TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- 14/8 - TomorrowLand - De Schorre, Boom
Pages (24): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 »

Posted by Bertn on Jun-09-2005 12:32:

quote:
Originally posted by FunkySimon
Ik heb mijn tickets ook besteld!

Ben al vaak op feesten van ID&T in nederland geweest en ben benieuwd of de belgen er wat van gaan bakken!

Ben wel bang dat alle podia's en dergelijke hetzelfde zullen zijn als die hier gebruikt zijn in Nederland, dat was met sensation in belgie ook het geval...

hoogstwschl zal dat wel zo zijn, bespaart hen een pak kosten denk ik

Posted by Dark Apostle on Jun-09-2005 14:57:

quote:
Originally posted by djcresto
iemand een idee wat er met antwerp is burning outdoor gaat gebeuren?
Door de korte termijn tussen tommorowland en aib zie ik hier nieveel toekomst meer in. Of ze zouden toch een andere richting uitmoeten denk ik. Maar het is er nu toch ook opvallend stil over...

Staat toch nog steeds op hun event kalender, welliswaar zonder datum.

Posted by E-motion_error on Jun-23-2005 10:39:

Met trots kunnen we melden dat last minute Caf� d�Anvers, een van Belgi�s langstdraaiende house clubs, is toegevoegd aan de affiche van Tomorrowland.

Caf� d�Anvers zal namelijk de Tomorrowland Beach hosten. Dit speciaal aangelegde strand ligt tegen het water en zal bij warm weer voor de nodige afkoeling zorgen. Bacardi en Coca Cola zorgen voor de aangepaste aankleding en strandbedden. Naast de Caf� d�Anvers residents Tweety, Smos & Baby Bee, Prinz, Barthelomeo, Filliz en Isabel zal er ook nog een internationale house dj worden toegevoegd.

Deze week zijn er weer een aantal nieuw namen aan de line up van Tomorrowland toegevoegd.

Sasha, Sven V�th, Ferry Corsten, Ada (live), Technasia, Yoji Biomehanika, Barthelomeo, Felix Da Housecat, Chuckie, Jon O' Bir, Armin van Buuren, Joris Voorn, Technoboy, Erol Alkan, Eddie Halliwell, Tweety, Justice, Cor Fijneman, Dr Kucho, Prinz, M.I.K.E, Richard Bartz (live), T Quest, Promo, TLP, Fred Baker, Mojado, Dave Lambert, Ronald Van Gelderen, Prophet, Mystique, Starski & Tonic, Isabel, Marco Bailey, Filliz, Mark Norman, DJ Ton TB, Coone vs. Dark-e, Ghost, Fredo & Thang, Kozz, Pascal Feos, DarkRaver, Yves De Ruyter, Toni Rios, Josh Wink, Bart Maes, Luna, Pavo, Smos & Baby Bee, Estuera, Tom Leclerq, James Holden, The Advent (live)� more to come!

Posted by Bomar on Jun-23-2005 10:40:

Dit heb ik net gelezen op de site van idt:

Deze week zijn er weer een aantal nieuw namen aan de line up van Tomorrowland toegevoegd.

Sasha, Sven V�th, Ferry Corsten, Ada (live), Technasia, Yoji Biomehanika, Barthelomeo, Felix Da Housecat, Chuckie, Jon O' Bir, Armin van Buuren, Joris Voorn, Technoboy, Erol Alkan, Eddie Halliwell, Tweety, Justice, Cor Fijneman, Dr Kucho, Prinz, M.I.K.E, Richard Bartz (live), T Quest, Promo, TLP, Fred Baker, Mojado, Dave Lambert, Ronald Van Gelderen, Prophet, Mystique, Starski & Tonic, Isabel, Marco Bailey, Filliz, Mark Norman, DJ Ton TB, Coone vs. Dark-e, Ghost, Fredo & Thang, Kozz, Pascal Feos, DarkRaver, Yves De Ruyter, Toni Rios, Josh Wink, Bart Maes, Luna, Pavo, Smos & Baby Bee, Estuera, Tom Leclerq, James Holden, The Advent (live)� more to come!

James Holden , Ronald van Gelderen, Starski & tonic, ......
Het wordt nog beter!!!!!!! Zalig

Posted by Bomar on Jun-23-2005 10:43:

Met trots kunnen we melden dat last minute Caf� d�Anvers, een van Belgi�s langstdraaiende house clubs, is toegevoegd aan de affiche van Tomorrowland.

Caf� d�Anvers zal namelijk de Tomorrowland Beach hosten. Dit speciaal aangelegde strand ligt tegen het water en zal bij warm weer voor de nodige afkoeling zorgen. Bacardi en Coca Cola zorgen voor de aangepaste aankleding en strandbedden. Naast de Caf� d�Anvers residents Tweety, Smos & Baby Bee, Prinz, Barthelomeo, Filliz en Isabel zal er ook nog een internationale house dj worden toegevoegd.

cool, een strand !!

