TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- BETA Party v3
Pages (70): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 »
Ik zou iedereen niet meer laten stemmen voor welke datum ze willen. Ik zou het gewoon organiseren met de mensen die het gewoon zijn en wij zullen dan zien of we kunnen komen helpen of niet. Uit de vorige datum (augustus) bleek dat je niet met iedereen rekening kunt houden.
De datum en plaats is voor mij gelijk. Al is de Rector voor mij wel lekker dichtbij
Ik weet niet wat uw (Jasper) gedacht daar over is.
Rector is volgens mij de enige oplossing als we de party binnen een tijdspanne van dit en twee maanden nog deftig willen organiseren. Een andere locatie is zeker mogelijk, maar die zalen zullen wss redelijk wat geld kosten, en dan moeten we al veel tijd steken in sponsoring zoeken en dergelijke. En ik heb daar bijvoorbeeld de komende maand aboluut geen tijd meer voor.
Dus ja, als iemand zich geroepen voelt om een andere locatie te zoeken en ervoor te zorgen dat het financieel haalbaar is, feel free to do so 
Mss The Factory in Aalst of de 2de zaal van Tropicana? Morgen eens een mailtje naar The Factory schrijven voor wat info.
Aan The factory had ik ook al gedacht, maar die zijn tegenwoordig zo populair dat ik vrees dat er geen vrije zaterdagen zullen zijn 
Maja, zeker doen in ieder geval, wie ni waagt ni wint! 
| quote: |
| Originally posted by Jasperovitsj Aan The factory had ik ook al gedacht, maar die zijn tegenwoordig zo populair dat ik vrees dat er geen vrije zaterdagen zullen zijn ![]() Maja, zeker doen in ieder geval, wie ni waagt ni wint! |
| Originally posted by TOR en ik weet niet wat er beoogt wordt met de derde editie.. een gezellig feestje onder BeTA's of meer naar buiten gericht? : |

vorige keer werd er in de eerste plaats gezocht naar een zaal in Limburg of in het Leuvense. Een zaal in Antwerpen lijkt mij toch een goed alternatief. Dit is voor zowel mensen van West Vlaanderen en Limburg goed te doen qua afstand.
Ik denk dat we het best organiseren in oktober dan zijn de mensen van de hoge scholen ook al terug begonnen. Als jullie mikken op wat meer volk dan kan je de party ook altijd geven voor een feestdag (vb op donderdag 10 november > komt er nog eens bij dat het de partiedag is van vele studenten dus kotje vol
)
Van mij mag het in Antwerpen of Leuven zijn maar bij de vorige datum is er daar geen geschikt zaaltje gevonden. Dat iedereen mss ff uitkijkt en informeert naar een geschikt zaaltje.
| Originally posted by djcresto vorige keer werd er in de eerste plaats gezocht naar een zaal in Limburg of in het Leuvense. Een zaal in Antwerpen lijkt mij toch een goed alternatief. Dit is voor zowel mensen van West Vlaanderen en Limburg goed te doen qua afstand. |
Een mailtje is naar The Factory verzonden.
| Originally posted by FUSyke Een mailtje is naar The Factory verzonden. |

kaarten genoeg dus, if you're bored tommorow...
geef een seintje
ff melden dat 'the zoo' terug open is ... maar zit wel al aardig vol tot en met oktober ...
november mss? Beta Party :: the autumn experience? 
Hebben we daar nog steeds een contactpersoon (Ronald?)? Want de keet leek me net iets t� trendy en underground om er zomaar toelating te krijgen voor een trancefeestje...
| Originally posted by Jasperovitsj Hebben we daar nog steeds een contactpersoon (Ronald?)? Want de keet leek me net iets t� trendy en underground om er zomaar toelating te krijgen voor een trancefeestje... |

Goed plan 
n als het nog steeds dezelfde eigenaars zijn kan de naam Ronald Smeulders wss wel helpen om daar iets te kunnen fixen 
| Originally posted by Jasperovitsj Goed plan ![]() n als het nog steeds dezelfde eigenaars zijn kan de naam Ronald Smeulders wss wel helpen om daar iets te kunnen fixen |
| Originally posted by FUSyke Een mailtje is naar The Factory verzonden. |
Maak het feest toegankelijker voor me AUB
organiseren in de omgeving van Brussel of Leuven
^ Ge kunt daarvoor altijd zelf al stappen proberen te zetten, bijvoorbeeld zoeken voor een geschikte zaal enzo. Zomaar zeggen "ey, organiseer het daar is" snap ik wel, maar het is echt ni zo makkelijk als het lijkt. 
| Originally posted by lost_in_trance Maak het feest toegankelijker voor me AUB |
| Originally posted by Nyah ego�st seg |
| Originally posted by Pumaz Als hij het zegt is hij een ego�st, maar als Limburgers het zeggen is het normaal omdat jullie in de meerderheid zijn |
... Vind jij t dan logisch om zogezegd voor 1 iemand de locatie speciaal ergens te kiezen tegenover als een heel grote groep lim-beta's dat vraagt...?
organiseer het feest voor mij in west-vlaanderen aub!!
En voor mij eentje in Wilrijk graag 
| Originally posted by Xilver En voor mij eentje in Wilrijk graag |