TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Armada Tour with ARMIN VAN BUUREN (Monday Bar)
Pages (16): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 »
F�r inte reda p� mina tenta-datum pga envisa och sega l�rare... Hoppas biljetterna inte tar slut riktigt �n..
ryktet sprider sig att biljetterna nu �r slut. om det st�mmer eller ej vet jag inte, men jag & polarna har fortfarande ingen... ajajaj
Tror att de finns tickets kvar, f�r en kille fr�n jobbet ringde till CUM idag vid 12 d� hade de cirka 100 biljetter (f�r de hade f�tt in 120 nya i fredags). Dock sa de att m�nga hade ring och fr�gat om det fanns n�gra kvar, s� de var os�kra om hur l�nge de skulle r�cka.
Biljett till salu
--->> http://liquidsunset.org/forum/thread.php?id=266
oh detta blir nice, jag dyker upp med Andrew jag
men f�rfesten??
aaaah juste, hoppas det g�r b�ttre �n f�rra g�ngen haha, kommer du ih�g postern vizay? lol
c u at the floor 
postern?! wooot?! va har jag gjort f�r dumt nur�? *minne som en d�d kr�ka*
:
btw. f�rfest, k�r vi hemma hos n�gon eller m�ts vi ute p� n�got st�lle innan?
Om vi k�r hemma hos n�gon kanske jag kan bidra med cd-spelare � mixer s� kan dom som vill f� lira 
| quote: |
| Originally posted by Vizay postern?! wooot?! va har jag gjort f�r dumt nur�? *minne som en d�d kr�ka* :btw. f�rfest, k�r vi hemma hos n�gon eller m�ts vi ute p� n�got st�lle innan? Om vi k�r hemma hos n�gon kanske jag kan bidra med cd-spelare � mixer s� kan dom som vill f� lira |
Fanns 92biljetter kvar n�r jag var d�r f�r en halvtimme sedan s� det �r ingen superpanik
| Originally posted by Vizay postern?! wooot?! va har jag gjort f�r dumt nur�? *minne som en d�d kr�ka* :btw. f�rfest, k�r vi hemma hos n�gon eller m�ts vi ute p� n�got st�lle innan? Om vi k�r hemma hos n�gon kanske jag kan bidra med cd-spelare � mixer s� kan dom som vill f� lira |
D� hade du min poster i ryggan haha!
| Originally posted by mr_fisken Fanns 92biljetter kvar n�r jag var d�r f�r en halvtimme sedan s� det �r ingen superpanik |
N�gon som har lust att sponsra mig?
Jag blir mer och mer sugen p� att g�. Men har inte pengar!
fikk tak i billett jeg ogs�
var vist 3 igjen 
| Originally posted by euphoria_ibiza fikk tak i billett jeg ogs� var vist 3 igjen |
| Originally posted by eng3l haha, jo detta va v�ll �ver ett �r sen, men du samt Ronski Speed spelade p� satin h�r i �rebro :P jag va SKITFULL och rammlade ner f�r en trappa och blevutsl�ngd D� hade du min poster i ryggan haha!peace out |

| Originally posted by Vizay AHA DE E JU DU SOM E DU JU! ![]() just ja fan va full du va, klarade du dig ens fram till att ronski gick p� efter mig? |
hoppas den 20e blir lite mer lyckad hehehehe!
Tenta den torsdagen p� eftermiddagen... vad �r oddset?
Hoppas ni f�r det roligt...

| Originally posted by Jeremy H Tenta den torsdagen p� eftermiddagen... vad �r oddset? Hoppas ni f�r det roligt... |
Crazy shiat!
En s�n h�r fest skulle juh t.om kunna bli fet!
K�nns j�vligt sjukt att ha Armin p� den klubben i hela v�rlden som �r n�rmst d�r jag bor. Kunde man inte trott f�r 2 �r sen.
Jag k�nner mig n�stan lite tvingad att l�na pengar till detta event.
GK �r en soft lokal...m�nchen hade varit sn�ppet fetare.
| Originally posted by euphoria_ibiza fikk tak i billett jeg ogs� |

| Originally posted by mindshooter Jag k�nner mig n�stan lite tvingad att l�na pengar till detta event. GK �r en soft lokal...m�nchen hade varit sn�ppet fetare. |

m�nchen g�r v�l inte � boka l�ngre ? har jag f�r mig ..
| Originally posted by Braxen m�nchen g�r v�l inte � boka l�ngre ? har jag f�r mig .. |
Steve En R�ddare i N�den
Fick biljetten idag 

F�r �vrigt var denna biljetten den 482:a
tight!
| Originally posted by Braxen m�nchen g�r v�l inte � boka l�ngre ? har jag f�r mig .. |
| Originally posted by anuga Steve En R�ddare i N�den Fick biljetten idag ![]() ![]() F�r �vrigt var denna biljetten den 482:a tight! |
Det sk�lar vi p� den 20e okt 
| Originally posted by Vizay som jag f�rst�tt det s� �r det pga. omst�ndigheter kring tidigare fester som inga av EDM-arrang�rerna f�r boka m�nchen l�ngre, trist men sant :/ |
N�gon som har koll p� biljettl�get?
Ska n�mligen upp till sthlm idag och t�nkte springa f�rbi och k�pa ticket p� C.U.M!