TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Tiësto @Versuz op 25 juni!
Pages (6): « 1 2 3 4 [5] 6 »

Posted by Kaidreas on Jun-18-2005 08:59:

quote:
Originally posted by InTeXoR
voila tis dat wat ik bedoel, alle omstandigheden zitten mee: cityparade met afterparty (en er is nog heel wat te doen de 25ste), veel mensen nog examens, gewoon versuz-publiek is niet tiesto-minded (ze spelen daar nog altijd groove bij mijn weten), er is maar een week om reclame te maken, vrij hoge inkomprijs, ...

seriously, gaat hier volk van het beta-forum? want als ik ga zal het blijkbaar ook alleen zijn, al m'n kameraden hebben nog examens of zien tiesto niet zitten..

normaaal haal ik morgen mijn kaart, het schijnt dat er maar 2500 in VVK zijn (maarja, je weet natuurlijk niet hoeveel ze er de avond zelf nog binnenlaten, maar toch..)

greetz

jep ik ga hoogstws.

ow ja en geen reclame???? ik heb gisteren op den tv al een dikke reclame spot gezien hierover. twas wel al heel laat dacht ik

Posted by Phortastic on Jun-18-2005 11:47:

quote:
Originally posted by Pumaz
Blijven hopen guys

haha wou het net zeggen

hoeveel kost de kaart aan de deuren de night zelf eigenlijk?
Ook 20€ zoals in VVK?
Misschien dat ik dan gewoon eens naar daar ga zien of het druk is of niet en dan alsnog beslis om te gaan ja of nee

Posted by DeSpErAtOs-X on Jun-18-2005 13:11:

quote:
Originally posted by InTeXoR normaaal haal ik morgen mijn kaart, het schijnt dat er maar 2500 in VVK zijn (maarja, je weet natuurlijk niet hoeveel ze er de avond zelf nog binnenlaten, maar toch..)

greetz

wetende dat de ABSOLUTE maximum capaciteit van de main room 2000 is, gemiddeld 1500 ... zal't toch wel druk worden

nujah, als ze alle zalen open doen met andere djs nog ... dan is 2500 nie zoveel den helft ongeveer

Posted by InTeXoR on Jun-18-2005 18:53:

kaartje gaan halen, jammergenoeg wel nummer 3245, dus er zullen wel meer als 2500 kaarten in VVK zijn.. toch, ik verwacht er vrij veel van.

Posted by Real on Jun-18-2005 19:17:

quote:
Originally posted by DeSpErAtOs-X
wetende dat de ABSOLUTE maximum capaciteit van de main room 2000 is

quote:
jammergenoeg wel nummer 3245

Dat klinkt als een fijn avondje...

Posted by Bertn on Jun-18-2005 21:18:

misschien gaan ze jullie wel stapelen, zo kan er wschl 7000 man binnen

Posted by Kaidreas on Jun-19-2005 12:14:

^lol misschien gaan ze wel stoeltjes zetten ofzow. en een bord met: "verboden te bewegen"

Posted by crups on Jun-19-2005 15:31:

kaartje 5121 en 5122 hier

Posted by DJ Sid on Jun-19-2005 16:24:

quote:
Originally posted by crups
kaartje 5121 en 5122 hier

Posted by Kaidreas on Jun-20-2005 20:44:

quote:
Originally posted by Buoyant
Dat is waar, ben nu toch al ffkes jaloers op uw buttocks.

My ass is overrated IMO

daarstraks kaartje gekocht. ik zat ook ergens in de 3000 dacht ik

Posted by Phortastic on Jun-20-2005 23:13:

lol die nummers hebben dus gelukkig ni veel met het aantal verkochte plaatsten te maken blijkbaar

Posted by emma on Jun-21-2005 17:10:

kreeg net een sms van Versuz dat Tiësto zaterdag dus een 3u set komt draaien; dus ze zijn zo wel wat reclame aan het maken...

ben eens benieuwd of het druk gaat zijn.

Zoals ik al zei; ik ga't risico niet nemen en kies voor een ander feestje.

