TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [17-12-2005] Innercity - RAI, Amsterdam
Pages (16): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 »
| quote: |
| Originally posted by New Wave 100% het mooiste moment wat ik ooit heb meegemaakt!!! Ik heb zelf ook die dingen gegooit, ik kreeg echt zo'n gigantische kippenvel van, al die dingen die door de lucht vlogen, gigantische!!! Eerst zag je 10 van die dingen door de lucht, toen begon opeens iedereen te smijten met die dingen grandioos!!! |
Was een goeie editie.
tsja minimal is gewoon wel in nu en voor zover ik weet gaan er genoeg mensen los op die muziek maar of dat nu ook mensen zijn die 50 euro (inclusief fee) betalen...ik denk het niet. Als je zo'n experimentele line up neerzet prijs dan je kaartje ook lager want zo zul je mensen die wel benieuwd zijn naar deze muziek sneller trekken.. Voor die progressive line up gaat geen prog liefhebber komen (wat bates daar moet
) sander en nic kun je op kleine goedkope feestjes ook wel zien....
ic 2000 was idd een vette editie goede mainstage, goede techno en goede progressive areas.
| Originally posted by ahp2002 Snappen ze nou niet dat IC naam en faam heeft gemaakt door legendarische sets van Tiesto, Ferry, Paul van Dyk e.d. DAAR werd over nagepraat! |
| Originally posted by magrec opzich wel hulde voor id&t want er staan echt goed dingen bij alleen niet echt mijn ding. Leuk om een keer naar te luisteren op cd maar niet meer dan dat (behalve 2 many dj's die wil ik echt nog een keer zien) edit: prijs 25 euro en ik was nog gegaan ook. |

| Originally posted by Original Ik vind zelf ook dat trance thuishoort op ic.. zet dan is een gewaagde line-up met o.a Psy-trance ofzo. |
Dat was de vetste tent op DanceValley! Psytrance rocks de pan uit!
| Originally posted by SnuggLe Jaaaaaa meer PsyTrance! Dat was de vetste tent op DanceValley! Psytrance rocks de pan uit! |
| Originally posted by @win Als ze die vernieuwende lijn nu eens doortrekken naar Trance Energy!! Psy Trance area en allemaal Engelsen die nooit in NL komen draaien |
but i think trance energy not consist of psy trance...
i compare it much more with names how johan gielen,ferry corsten,cosmic gate,jean etc.
but come back to Innercity... i think wed had to make an email action to ID&T... Its in German called "Beschwerdemail"
That we are very disappointet about the lineup.
| Originally posted by Mighty Johnny Its in German called "Beschwerdemail" |
| Originally posted by Frank-HH what a realy BAD LineUp?? ....by by Innercity say all German Trance Addicts! |
.
| Originally posted by Mighty Johnny but i think trance energy not consist of psy trance... i compare it much more with names how johan gielen,ferry corsten,cosmic gate,jean etc. |
| Originally posted by HiGH_NrG Just because you don't like these kind op styles the line-up is bad? |

| Originally posted by eieregooie Ik bekijk het liever andersom... Dat de line-up vernieuwend is, maakt 'm nog niet goed ![]() Anyway... Ik vind het nog steeds tien keer niks. |
| Originally posted by HiGH_NrG Maar dat maakt hem nog niet slecht! Jij vindt de line-up slecht... |

ach meeste mensen weten niet eens wie wat draait. Ze willen alleen maar voor grote namen komen, die altijd hetzelfde draaien. nieuwe dingen ontdekken ho maaR.... Wat de boer niet kent, wat de boer niet vreet
maja daar komt wel bij dat ze als organisatie een groot risico lopen weer niet uitverkocht te raken, want het zijn allemaal boeren in nederland
anyways ik weet zelf ook nog niet als ik ga, wel een paar aardige namen staan er hoor.
Op zich lijkt me zo'n muzikale vernieuwing wel spannend. Je weet totaal niet wat je voorgeschoteld krijgt. Als je open staat voor ALLE stromingen van de dance dan ga vermaak je je wel. Nu maar hopen dat genoeg mensen er het geld voor over hebben...
wat een godverdomme kut line-up!
niet als laats keer 2 op een kaart, maar liever 10 op een kaatje!!

