TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Voetbal seizoen 2005 - 2006
Pages (6): « 1 2 3 4 [5] 6 »
| quote: |
| Originally posted by FCB_Fanatic maar kben ook maar ne simpele natuurlijk |

| Originally posted by FCB_Fanatic kben ook maar ne simpele natuurlijk |
| Originally posted by Pumaz Zeg wel, ge woont in Bocholt en ge zijt Brugge supporter |
Pas op, ik gun het ze wel hoor, het valt alleen maar toe te juichen als Belgische ploegen het europees goed doen. Ik zie hen gewoon minder stunten dan anderlecht. Misschien door hun manier van spelen, misschien door hun mindere prestaties van de competitiestart, kweet het ni goe. 
Anderlecht heeft altijd gewoon een soort van "stuntfactor" gehad, die ik bij Brugge nooit echt heb gevoeld. Maar kzou het wel tof vinden moesten ze Juventus een pak voor hun broek geven 
Brugge heeft vorig seizoen wel in milan gewonnen...
Niet te gauw vergeten 
| Originally posted by Phortastic maar ge hebt wel gelijk da Brugge het europees wel altijd beter lijkt te doen dan in de competitie. Laten we hopen, ik supporter europees ook mee voor brugge |

| Originally posted by Pumaz Zeg wel, ge woont in Bocholt en ge zijt Brugge supporter |
| Originally posted by Phortastic Brugge heeft vorig seizoen wel in milan gewonnen... Niet te gauw vergeten |
Da's dus al twee jaar geleden
Eerlijk gezegd zie ik geen van beide Europees veel uitrichten, in de poule van Club zijn er wel meer mogelijkheden maar dan zullen ze toch wel een heel pak beter moeten gaan spelen, RSCA heeft kwalitatief de beste ploeg van Belgi� maar Chelsea, Liverpool en Betis lijkt me net iets te veel van het goeie (om de tweede ronde te halen dan wel he)
| MISSCHIEN 2 DEFENSIEVE MIDDENVELDERS" _______________________________________ Aim� Anthuenis denkt eraan om met twee defensieve middenvelders te starten te- gen San Marino. Dat bleek uit de dins- dagtraining. Wie gaat er dan scoren? "We moeten uiteraard aanvallen", weet de bondscoach ook. "Maar ik ben ervan overtuigd dat we misschien 2 defensie- ve middenvelders nodig hebben om de rest offensief te laten voetballen. San Marino trekt zich vaak terug, we zullen dus snel en precies moeten spelen." |
| Vast staat dat Bart Goor de plaats in- neemt van Jelle Van Damme. Ook lijkt Kevin Vandenbergh de voorkeur te krij- gen op Luigi Pieroni in de aanval. |
blind aanvallen is natuurlijk ook geen oplossing eh.
kzie zowel Brugge als Anderlecht wel 1 of meerdere keren stunten. Chelsea & Liverpool, so what, in den tijd wonne ze ook van Real & Manchester.
| Originally posted by Blue Sky 99 Brugge speelde vorig seizoen zelfs geen CL Da's dus al twee jaar geleden |
| Originally posted by Gladius blind aanvallen is natuurlijk ook geen oplossing eh. |
tegen bosnie heeft anthuenis toch echt wel tactische fouten gemaakt. Door simons op te offeren om Barbaros uit de match te houden (wat totaal niet gelukt is trouwens) kwam Vanderhaege echt benen tekort om het op het middenveld te rooien. En Buffel kwam benen tekort tegen de 2 verdedigende middenvelders van Bosnie en ging daarom terugzakken om Vanderhaege te helpen.... Bad tactics 
RSCA speelt zwaar kampioen dit jaar!!Hehe feestje dan
btw de generatie Belgische voetballers van nu suckt zwaar, Antheunis valt hier niks te verwijten
| Originally posted by djibberonacid btw de generatie Belgische voetballers van nu suckt zwaar, Antheunis valt hier niks te verwijten |
't schijnt dat den bakker van San Marino in form is, we liggen erop 
| Originally posted by djibberonacid btw de generatie Belgische voetballers van nu suckt zwaar, Antheunis valt hier niks te verwijten |
Kmoet Jasper gelijk geven met San Marino vanavond.
Da's nu al zoveel jaar het zelfde systeem: verdedigen, counteren en bal voor doel werpen
. Wanneer gaan ze eens inzien dat de beste verdediging aanvallen is
. Er wordt veel te veel middenveld overgeslagen en teveel achteraan blijven hangen. Ge maakt het de tegenstander stukken moeilijker als ge hoog speelt, en goed opschuift. Akkoord, meer kans tot counters, maar dan zit ge ook al met buitenspel val, en meeste verdedigers kunnen toch wel een man ophalen denk ik
. Dus hoger spelen moeten ze doen!
Al was het maar om ons eens wat mooi voetbal te gunnen
.
Trouwens, over de competitie doe ik nog geen uitspraken. Hoe kan een mens daar nu al een zicht op hebben? We zijn 4 matchen ver. Ik hoop dat de besten mogen winnen (hopelijk Brugge
) en dat het vooral een leuke en stimulerende Jupiler League mag worden.
En met de Champions League... ik zie wel nog iets uit een toverhoedje verschijnen
.
Hoe ze ook spelen, ze moeten zowiezo winnen vanavond tegen zo'n prutsland.
Ik ga niet kijken want de match van Engeland wordt op de BBC uitgezonden 
| Originally posted by Pumaz Hoe ze ook spelen, ze moeten zowiezo winnen vanavond tegen zo'n prutsland. |
Ik voorspel dat ze pas in de 2de helft 1-0 gaan kunnen scoren, en dan bang blijven bibberen tot aan het eindsignaal 
tss stelletjes successupporters & pessimisten. zijn die voorgaande 2-3 matchen waarin ze goed speelden dan plots vergeten ofwa? Vergeet vooral niet te zeggen dat ge de match absoluut NIET gaat zien eh!
| Originally posted by Gladius stelletjes successupporters |
you didn't get the point...
Kennen jullie de belg Francois Colin?
Stond een artikel in de krant van vandaag. hij noemde het belgisch voetbal: Belgie is kwa voetbal een 'eiland van achterlijheid' wat tussen Nederland en Frankrijk ligt.