TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- TA T-Shirt....the final call!!!
Pages (5): « 1 2 3 4 [5]
Dat meen je niet!!
Ik had later ook mijn fototoestelletje nog maar effe opgehaald, maar ben zo slim geweest om geen foto van ons allen te nemen, maar alleen sfeerimpressies.
Zaterdag dan maar effe herkansen....
Jaaaa ik heb hem!
Super Josta!!!
Woei, moet ik nu ook op de foto??
| quote: |
| Originally posted by M5 ach die klote post ook altijd...als je ziet watvoor volk erloopt hier in Hoevelaken bij de post... |
..........leuke rekeningafschrift heb je gekregen vandaag, overmorgen zal ik een intern onderzoek doen in jouw post.....meneer Beitler
Hij is binnen
ECHT ZWAAR VET!!!!!!!!
THX Josta voor alle moeite
We zullen elkaar op TE ook niet mislopen zo 
ik heb nog nix

| Originally posted by TranceFool ik heb nog nix |

Is men in leeuwarden ook al op de hoogte van de mogelijkheden van pinnen
ben wel benieuwd of ie er nou al is ofnie...DAMN, ik wil naar huis (mammie!!
)
mzzl
greetz kolkiewolkie
Hijs fijn!
Ja ja! Ik heb het T-shirt zonet binnen gekregen. Ziet er mooi uit! Mijn dank gaat naar allen die meegeholpen hebben dit 'project' tot stand te brengen en tot een goed einde hebben gebracht. Waarvan natuurlijk Josta het grote brein achter dit allemaal is 
ik wil ook, ik wil ook, ik wil ook, ik wil ook, ik wil ook, ik wil ook, ik wil ook, ik wil ook, ik wil ook, ik wil ook, ik wil ook 
ja k heb m ook binnrn.. hijs egt gaaf
die kleur paars is perfect 
degenen die hem dan morgen krijgen zijn: Tim, Leon, Mark en Ruben 
| Originally posted by Miss Proximus en jammer dat de foto ervan mislukt is |
)
| Originally posted by Miss Proximus degenen die hem dan morgen krijgen zijn: Tim, Leon, Mark en Ruben |
, j/k!
Joeppie ik heb me shirtje ook eindelijk binnen, jammer dat die paarse alleen niet in mijn maat was
Maar iig hardstikke bedankt josta 
| Originally posted by New Wave als ik dit gelezen had, dan had ik vandaag jouw post in de dichts bij zijnde prullenbak gegooit ..........leuke rekeningafschrift heb je gekregen vandaag, overmorgen zal ik een intern onderzoek doen in jouw post.....meneer Beitler TPG POST POWER! |
| Originally posted by Miss Proximus degenen die hem dan morgen krijgen zijn: Tim, Leon, Mark en Ruben |
Ik wacht geduldig af 
iig alvast hartstikke bedankt voor de moeite< zo te horen zien ze er cool uit 
GreetZ, DC
| Originally posted by TranceFool Ik moet em ook nog krijgen als et goed is....toch??? Of hebbie em nie opgestuurd |