TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Tour De France 2005
Pages (18): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 »
| quote: |
| Originally posted by Phortastic ne kus van x-tune en een bank vooruit |
Joepie, 13 ptn ingelopen op de leider 
Met Lance & Tom zit ik gebeiteld 
Nog een dagje extra in het geel
Heb geen Lance of Tom in men ploeg dus morgen of overmorgen (na de ploegentijdrit) begint mijn afdaling in de rangschikking daar Zabriskie dan geen punten meer krijgt. 
edit: Misschien ook leuk om te vermelden, aangezien het niet op die site staat, dat de de BeTA dagwinnaar TatanaGirl is met 166 punten.
| Originally posted by Phortastic +1 oeps men eigen gequote ![]() lol @ ulrich, ik vraag me af wanneer die koppige braadworst es gaat leren klein te trappen ipv met die grote molen. |
| Originally posted by Phortastic trouwens jammer dat armstrong net niet het geel pakt anders zat hij gewoon van start tot finish in de gele trui dit jaar. |
| Originally posted by Eagle` Michel Wuyts zei vandaag dat er een gerucht rond ging alzou bruyneel Lance hebben opgedragen de laatse kilometers van de tijdrit zaterdag iets rustiger aaan te doen. Het zou me niet verbazen indien dat het geval was. Waarom nu al geel pakken ? Had lance geel genomen, had zen ploeg vandaag al een hele dag mogen controleren, terwijl ze nu gewoon rustig een dagje in het peleton konnen meepeddelen, think about that. Enkel geel in parijs telt, de tijden dat Merckx alles aan flarden reed van in het begin van de ronde zijn echt wel voorbij hoor. |
| Originally posted by Giesber Als hij heeft ingehouden is 't toch wel ne idioot. Als ie op dat moment nog wat meer doorpeert, voelt Ullrich nog 5 keer zo slecht. En de gele trui maakt hun toch niets uit nu zoals je zegt, dus als ze hem nu toch per ongeluk hadden, moesten ze hem ook niet verdedigen. |
| Originally posted by Eagle` de tijden dat Merckx alles aan flarden reed van in het begin van de ronde zijn echt wel voorbij hoor. |
| der zoiets als een ongeschreven wet: de ploeg die de gele trui in zen bezit heeft, moet de koers dragen .... |
| Originally posted by Eagle` Jan is nu 31, hij is altijd al een puur machtmens geweest. Hem nu nog gaan omscholen op die leeftijd naar een klimmer met een soepele tred/ hogere trapfrequentie heeft totaal geen zin meer. Hij zou helemaal niet vooruitgaan, zen potentieel zou helemaal verloren gaan. Klein trappen zoiets moet je bij de jeugd leren, ni meer op 31 jarige leeftijd. En dan moet ie het nog kunnen ook, ineens kleiner gaan trappen doe je niet van vandaag op morgen, vergt heel veel training (hogere trapfrequentie= hoger hartritme). De reden waarom da Lance wel overgeschakeld is naar het koffiemolenverzetje (was vroeger ook een grootverzet man) is gewoon de het gevolg van zen ziekte, die zen hele fysionomie verandert heeft. |
Michel Wuyts zei vandaag dat er een gerucht rond ging alzou bruyneel Lance hebben opgedragen de laatse kilometers van de tijdrit zaterdag iets rustiger aaan te doen. Het zou me niet verbazen indien dat het geval was. Waarom nu al geel pakken ? Had lance geel genomen, had zen ploeg vandaag al een hele dag mogen controleren, terwijl ze nu gewoon rustig een dagje in het peleton konnen meepeddelen, think about that. Enkel geel in parijs telt, de tijden dat Merckx alles aan flarden reed van in het begin van de ronde zijn echt wel voorbij hoor. |
Weeral Boonen, op z'n dooie gemak 
2 op 2
op naar de 3de en 4de en ...
| Originally posted by CygnusX Weeral Boonen, op z'n dooie gemak |
boonen net iets te sterk voor de rest
ik heb jammergenoeg op mcewen gegokt voor het groen 
Boonen ruled. Het groen is al binnen denk ik. Zeker nu Mcewen naar de laatste plaats verwezen is 

| Originally posted by Phortastic Het groen is al binnen denk ik. |
Oooooh, ik neem de leiding.
Let op men professionele avatar.
Tis wel spijtig voor TatanaGirl.
Moest McEwen niet gedeclasseerd geweest zijn, zou ze los eerst gestaan hebben. 
Morgen ploegentijdrit, dan zal Zabriskie wel weer ferm wat punten sprokkelen gok ik.
BeTA ritwinnaars:
Rit 01: MikeVee
Rit 02: TatanaGirl
Rit 03: Crups
Chance dat Boonen morgen niet zal winnen, maar dan pakken de mensen met Armstrong weer punten
Hopelijk wint CSC morgen.
Edit: had de ritwinnaar verkeerd

| Originally posted by MikeVee BeTA ritwinnaars: Rit 01: MikeVee Rit 02: TatanaGirl Rit 03: Real, TatanaGirl, BZRK, Bonzai Chance dat Boonen morgen niet zal winnen, maar dan pakken de mensen met Armstrong weer punten Hopelijk wint CSC morgen. |
| Originally posted by MikeVee Hopelijk wint CSC morgen. |
Boonen! 
howla zeker, ritwinnaar, thx to Boonen. en da me een ploeg waarvan er 4 man nog geneens nie meerijd
. Grrreat, maar wel ongelooflijk dom
| Originally posted by crups howla zeker, ritwinnaar, thx to Boonen. en da me een ploeg waarvan er 4 man nog geneens nie meerijd . Grrreat, maar wel ongelooflijk dom |
No shit?
Meerhout City that is 
Arme Zabriskie 
Een halve kilometer verder gevallen en hij had het geel nog
Hij zag er wel nogal gehavend uit, hopelijk ondervindt hij er niet te veel last van de komende dagen...