Aan diegenen die gaan : ik hoop dat de massa wegblijft

Posted by TOR on Jun-21-2005 17:13:

quote:
Originally posted by Phortastic
lol die nummers hebben dus gelukkig ni veel met het aantal verkochte plaatsten te maken blijkbaar

zou goed nieuws zijn.. plz elaborate

Posted by Phortastic on Jun-21-2005 18:06:

quote:
Originally posted by TOR
zou goed nieuws zijn.. plz elaborate

check die posts boven mij... dan zou kaidreas veel hoger nummer moeten hebben he...

Posted by Bertn on Jun-21-2005 18:53:

het betekent wel dat ze in totaal meer dan 5000 kaarten genummerd hebben en die over het ganse land verspreid hebben

Posted by Kaidreas on Jun-21-2005 18:56:

of ze hebben de eerste 3000 verknoeid, en dan nummmers 4000-5000 ook
drukfoutjes... kan altijd gebeuren

Posted by InTeXoR on Jun-21-2005 20:06:

ik veronderstel dat er gewoon meer kaarten gedrukt zijn dan er verkocht zullen worden, ze zien gewoon dat iedere FRS een voorraad heeft die groot genoeg is, zodra een bepaalde grens bereikt is stoppen ze met verkopen. (wishful thinking kan het natuurlijk ook zijn )

in ieder geval ze smijten blijkbaar ook een beach area open net langs de versuz, dat zou ook weer wat extra plaats moeten scheppen

Posted by Bertn on Jun-21-2005 20:15:

quote:
ik veronderstel dat er gewoon meer kaarten gedrukt zijn dan er verkocht zullen worden, ze zien gewoon dat iedere FRS een voorraad heeft die groot genoeg is, zodra een bepaalde grens bereikt is stoppen ze met verkopen. (wishful thinking kan het natuurlijk ook zijn )

in ieder geval ze smijten blijkbaar ook een beach area open net langs de versuz, dat zou ook weer wat extra plaats moeten scheppen

yeah, dan betaalt ge 20 euro om naar een groot scherm te zitten zien of zo

Posted by InTeXoR on Jun-21-2005 20:29:

als andere mensen daar tevreden mee zijn heb ik daar 0% problemen mee en als't weer boven de 30° gaat zijn zal er wel genoeg belangstelling zijn voor dat zwembad.

Posted by Jasperovitsj on Jun-21-2005 21:19:

Niks zwembad, das daar gewoon zwemmen int kanaal

Posted by pooley on Jun-21-2005 22:25:

op die nummers moet je niet afgaan, dat kan marketing zijn of dat kan gewoon fout zijn (wij hebben dat ook al gehad met armbandjes op onze fuiven)

de weners, stop me zagen en blijft gewoon thuis/uit deze thread. We weten dat jullie niet gaan, we kennen jullie 'argumenten' dus stfu.

Ik zou echt wille ngaan, 3 uur set en dan nog is voor isos :/
vrijgezellefeest gaat voor :/

Posted by FUSyke on Jun-23-2005 06:12:

ID&T - 22/06 - Gratis naar Tiësto in Versuz

ID&T zou ID&T niet zijn mochten we voor deze exclusieve party geen vrijkaarten hebben. Vijf duo's kunnen op onze kosten gaan feesten in de Versuz nu zaterdag. Stuur een mailtje naar [email protected] met antwoord op de volgende vraag: hoe heet het platenlabel van Tiësto?

Posted by Kaidreas on Jun-23-2005 17:07:

^damn die vraag is moeilijk... ???? armada?

Posted by DeSpErAtOs-X on Jun-23-2005 17:20:

A&S natuurlijk

Posted by Gonzo on Jun-24-2005 09:17:

quote:
Hi Michel,

Ik kreeg helaas een negatieve reactie op mijn aanvraag voor tiesto in versuz, omdat het gigantisch druk schijnt te worden.

Ik blijf dus lekker in Luik

Pages (6): « 1 2 3 4 [5] 6 »