TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- 23-7 Intuition Summer Event - Asta, Den Haag, NL
Pages (5): « 1 2 3 4 [5]
| quote: |
| Originally posted by Gladius Way Out West � Killa (Orkidea Remix?) estuera - flow |
| Originally posted by eieregooie Killa was een bootleg van Menno, flow was een bootleg met een chicane plaat (flow was toch Jonas' openingstrack?) |
| Originally posted by Gladius klopt, was wel niet slecht. btw wat was die track die menno speelde tesamen met traffic? vond ik ook wel lekker |
Was een bootlegje met Ton TB - Dreammachine
het was een gezellig avondje gisteren.
In Dendermonde rond 8 uur vertrokken en door de goede uitleg van ei reden we recht naar de parkeergarage in Den Haag. Enkel een beetje file in Antwerpen.
De opener van mikka was zeer lekker. Progressive trance zoals het hoort te zijn en voor mij was dit meteen de beste set van de avond. Meneer flanger Adam White begon zeer enthousiast en mixte een leuke set. Wel net iets teveel middelmatige nummers. Het mixen was meestal goed. Hierna kwam Menno en ook hij draaide imo echt te middelmatige trance. Geen enkele trance plaat die mij kippelvel gaf. Het mixen zat bij mijn weten wel snor en het enthousiasme druipte eraf. Signum begon direct (te) hard en ging zomaar door. Twas fun bij momenten maar toch iets te hard. Op vlak van mixen was het wel al de beste live set van Signum die ik heb meegemaakt. Hierna kwam nog onze landgenoot en hij ging door zoals de rest, veel middelmatige nummers, wel goed gemixed.
+ gratis inkom (we zouden het bijna vergeten)
+ heen en terugrit goed te doen
+ de beta's
+ de laser blijft in de Asta enorm VET
+ het enthousiasme van alle dj's, echt wel knap om zien. Dit doet het publiek nog meer uit de bol gaan.
- geluid te hard, een woord zeggen was bijna uitgesloten
- de asta heeft nood aan nieuwe vloerbekleding
- mensen die hun glazen op de grond smijten, hatelijk
- weinig tot geen muzikale uitschieters
how was Kusima ? Iemand gevolgd

goed goed !
ge hebt iets gemist ze micha 
| Originally posted by pooley goed goed ! ge hebt iets gemist ze micha |
Ik vond het geluid juist erg vet, het was iig heel zuiver want ik had na afloop geen last van mijn oren of wat dan ook. Verder was het een erg geslaagde avond
foto's op www.appics.tk

| Originally posted by Asperge Ik vond het geluid juist erg vet, het was iig heel zuiver want ik had na afloop geen last van mijn oren of wat dan ook. |
zuiver zou ik het echt niet noemen. door de zeer kaal beklede ruimte weerkaatsen er langs alle kanten echo's die in elkaar overlopen, wat voor een ware kakafonie zorgt. er waren heel wat momenten waarop ik dacht: "man, wat een herrie".
lol idd zuiver klonk het alles behalve hoor. als ge het betreffende liedje niet kende was het zowa gissen van: ahja der zijn geen beats nu, dus er zal wel een melodie bezig zijn
Het geluid was kut, en dat kwam omdat het gewoon te hard stond (net als bij Tiesto in de Asta). Tijdens Menno's set ging het volume even iets omlaag en dat was een verbetering, maar later ging het weer te hard.
Humz naja dan was k gewoon niet heel helder meer

Bij estuera ging he took naar beneden en dat was een opluchting.
Snoeiharde muziek stoort mij niet, ben dat al gewoon, maar verkachte-te-luid-staande-muziek, naah