TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Het grote Progressive topic - deel 4
Pages (41): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 »
Heel dom waarschijnlijk; wat is OneFour?
| quote: |
| Originally posted by Human Heel dom waarschijnlijk; wat is OneFour? |
Thanks. Lastig bij te houden daar in het Haagse.
| Originally posted by sndh remco, de track die je zoekt op 104 minuten is niet Don't Safe us from the Flames, maar Teen Angst van M83. |
Sasha = Ableton he
Hij zal de breaks er iig zelf onder gezet hebben... Er is ook een remixpakket met oa. een Luciano remix...
| Originally posted by sndh Sasha = Ableton he Hij zal de breaks er iig zelf onder gezet hebben... Er is ook een remixpakket met oa. een Luciano remix... |
de onderliggende drums mistten, dus het zal wel een officiele mix zijn, is dat remixpakketje al uit dan? op de p2p dingne vind ik nog niks...
| Originally posted by Human Thanks. Lastig bij te houden daar in het Haagse. |

) feestjes hier. Oude gewelven onder een VOC huis dacht ik. Is verbonden aan de Buddha Bar, welke zelf ook een aanrader is als je boven kan zitten (het is eerder liggen met die 100-en kussens, maar oke). Hier houdt Double M zijn feestjes op dinsdag: voor 2 euro altijd een goede DJ. Als dat vol is gaan ze naar ...

Originally posted by SnuggLe ![]() Geweldig verslag weer Onno! Jij hebt ook altijd energie (en geld) genoeg man ! Top!Met wie was je , met Tijs? |
Heb ook een waanzinnige vette party-vakantie op Ibiza in het vooruitzicht, dus rustig aan doen is op dit moment wel gewenst
| Originally posted by SnuggLe de Catacomben |
heb hier nog een oud inkfish/david west setje gevonden bij opgravingen
voor mensen die geinteresseerd zijn:
Inkfish vs David West - De Nada at Hultsfred 2003
code:
http://s30.yousendit.com/d.aspx?id=1ATH980NXLPVI07I003L1ZB6HY
| Originally posted by Little Theseus Dat bestond al voordat ik ging studeren; da's al vorige eeuw ofzo nerd! Ik zit dit jaar trouwens wel voor pco punten in de organisatie van het HOTfestival (www.hotfestival.nl), JIJ MOET KOMEN Bram, vanaf 4 uur 's middags lekker zuipen!! Ik draai sowieso op de afterparty en waarschijnlijk nog tussen de bands door! |
Meestal alleen een 'negerfeest' btw. Maar lachen man Bastiaan!
Bel effe, zeker doen! Drinken we effe wat! Want het is echt 3 meter vanaf Anke's voordeur. Ik wil je wel effe horen, wat verzoekies doen, en dan maak ik ook wel wat foto's
| Originally posted by SnuggLe LOL! Dat is 3 stappen vanaf Anke's deur, dat Huygenspark Meestal alleen een 'negerfeest' btw. Maar lachen man Bastiaan! Bel effe, zeker doen! Drinken we effe wat! Want het is echt 3 meter vanaf Anke's voordeur. Ik wil je wel effe horen, wat verzoekies doen, en dan maak ik ook wel wat foto's |

Tis idd juist een echt studentenfeest, er komt maar ��n zwarte langs en dat is de schoonmaker na afloop.
| Originally posted by Opti Tis idd juist een echt studentenfeest, er komt maar ��n zwarte langs en dat is de schoonmaker na afloop. |
ik ben echt toe aan een avond progressive
inkfish als het kan

Wat is Sasha's Essential Mix toch goed zeg! Gisteren op het strand aan, zo enorm genieten! EM of the year! 
| Originally posted by DJ_Siesta zitten verdomde vette nummer in dat videotje!! wie kent er een paar?? let me know tnx |
Je kunt dat filmpje niet opslaan of heeft iemand daar een manier voor?
| Originally posted by robin deeltje 3 van die pappa set, van begin april, is ook online mocht iemand dr nog op zitten te wachten... |
kom op jongens, post eens wat mixjes!
Dju van Babylon Recordings heeft een geniale May 2005 promo!
link
En Rowan Blades & Omid (16B) b2b, part 1.
link
en Tracklistings.net heeft op dit moment een Trafik set:
link
| Originally posted by sndh en Tracklistings.net heeft op dit moment een Trafik set: link |
Ik heb nu dat setje van Rowan Blades en Omid opstaan. Erg lekker! Thanks voor de link 
| Originally posted by Partyhardy! Heerlijk setje van Trafik, alleen beetje jammer van die bout kwaliteit |
Alle Essential Mixes ooit!!!!!!!!!!!!
(stream)
http://mixes.cajones.org/index.php?...efault.css#dir9
Heeerlijk die overvloed aan Sasha meesterwerkjes de laatste tijd!
Fundacion is ook weer
Wat een fantastische eerste 15 minuten! 
Ik was nogal sceptisch over de album sampler van Fundacion, maar nu ik de volledige promo heb gehoord weet ik zeker dat het er eentje voor de collectie is 
| Originally posted by Djeebie Ik was nogal sceptisch over de album sampler van Fundacion, maar nu ik de volledige promo heb gehoord weet ik zeker dat het er eentje voor de collectie is |
werk