TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- weekend 28 - 31 oktober
Pages (17): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 »
en ik weet nog altijd niet wat ik ga doen: naar de asta of naar de nacht van de student? 
Samenvattingske 
Vrijdag 28/10:
* Sister Bliss @ Feestpaleis
* Nacht vd Student:
Junior Jack & Kid Cr�me @ Caf� d'Anvers
Joris Voorn & Luke Slater @ Petrol
* pvd, ferry en van gelderen in escape in Amsterdam
Zaterdag 29/10:
* Going Back To Basics @ Au Bain - Gent > Olivier Pieters - Sven Lanvin - Filip Delie - Phil Watts
* Marco Bailey @ FUSE
* Armada night: Armin, mike, perry, remy, harry lemon @ ocean diva in Amsterdam
* United in trance: Thrillseekers, menno, phynn, misja helsloot, joop
* Trance Classix @ Illusion
* Philip � Dave Lambert � Miss Ann @ La Rocca
Zondag 30/10:
* Marko & Criss Source @ La Rocca
Maandag 31/10:
* Mike - Matt Darey - Erick E @ Illusion
* Ibiza Reunion @ La Rocca > Cesar De Melero - Angel Linde - Sarah Main - Tom De Neef - Joerie
* Junior Jack & Kid Cr�me - Sharam Jey @ Real
* Jack De Marseille @ Escape - Warcoing (Pecq)
Voor mij zal het Junior Jack & Kid Cr�me @ CdA worden. Of een avondje La Rocca zie ik ook wel zitten 
Vraagje: Kan je gemakkelijk en veilig parkeren @ CdA?
| quote: |
| 29 oktober: United in trance @ asta den haag Cresto Kaidreas Gladius (+ neven mss) (Nyah + Xilver) TOR |
| Originally posted by TOR wie rijdt? |

zondag avond met de limo naar ce carr� decadent doen 
hapjes, champagne, nebuchadnezar fles, vip compris...
me wa zijn we bezig 
Aanbieding van de week
Zet het hier ook even neer, PM indien interesse maar heb het naar een aantal vrienden gestuurd en die krijgen voorang.
========================================================================
Door omstandigheden kan de persoon waarmee ik vrijdag naar Amsterdam ging niet gaan. Maar ik krijg wel haar ticket, dus wie wil kan gratis mee.

23.00-01.00 Ronald Van Gelderen
01.00-03.00 Paul van Dyk
03.00-05.00 Ferry Corsten
Dus wie mee wil mail maar even terug of laat het mij weten in de loop van de week.
Klein maar belangrijk detail, het gaat om een Trance-avond.
http://festival.amsterdam-dance-eve...aId=357&lang=EN
Ik ben donderdagavond in The Mansion in Amsterdam voor In Charge (Marco V) en maandag in Illusion voor MIKE en Matt Darey.
mijn weekendje sta ook vast:
vrijdag naar Illusion (verjaardag van een neefje)
zaterdag naar Kokorico (verjaardag van een vriend)
zondag naar Delite (VIP opening whiiii!)
maandag naar Illusion (MIKE, Matt Darey en Errick E = whiiiii�)
dinsdag naar Six Flags
denk dak moe ga zijn volgende week 
| Originally posted by Kelly* mijn weekendje sta ook vast: vrijdag naar Illusion (verjaardag van een neefje) zaterdag naar Kokorico (verjaardag van een vriend) zondag naar Delite (VIP opening whiiii!) maandag naar Illusion (MIKE, Matt Darey en Errick E = whiiiii�) dinsdag naar Six Flags denk dak moe ga zijn volgende week |
| Originally posted by FUSyke Voor mij zal het Junior Jack & Kid Cr�me @ CdA worden. Of een avondje La Rocca zie ik ook wel zitten ![]() Vraagje: Kan je gemakkelijk en veilig parkeren @ CdA? |
| Originally posted by FUSyke Raar dat er hier nog niemand met de auto naar CdA is geweest. |
mensen pasop met die parking h�
right kelly
| Originally posted by pooley mensen pasop met die parking h� right kelly |
| Originally posted by Gladius I blame the copiloot |

| Originally posted by Xilver Altijd met de tram ofzo, of met de taxi, aangezien 't altijd een zuipfestijn is als ik met den Dries 't stad intrek |
| Originally posted by Kelly* whaaaaaaaaaaa! merci Gladius.... maar idd.. opassen daar zenne... ze sluiten vroeg ![]() en dan ist LANG wachten op den Hollander met de sleutels |
^holland
ik peins de beste parking is die van euh.... daar waar de foor altijd staat. aan cafe local.
alhoewel dat het dan nog een eindje wandelen is.
wete ik weet het eigenlijk gewoon niet
ik ben nog maar 1 keer nuchter aan cafe d'anvers gekomen.
wie gaat er nu mee naar asta? johan ga jij nu ook nog me met je neven?
want eigenlijk moeten we met 2 auto's rijden.
gert+tor+gladius+nyah+xilver+kaidreas=6 en normaliter gezien kunnen er maar 5 mensen in een wagen. dus 6-5=1
dus is het mss wel een belangrijk gegeven om eens te weten wie er officieel meegaat.
| Originally posted by FUSyke Voor mij zal het Junior Jack & Kid Cr�me @ CdA worden. Of een avondje La Rocca zie ik ook wel zitten ![]() |
ik ga al zeker (ten minste als ik vervoer heb). Ik weet nog niet of m'n neven meegaan, maar kzal het zo snel mogelijk laten weten.
Ik ga dus wss ook mee te zaterdag naar de asta
den dries heeft me kunnen overtuigen
heb er zin in!!
Er gaan geen neven mee, dus heb ik ook voorlopig geen vervoer. bij deze dien ik mijn verzoek in 
vervoer heb ik ook nog niet; is er ergens nog een plaatsje? als het echt niet anders kan wil ik ook wel rijden