TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [28-10-2005] LEF: The Politics Of Dancing 2 Tour (Ferry & Paul) - Escape, Amsterdam
Pages (7): « 1 2 3 4 [5] 6 7 »
| quote: |
| Originally posted by jp Ik weet waar je huis woont |
Ik zie je tegen die tijd wel ergens bovenuit toornen 
Als ik er ben, zie ik jullie toch wel en zorg ik wel dat ik om half 1 bij Juan Pablo in de buurt ben 
| Originally posted by jp Deze keer beter, aangezien Uniek323242453 en ZzZzanderdtd er zeker zullen zijn (want anders schop ik ze) |

Mooi dat PvD 1 is geworden, haha! Dat gaat gezellig worden! 
indeed!! heb het vermoeden dat de "offici�le" nummer 1 en 5 er vannacht door ge�nspireerd zullen raken en dat we een vet vet vet feestje tegenmoet gaan....
Lots of phun peeps vanav.....zit zelf vanav bij de nr 6 van de DJ-mag lijst......Digweed die een bezoekie brengt aan Perth 
| Originally posted by MaGiK54 Lots of phun peeps vanav.....zit zelf vanav bij de nr 6 van de DJ-mag lijst......Digweed die een bezoekie brengt aan Perth |
| Originally posted by ZZandirt cool man...!! hv lotsa fun!! (kweenie hoe het zit met het tijdsverschil enzo, maar 3fm (webradio) zendt e.e.a. uit van het ADE. dus als je wil weten wat je mist, en je hebt de mogelijkheid, moet je maar ff luisteren) en waarom is er nog geen thread over dat feessie in Perth??? |
| Originally posted by eieregooie ik wel dat ik om half 1 bij Juan Pablo in de buurt ben |
Beste nieuws in tijden 
Vanavond gewoon Pauls eerste set als nieuwe nummer 1 dj van de wereld... und wir sind dabei 
Heb er dikke zin in! Tot vanavond allemaal! 
Drommels, nou moet ik dus de gok gaan nemen of ik voor die 300 tickets ga of niet
.
*zoekt alternatieven alvast op*
| Originally posted by kolkiewolkie Drommels, nou moet ik dus de gok gaan nemen of ik voor die 300 tickets ga of niet . *zoekt alternatieven alvast op* |
En anders is er genoeg in de stad te doen op het gebied van dance 
Ik vermoed dat dat bij een Asta of armada-feestje is geweest
. Maar inderdaad, ik ben de laatste tijd niet zoveel naar feestjes geweest om verschillende (slechte) 'redenen' (lees: verplichtingen).
Zal 'ns kijken hoe vroeg ik er kan zijn, ik hoop dat kwart voor 10 vroeg genoeg is
.
Edit:
, ik zie dat ik hier op een dag na exact 2 jaar geleden een waardeloze RUSH-avond gehad heb. Leuk detail
.
Vorig jaar begin november toch, met die trance.nu party.. was wel mooi feestje toen 
nwopper
Freezel + aussies
HBtje
jp
Remy D
@win
Unique2701 +aziaten
Kelly* (BETA)
monkey1717 US(LA)TA
MagicImpuls (+Tom Lont)
MennoB
kolkiewolkie ??
Passiva
zzandirt (&co)
Dancetherapy
eieiei 
| Originally posted by eieregooie Freezel + aussies HBtje jp Remy D @win Unique2701 +aziaten Kelly* (BETA) monkey1717 US(LA)TA MagicImpuls (+Tom Lont) MennoB kolkiewolkie ?? Passiva zzandirt (&co) Dancetherapy eieiei |
ach, vrouwen 
En ik was al enthousiast... alleen het wachten op GL ging me te lang duren haha 
we hebben dus een meeting ?
00:30hr op de eerste etage achter de light-booth

| Originally posted by kolkiewolkie ik ben een gekke boer |
Ik moet eerst nog 2,5 uur met de trein, ben er zo rond 11 uur
Wie gaat er eigenlijk allemaal indrinken bij de kroon ?
nwopper
Freezel + aussies
HBtje
jp
Remy D
@win
Unique2701 +aziaten
Kelly* (BETA)(gaat volgens een topic in BeTA naar een ander feestje en komt dus niet)
monkey1717 US(LA)TA
MagicImpuls (+Tom Lont)
MennoB
kolkiewolkie ??
Passiva
zzandirt (&co)
Dancetherapy
eieiei
MikeVee
| Originally posted by HBtje we hebben dus een meeting ? 00:30hr op de eerste etage achter de light-booth |

Wow nice view... Wordt mn eerste x Escape... Maar ik denk dat ik de meeste al wel vind daaro. Al was t alleen ei die ik altijd tegenkom als er verder niemand van TA is