TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Het grote Progressive topic - deel 4
Pages (41): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 »

Posted by Human on May-26-2005 19:24:

Heel dom waarschijnlijk; wat is OneFour?

Posted by Djeebie on May-26-2005 19:30:

quote:
Originally posted by Human
Heel dom waarschijnlijk; wat is OneFour?

Een club in Den Haag

Posted by Human on May-26-2005 19:33:

Thanks. Lastig bij te houden daar in het Haagse.

Posted by Siesta on May-26-2005 19:48:

quote:
Originally posted by sndh
remco, de track die je zoekt op 104 minuten is niet Don't Safe us from the Flames, maar Teen Angst van M83.

ik zocht em ook al! thnx! maar het is niet de originele mix ofwel? de versie die ik vind is gewoon de album versie en is heel erg poppy.

Posted by sndh on May-26-2005 19:54:

Sasha = Ableton he Hij zal de breaks er iig zelf onder gezet hebben... Er is ook een remixpakket met oa. een Luciano remix...

Posted by Siesta on May-26-2005 19:59:

quote:
Sasha = Ableton he Hij zal de breaks er iig zelf onder gezet hebben... Er is ook een remixpakket met oa. een Luciano remix...

ableton my ass de onderliggende drums mistten, dus het zal wel een officiele mix zijn, is dat remixpakketje al uit dan? op de p2p dingne vind ik nog niks...

Posted by SnuggLe on May-26-2005 20:09:

quote:
Originally posted by Human
Thanks. Lastig bij te houden daar in het Haagse.

Ik woon hier goed

Het gaat wel snel ja.

Had je vroeger alleen de Eau (die 10x heropend is onder verschillende namen...nu heet het dacht ik Fantasy Theathre), en recentelijk ook de X2S die over de kop is gegaan, nu heb je vanalles. (Effe een lesje Haags Uitgaan)

de Silly Symphonies - is dacht ik van de broer van Remy (Unger met de achternaam). Veel techhouse, maar ook wel Urban. Zit midden op de Grote Markt.

de Catacomben - Leuke kleine 'intieme' () feestjes hier. Oude gewelven onder een VOC huis dacht ik. Is verbonden aan de Buddha Bar, welke zelf ook een aanrader is als je boven kan zitten (het is eerder liggen met die 100-en kussens, maar oke). Hier houdt Double M zijn feestjes op dinsdag: voor 2 euro altijd een goede DJ. Als dat vol is gaan ze naar ...

Cocoon - de 'lounge'-plek van Den Haag (ehum) waar soms ook feesten zijn. Tent van de selproclamed 'hip & famous' van Den Haag. Veel meer zien en gezien worden dan dat er ook echt sfeer is. Persoonlijk niet mijn ding. Van de zelfde eigenaren als van de ...

Asta - Club kan je het niet noemen, eerder een discotheek, getuige de Urban en vanalles en nogwat wat hier gedraaid wordt. Ook een zeer breed publiek. Toch vaak leuke namen en leuke feestjes.

XPO (spreek uit: Exposure) - Volgensmij de oudste van het stel, bekend van de vroegere XPO cd's. Eigenaar met teveel geld blijkbaar, maar drank is wel in eigen beheer etc, dus dat scheelt. Zeer veel leuke progressive namen voor weinig geld. Residents (Jordi en Joyce Mercedes oa) ook nooit verkeerd. Zaten in Club Fly in Scheveningen, nu verhuisd naar......

OneFour - Is dacht ik deels van Stef Vrolijk. Redelijk 'hippe' tent, aardige housemuziek, vannalles en nogwat: housy, proggy, techhouseachtig. Veel mooie dames. De XPO zit hier dus nu ook. Zit overigens in hetzelfde pand als...

