TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Tiësto @Versuz op 25 juni!
Pages (6): « 1 2 3 4 [5] 6 »
| quote: |
| Originally posted by InTeXoR voila tis dat wat ik bedoel, alle omstandigheden zitten mee: cityparade met afterparty (en er is nog heel wat te doen de 25ste), veel mensen nog examens, gewoon versuz-publiek is niet tiesto-minded (ze spelen daar nog altijd groove bij mijn weten), er is maar een week om reclame te maken, vrij hoge inkomprijs, ... seriously, gaat hier volk van het beta-forum? want als ik ga zal het blijkbaar ook alleen zijn, al m'n kameraden hebben nog examens of zien tiesto niet zitten.. ![]() normaaal haal ik morgen mijn kaart, het schijnt dat er maar 2500 in VVK zijn (maarja, je weet natuurlijk niet hoeveel ze er de avond zelf nog binnenlaten, maar toch..) greetz |
| Originally posted by Pumaz Blijven hopen guys |

| Originally posted by InTeXoR normaaal haal ik morgen mijn kaart, het schijnt dat er maar 2500 in VVK zijn (maarja, je weet natuurlijk niet hoeveel ze er de avond zelf nog binnenlaten, maar toch..) greetz |

den helft ongeveer
kaartje gaan halen, jammergenoeg wel nummer 3245, dus er zullen wel meer als 2500 kaarten in VVK zijn.. toch, ik verwacht er vrij veel van.
| Originally posted by DeSpErAtOs-X wetende dat de ABSOLUTE maximum capaciteit van de main room 2000 is |
| Originally posted by InTeXoR jammergenoeg wel nummer 3245 |
misschien gaan ze jullie wel stapelen, zo kan er wschl 7000 man binnen
^lol misschien gaan ze wel stoeltjes zetten ofzow.
en een bord met: "verboden te bewegen" 
kaartje 5121 en 5122 hier 
| Originally posted by crups kaartje 5121 en 5122 hier |
| Originally posted by Buoyant Dat is waar, ben nu toch al ffkes jaloers op uw buttocks. |
lol die nummers hebben dus gelukkig ni veel met het aantal verkochte plaatsten te maken blijkbaar 
kreeg net een sms van Versuz dat Tiësto zaterdag dus een 3u set komt draaien; dus ze zijn zo wel wat reclame aan het maken...
ben eens benieuwd of het druk gaat zijn.
Zoals ik al zei; ik ga't risico niet nemen en kies voor een ander feestje.
Aan diegenen die gaan : ik hoop dat de massa wegblijft 
| Originally posted by Phortastic lol die nummers hebben dus gelukkig ni veel met het aantal verkochte plaatsten te maken blijkbaar |
| Originally posted by TOR zou goed nieuws zijn.. plz elaborate |
het betekent wel dat ze in totaal meer dan 5000 kaarten genummerd hebben en die over het ganse land verspreid hebben
of ze hebben de eerste 3000 verknoeid, en dan nummmers 4000-5000 ook 
drukfoutjes... kan altijd gebeuren 
ik veronderstel dat er gewoon meer kaarten gedrukt zijn dan er verkocht zullen worden, ze zien gewoon dat iedere FRS een voorraad heeft die groot genoeg is, zodra een bepaalde grens bereikt is stoppen ze met verkopen. (wishful thinking kan het natuurlijk ook zijn
)
in ieder geval ze smijten blijkbaar ook een beach area open net langs de versuz, dat zou ook weer wat extra plaats moeten scheppen 
| Originally posted by InTeXoR ik veronderstel dat er gewoon meer kaarten gedrukt zijn dan er verkocht zullen worden, ze zien gewoon dat iedere FRS een voorraad heeft die groot genoeg is, zodra een bepaalde grens bereikt is stoppen ze met verkopen. (wishful thinking kan het natuurlijk ook zijn )in ieder geval ze smijten blijkbaar ook een beach area open net langs de versuz, dat zou ook weer wat extra plaats moeten scheppen |
als andere mensen daar tevreden mee zijn heb ik daar 0% problemen mee
en als't weer boven de 30° gaat zijn zal er wel genoeg belangstelling zijn voor dat zwembad.
Niks zwembad, das daar gewoon zwemmen int kanaal 
op die nummers moet je niet afgaan, dat kan marketing zijn of dat kan gewoon fout zijn (wij hebben dat ook al gehad met armbandjes op onze fuiven)
de weners, stop me zagen en blijft gewoon thuis/uit deze thread. We weten dat jullie niet gaan, we kennen jullie 'argumenten' dus stfu.
Ik zou echt wille ngaan, 3 uur set en dan nog is voor isos :/
vrijgezellefeest gaat voor :/
ID&T - 22/06 - Gratis naar Tiësto in Versuz
ID&T zou ID&T niet zijn mochten we voor deze exclusieve party geen vrijkaarten hebben. Vijf duo's kunnen op onze kosten gaan feesten in de Versuz nu zaterdag. Stuur een mailtje naar [email protected] met antwoord op de volgende vraag: hoe heet het platenlabel van Tiësto?
^damn die vraag is moeilijk... ???? armada? 
A&S natuurlijk 
| Hi Michel, Ik kreeg helaas een negatieve reactie op mijn aanvraag voor tiesto in versuz, omdat het gigantisch druk schijnt te worden. |