Posted by Jakhira on Jun-23-2005 10:48:

Aaah dat lijkt er al wat meer op

Posted by Jasperovitsj on Jun-23-2005 10:54:

Kut ende peren!!

Posted by MikeVee on Jun-23-2005 10:56:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Kut ende peren!!

Past die dag u niet?

Posted by Jasperovitsj on Jun-23-2005 10:57:

Ik vertrek de 13de op vakantie

Posted by DeSpErAtOs-X on Jun-23-2005 11:03:

hmm, kga men 2de zit rooster toch es bezien

man man wa een namen

wa een feestje ga da wel nie worden!

james holden, dr kucho, starsky & tonic enzuw ... flippe gewoon

en precies zowa alle versuz residents : bart maes, tom leclerq en dave lambert

ook nie slecht

Posted by Xilver on Jun-23-2005 11:26:

Ik ga hier wel redelijk hard op aanwezig zijn, denk ik zo...

Posted by djcresto on Jun-23-2005 11:28:

quote:
Originally posted by Xilver
Ik ga hier wel redelijk hard op aanwezig zijn, denk ik zo...

tzal wel zijn

Posted by Synthesia on Jun-23-2005 14:39:

Ik zal er ook voor 99% bij zijn Super line-up

Posted by Xilver on Jun-23-2005 14:46:

quote:
Originally posted by Synthesia
Ik zal er ook voor 99% bij zijn Super line-up

Voor 99%, hoe doede da...

Posted by Synthesia on Jun-23-2005 14:47:

Alle ik bedoel dat ik bijna zeker zal gaan tenzij er iets tussen komt maar die kans is maar 1%

Posted by E-motion_error on Jun-23-2005 16:36:

Ik heb tickets al...Sasha, James holden, Armin, Ferry, Erol Alkan, Sven V�th, Joris Voorn, enz...

Er gaan hartverscheurende keuzes gemaakt moeten worden

Hopen op goed weer ook, zonneke, 25 graden en een zacht briesje zou ideaal zijn

Posted by Kaidreas on Jun-23-2005 17:37:

oooooomg chillen op de beach tijdens een prinz set. teh k3wl
die line-up ziet er dus echt super geweldig uit!

Posted by Pheatus on Jun-24-2005 08:27:

9/10 zeker aanwezig! zo'n line-up

West-Vlaanderen,verenigt u... misschien gezellig samen richting Boom trekken?

Posted by BZRK on Jun-24-2005 10:29:

quote:
Originally posted by Pheatus
9/10 zeker aanwezig! zo'n line-up

West-Vlaanderen,verenigt u... misschien gezellig samen richting Boom trekken?

Mijn vraag is eerder: hoe 's nachts thuis geraken?
Of spreekt gij over rijden met den auto misschien?

Posted by Pheatus on Jun-24-2005 10:31:

quote:
Originally posted by BZRK
Mijn vraag is eerder: hoe 's nachts thuis geraken?
Of spreekt gij over rijden met den auto misschien?

Jup, voiture

Posted by pooley on Jun-24-2005 10:39:

auto,
beneveld of niet
niet te missen dit evenement

Posted by Dark Apostle on Jun-28-2005 14:52:

kzou graag weten wie er nu allemaal gaat en of er van degeen die gaan iemand naar Promo (harcore) gaat en is er al info ivm met het openbaar vervoer, kzou graag om 2 uur naar huis geraken.

en nee, ik ga niet deze hele thread uitpluizen.

met deze

- Rafic (als ik nog een ticket kan krijgen) en ik ga prolly naar Promo.

Posted by BZRK on Jun-28-2005 15:20:

Promo staat ook op mijn verlanglijstje, maar alles zal afhangen van den timetable. Als et net die moment Jon O'Bir ofzo is, zalt pech zijn.

Posted by MikeVee on Jun-28-2005 15:43:

quote:
Originally posted by Dark Apostle
kzou graag weten wie er nu allemaal gaat en of er van degeen die gaan iemand naar Promo (harcore) gaat en is er al info ivm met het openbaar vervoer, kzou graag om 2 uur naar huis geraken.

en nee, ik ga niet deze hele thread uitpluizen.

met deze

- Rafic (als ik nog een ticket kan krijgen) en ik ga prolly naar Promo.

Natuurlijk ga ik naar Promo.

Posted by Dark Apostle on Jun-28-2005 17:03:

*slijpt een kogel genaamt Jon 'O Bir en geeft er een kusje op* maakt me trots mijn liefste.

FF serieus, als er idd een andere interessante DJ staat geprogrameerd op dat moment, dan zal ik idd moeten kiezen, langs de andere kant komt Promo zover ik weet niet zo regelmatig in de buurt van Antwerpen, dus hij geniet zoizo een beetje de voorkeur, zelfs boven M.I.K.E.

Pages (24): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 »