Paard van Troje - behoeft eigenlijk geen verdere introductie. Oude poppodium slash drugshol van Den Haag. Heeft een aantal jaren dichtgezeten, grondig verbouwd door de Gemeente Den Haag en veel geld in gezet (waar de Asta nog jaloers op was en over klaagde). Super lineups en super geluid, zeeeeeeer brede programmering. Ik wacht nog steeds op een feest met die 15.000 euro van de Nachttempel award

........weet niet of ik wat mis......maar dit is het wel dacht ik
Ik zal maar niet ingaan op de leuke kroegen (Zwarte Ruiter, Boterwaag) want dan blijf ik bezig

Posted by tijs08 on May-26-2005 21:56:

quote:
Originally posted by SnuggLe

Geweldig verslag weer Onno! Jij hebt ook altijd energie (en geld) genoeg man ! Top!

Met wie was je , met Tijs?

Mister 'cant miss any' Party 'in whole Europe' Hardy!
was niet met mij dit keer. Ik kan nog wel even teren op dat weekend in Londen Heb ook een waanzinnige vette party-vakantie op Ibiza in het vooruitzicht, dus rustig aan doen is op dit moment wel gewenst

Posted by Little Theseus on May-26-2005 22:38:

quote:

de Catacomben

Dat bestond al voordat ik ging studeren; da's al vorige eeuw ofzo nerd!

Ik zit dit jaar trouwens wel voor pco punten in de organisatie van het HOTfestival (www.hotfestival.nl), JIJ MOET KOMEN Bram, vanaf 4 uur 's middags lekker zuipen!! Ik draai sowieso op de afterparty en waarschijnlijk nog tussen de bands door!

Posted by Roger on May-26-2005 23:19:

heb hier nog een oud inkfish/david west setje gevonden bij opgravingen voor mensen die geinteresseerd zijn:

Inkfish vs David West - De Nada at Hultsfred 2003

code:
http://s30.yousendit.com/d.aspx?id=1ATH980NXLPVI07I003L1ZB6HY

Posted by SnuggLe on May-27-2005 05:35:

quote:
Originally posted by Little Theseus
Dat bestond al voordat ik ging studeren; da's al vorige eeuw ofzo nerd!

Ik zit dit jaar trouwens wel voor pco punten in de organisatie van het HOTfestival (www.hotfestival.nl), JIJ MOET KOMEN Bram, vanaf 4 uur 's middags lekker zuipen!! Ik draai sowieso op de afterparty en waarschijnlijk nog tussen de bands door!

LOL!

Dat is 3 stappen vanaf Anke's deur, dat Huygenspark Meestal alleen een 'negerfeest' btw. Maar lachen man Bastiaan! Bel effe, zeker doen! Drinken we effe wat! Want het is echt 3 meter vanaf Anke's voordeur. Ik wil je wel effe horen, wat verzoekies doen, en dan maak ik ook wel wat foto's

Posted by Little Theseus on May-27-2005 10:58:

quote:
LOL!
Dat is 3 stappen vanaf Anke's deur, dat Huygenspark Meestal alleen een 'negerfeest' btw. Maar lachen man Bastiaan! Bel effe, zeker doen! Drinken we effe wat! Want het is echt 3 meter vanaf Anke's voordeur. Ik wil je wel effe horen, wat verzoekies doen, en dan maak ik ook wel wat foto's

Hoest mogelijk
negerfeest!? dagt t ff niet! We hebben echt coole bands uitgezocht.
Maar zeker komen want bier is lekker!

Posted by Opti on May-27-2005 11:04:

Tis idd juist een echt studentenfeest, er komt maar ��n zwarte langs en dat is de schoonmaker na afloop.

Posted by SnuggLe on May-27-2005 12:33:

quote:
Originally posted by Opti
Tis idd juist een echt studentenfeest, er komt maar ��n zwarte langs en dat is de schoonmaker na afloop.

Oke, dan verwar ik het met een ander festival. Naam kwijt, iets MultiCulti in ieder geval.

