally posted by Miss Proximus Tjongejongejonge...ik mag dan wel een hex zijn af en toe maar heksen....d�t kan ik niet hoor! Ik heb al een paar x gezegd: Ben Er Mee Bezig! |

Kunnen wij ons hiermee vinden?

Hier ik ik mij zekerz wel invinden, is perfect eigenlijk, zo wat mij betreft het definitieve ontwerp mogen zijn 
| quote: |
| Originally posted by Dr. Kuipers Hier ik ik mij zekerz wel invinden, is perfect eigenlijk, zo wat mij betreft het definitieve ontwerp mogen zijn |
ik stem eigenlijk ook wel in met het ontwerp dat alpha dus heeft gepost.. ik had trouwens wel probleempjes om hem gewoon op de site te bekijken dus heb ik em maar gedownload... alpha kun je deze ook op GROOT formaat maken.. zou namelijk wel zo handig zijn!! 

Als dat URL er dan toch op moet, doe het dan in kleine letters onder "Addcited Yet"
Ik kannem nie zien
Ikke ook niet
maar als iedereen voor stemt zal ie wel mooi zijn 
| quote: |
| Originally posted by TranceFool Ik kannem nie zien |
| quote: |
| Originally posted by The Groove Als dat URL er dan toch op moet, doe het dan in kleine letters onder "Addcited Yet" |
| quote: |
| Originally posted by TimeportE ik ben het hier wel mee eens.. de url is nu wel te groot.. kleiner onder Addicted Yet.. zou beter zijn denk ik!! |
zal ik die 2 zinnen dsan omdraaien zeg maar?
| quote: |
| Originally posted by Dj Alpha zal ik die 2 zinnen dsan omdraaien zeg maar? |
)
| quote: |
| Originally posted by Dj Alpha zal ik die 2 zinnen dsan omdraaien zeg maar? |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.