TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Heb je je rijbewijs al?
Pages (5): « 1 2 3 4 [5]
ik wil mijn "bijna" stem in JA veranderen want ik heb het gisteren gehaald 
| quote: |
| Originally posted by Buoyant ik wil mijn "bijna" stem in JA veranderen want ik heb het gisteren gehaald |

| Originally posted by Xilver Congrats ![]() Nog een gevaar erbij op de weg... The more the merrier |
Ik heb het nog niet en het ziet er niet naar uit dat dat snel gaat gebeuren ook. Ik heb nogal slechte ervaringen op de weg 
| Originally posted by Buoyant merci, shit nu heb ik wel een excuus minder om 3 juni niet te komen |

)
Proficiat buoyant 
Ik had ook schrik van de baan, 1ste keer dat ik reed was met mijn broer en een vriend erin op een parking, veeel te hoog in toeren, roepende mensen en dan was het genoeg voor 1 jaar...
Geen auto meer aangeraakt 
| Originally posted by Buoyant ik wil mijn "bijna" stem in JA veranderen want ik heb het gisteren gehaald |
| Originally posted by Aur�lie Ik heb nogal slechte ervaringen op de weg |
| Originally posted by Nyah wie van de beta's komt er de 3e juni eigenlijk naar de dj contest in the factory in aalst? -xilver (gaat zichzelf bewijzen ![]() )-nyah -jasper? -zehra? -moondust? - ? |

als ik thuis ben kom ik, 15 min rijden ongeveer. Wat wordt er die avond nog gedraaid?
| Originally posted by djcresto als ik thuis ben kom ik, 15 min rijden ongeveer. Wat wordt er die avond nog gedraaid? |

| Originally posted by djcresto als ik thuis ben kom ik, 15 min rijden ongeveer. Wat wordt er die avond nog gedraaid? |

| Originally posted by pooley Proficiat buoyant ![]() Ik had ook schrik van de baan, 1ste keer dat ik reed was met mijn broer en een vriend erin op een parking, veeel te hoog in toeren, roepende mensen en dan was het genoeg voor 1 jaar... Geen auto meer aangeraakt |

/me zingt: Er heeft er eentje een rijbewijs, hoera hoera. Dat kan je wel zien dat ben ik! 
| Originally posted by Kaidreas /me zingt: Er heeft er eentje een rijbewijs, hoera hoera. Dat kan je wel zien dat ben ik! |

)
| Originally posted by Kaidreas /me zingt: Er heeft er eentje een rijbewijs, hoera hoera. Dat kan je wel zien dat ben ik! |

^ja inderdeed, binnenkort cafe d'anvers, met een hoop wulpse grieten. als het doorgaat tenminste