Posted by Roger on May-28-2005 02:11:

ik ben echt toe aan een avond progressive inkfish als het kan

Posted by Partyhardy! on May-28-2005 19:33:

Wat is Sasha's Essential Mix toch goed zeg! Gisteren op het strand aan, zo enorm genieten! EM of the year!

Posted by Partyhardy! on May-28-2005 20:14:

quote:
Originally posted by DJ_Siesta
zitten verdomde vette nummer in dat videotje!! wie kent er een paar??

let me know tnx

Inderdaad! ben ik ook benieuwd naar! echt kicke filmpje! Je kunt dat filmpje niet opslaan of heeft iemand daar een manier voor?

quote:
Originally posted by robin
deeltje 3 van die pappa set, van begin april, is ook online mocht iemand dr nog op zitten te wachten...

Heerlijke set vind ik het! alles 3 de delen zijn top! die 2de plaat uit dit laatste deel is echt bruut! Ben benieuwd naar de titel!
En die 4na laatste plaat "Damien Heck ft. Stephanie Vezina - Aural Signature (Dub Mix)" en laatste plaat 16B - Escape (Driving To Heaven) (G-Pal Remix) zijn ook echt beauties!

Posted by sndh on May-29-2005 20:31:

kom op jongens, post eens wat mixjes!

Dju van Babylon Recordings heeft een geniale May 2005 promo!

link

En Rowan Blades & Omid (16B) b2b, part 1.

link

en Tracklistings.net heeft op dit moment een Trafik set:

link

Posted by Partyhardy! on May-30-2005 15:38:

quote:

en Tracklistings.net heeft op dit moment een Trafik set:

link

Heerlijk setje van Trafik, alleen beetje jammer van die bout kwaliteit

Posted by Djeebie on May-30-2005 15:40:

Ik heb nu dat setje van Rowan Blades en Omid opstaan. Erg lekker! Thanks voor de link

Posted by tijs08 on May-30-2005 16:20:

quote:
Originally posted by Partyhardy!
Heerlijk setje van Trafik, alleen beetje jammer van die bout kwaliteit

Vooral die laatste twee tracks!!!

Trafik - Electrofly 14 Guest Mix
1. TRAFIK - UCMEIN3D
2. ANDREW K & SIMUCK - MAR DE ORO (TRAFIK REMIX)
3. K ROXX VS STEL - SURREAL
4. NICK MUIR - FRANKENSTEIN (DUB MIX)
5. TILT - NEW DAY (K ROXX DUB)
6. TRAFIK - SURRENDER (K ROXX DUB)
7. GUY GERBER - STOPPAGE TIME (TOM MANGAN REMIX)
8. TRAFIK VS SENSURROUND - BLIND FAITH
9. TRAFIK VS THE KILLERS - ALL THE THINGS I�VE DONE

Posted by Human on May-30-2005 19:06:

Alle Essential Mixes ooit!!!!!!!!!!!!
(stream)
http://mixes.cajones.org/index.php?...efault.css#dir9

Posted by tijs08 on May-30-2005 20:43:

Heeerlijk die overvloed aan Sasha meesterwerkjes de laatste tijd!

Fundacion is ook weer

Wat een fantastische eerste 15 minuten!

Posted by Djeebie on May-30-2005 22:17:

Ik was nogal sceptisch over de album sampler van Fundacion, maar nu ik de volledige promo heb gehoord weet ik zeker dat het er eentje voor de collectie is

Posted by tijs08 on May-30-2005 22:24:

quote:
Originally posted by Djeebie
Ik was nogal sceptisch over de album sampler van Fundacion, maar nu ik de volledige promo heb gehoord weet ik zeker dat het er eentje voor de collectie is

Heb ik precies hetzelfde, hoewel er wel 2 nummertjes inzitten die ik iets minder vind. Wat heeel bijzonder is voor Sasha, normaal is het allemaal werk
Ik vind btw die EM wel 100 X beter... maar dat zal wel door Londen komen

Pages (41): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 »