TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Film
Pages (19): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 »
mmm...
Man on Fire
The Bourne Identity/Supremacy
A.I.
Equilibrium
Butterfly Effect
The Boondock Saints
sk�na grejer.
| quote: |
| Originally posted by SWE_TRANCE Ass�, jag �r ett riktigt riktigt stort fan av Jim Carrey! Men denna filmen blev jag inte klock p� alts�... Har iofs bara sett den en g�ng, f�r v�l ge den ett par chanser till ![]() |
n�gon som har sett 'mulholland drive'?
k�pte soundtracket till 'eternal sunshine of the spotless mind'. minst lika bra som filmen
aendy: du har sk�naste film smaken! 
| Originally posted by nils n�gon som har sett 'mulholland drive'? k�pte soundtracket till 'eternal sunshine of the spotless mind'. minst lika bra som filmen aendy: du har sk�naste film smaken! |
checkade dodgeball ig�r... s������������ d�lig s� den n�stan e lite bra ibland.. hehe
men e alldeles f�r likt dodgeball avsnittet i southpark ibland
| Originally posted by dbl checkade dodgeball ig�r... s������������ d�lig s� den n�stan e lite bra ibland.. hehe men e alldeles f�r likt dodgeball avsnittet i southpark ibland |
| Originally posted by RebeL9 tyckte Mulholland Drive var en av de s�msta filmerna jag sett p� l�nge. Man flummar till den s� mycket att den bara k�nns skrattretande d�lig =) |
| Originally posted by tobo99 Mulholland Dr. �r ju m�sterlig! Ju fler g�nger man ser filmen desto mer uppt�cker man, det �r ganska vanligt att folk bara dissar Lynchs filmer som bara massa flum utan sammanhang men det finns s� grymt m�nga djupare meningar och kopplingar i hans filmer. |
jag gillar skumma och udda filmer och har sett mycket mer udda filmer �n Mulholland Drive men som d�remot varit bra.
DAREY, Matt presents LI KWAN: Point Zero 2004 part 1 och 2,
och AIRWAVE - Boredom
| Originally posted by mize DAREY, Matt presents LI KWAN: Point Zero 2004 part 1 och 2, och AIRWAVE - Boredom |
rackars fel tr�d :P
Kollade p� The butterfly effect idag...M�ste s�ga att de va en av de mest suspekta rullarna jag sett p� l�nge...Men en bra film iaf...
jag s�g Bad Santa innan ikv�ll .. FYYY vad d�lig den var!!
fick v�ga upp den med att se Boondocks saints ist�llet 
| Originally posted by RebeL9 jag gillar skumma och udda filmer och har sett mycket mer udda filmer �n Mulholland Drive men som d�remot varit bra. |
| Originally posted by RebeL9 jag gillar skumma och udda filmer och har sett mycket mer udda filmer �n Mulholland Drive men som d�remot varit bra. |
| Originally posted by lonne Mina vhs/dvd favoriter atm �r. lost in translation starsky & hutch monster |
HAHA
C�mon do it, do it!

's� som i himmelen' = v�rd att ses
och lost in translation �r b�st! 
| Originally posted by nils 's� som i himmelen' = v�rd att ses och lost in translation �r b�st! |

| Originally posted by Pjox haha varje g�ng n�gon snackar om "s� som i himmlen" s� tycker jag att dm s�ger "s�s i himmlen" s� nu kan jag inte �nns l�sa det utan att garva Min gammla l�rare sjunger i den facktiskt! Intressant o veta va? ![]() Verkar som om jag missat n�tt j�tte stort, va fan handlar Butterfly Effect om? Jag har h�rt namnet n�gra g�nger men annars s� har jag inte h�rt n�tt om den... |
| Originally posted by SteveTranz4ever Kan ju inte ber�tta vad den handlar om... d� f�rlorar den sin po�ng... bara att tanka hem eller hyra... Jag gillade den skarpt faktiskt ! Handlar om en killes liv som f�r�ndras p� ett h�gst ovanligt tillv�gag�ngs s�tt |
T�nkte ha en filmkv�ll med polarna f�r att h�mta lite inspiration inf�r v�rt kommande projekt, d�r vi ska g�ra en kortfilm.
Tips p� filmer i stuk med Mullholland Dr., Donnie Darko, Memento etc. som vi skulle kunna h�mta lite inspiration fr�n?
| Originally posted by Laszlo T�nkte ha en filmkv�ll med polarna f�r att h�mta lite inspiration inf�r v�rt kommande projekt, d�r vi ska g�ra en kortfilm. Tips p� filmer i stuk med Mullholland Dr., Donnie Darko, Memento etc. som vi skulle kunna h�mta lite inspiration fr�n? |
| Originally posted by Laszlo T�nkte ha en filmkv�ll med polarna f�r att h�mta lite inspiration inf�r v�rt kommande projekt, d�r vi ska g�ra en kortfilm. Tips p� filmer i stuk med Mullholland Dr., Donnie Darko, Memento etc. som vi skulle kunna h�mta lite inspiration fr�n? |