Ik hoop eigenlijk ook wel op wat meer psytrance op Trance Energy, beviel me zeer goed op DV
Innercity wordt een dikke nee, Qlimax wordt weer even mensen bijeensprokkelen...
| Originally posted by DJ_Siesta ach meeste mensen weten niet eens wie wat draait. Ze willen alleen maar voor grote namen komen, die altijd hetzelfde draaien. nieuwe dingen ontdekken ho maaR.... Wat de boer niet kent, wat de boer niet vreet maja daar komt wel bij dat ze als organisatie een groot risico lopen weer niet uitverkocht te raken, want het zijn allemaal boeren in nederland anyways ik weet zelf ook nog niet als ik ga, wel een paar aardige namen staan er hoor. |
Tja.. 'vernieuwende' line-up
paar leuke namen, maar conservatieve prijs. 47,50 euro vind ik toch echt te veel van het goede op dit moment, kies dan liever voor zekerheid. (Tiesto HMH bv) 2 jaar geleden had ik het er op gewaagd, maar geld is niet meer in overvloed aanwezig hier..
en idd, innercity2000 was de laatste echt goede innercity, geniaal.. Paul van Dyk, gaaf dat ik er nu EINDELIJK een filmpje van heb 
was het niet zo, dat die Camel girls die staafjes ook maar gratis gingen uitdelen?
Fok jullie allemaal!!
stelletje Negative Nancy's!!
w00t! dit is ZEKER de beste innercity line-up ooit!!!
Zeker dat ik hierheen ga ook,
2ManyDj's
Alter Ego
Dave Clarke en Steve Rachmad
Terry Toner & Herr Arter
Nic Fanciulli
ID&T gaat eindelijk is met haar tijd mee, een electro EN een minimal zaal wtf
en het allermooiste wat me ooit is overkomen: GEEN HARDSTYLE EN GEEN TRANCE!!!!
god bestaat 
| Originally posted by New Wave Voor onbekende namen ga je maar naar een kleiner feestje. Dit is onrealistisch. Je krijgt met deze line-up de zalen niet vol. Daarnaast zullen mensen zelf op onderzoek uit gaan naar wat DJ's draaien. Ze hebben allemaal een internetsite. Innercity had aan het begin iets magisch, iets vernieuwend. Dat is er al lang niet meer bij. Innercity stond bekend om zijn grote artiesten. het jaar na marco V is Innercity flink achteruit gegaan. het hele ID$T concept was toen in een omkeerpunt gekomen. Op dat zelfde moment wisten ze ook Shockers te verneuken. bravobravo. |
| Originally posted by jp Paul van Dyk Innercity 2000 glowstick video (40mb/4:47min) Beste Innercity moment ooit |
Lex Harding, Ruud Hendriks en Marcel Dijkhuizen nemen het radiostation SLAM!FM over van ID&T. Dat hebben beide partijen zojuist bekend gemaakt. Investeringmaatschappij 2HMedia van de radiomannen neemt een meerderheidsbelang in de zender. De overname is opvallend omdat Lex Harding de oprichter is van concurrent Radio 538. Daarnaast bezat hij tot voor kort nog een klein deel van de aandelen van 538. Inmiddels is Talpa Radio eigenaar van die zender. "Ik ben ontzettend blij met deze kans om na Veronica en Radio 538 nogmaals een toonaangevend jongerenmerk te kunnen uitbouwen. Jongeren zijn de afgelopen periode wederom door veel spelers in onze industrie vergeten. Daar gaan wij verandering in brengen". Hoeveel de aandelen kosten, is niet bekend gemaakt. Ook Ruud Hendriks was tot voor kort nog betrokken bij Radio 538. Hij zat in de Raad van Commissarissen. Daarnaast werkte hij negen jaar voor Veronica en stond hij aan de wieg van RTL in Nederland. "De dance is de laatste jaren een van mijn grote passies. Als je die mag combineren met fascinatie voor radio dan ben je een zeer bevoorrecht mens. Vanaf onze eerste gesprekken voelde ik dat dit een geweldig project kan worden. Het kostte weinig moeite mijn partners daarvan te overtuigen", zo zegt Hendriks. Oprichter Duncan Stutterheim van ID&T hoopt dat 2HMedia het radiostation groter kan maken. "Wij hebben heel bewust gekozen voor een partij met veel radio ervaring omdat dat voor de continu�teit en uitbouw van SLAM!FM beter is dan alleen een zak met geld. ID&T blijft een substanti�le aandeelhouder." |
Met de winst die ze gemaakt hebben op Sensation en Mysteryland zal dat wel meevallen 
| Originally posted by Little Theseus Fok jullie allemaal!! stelletje Negative Nancy's!! w00t! dit is ZEKER de beste innercity line-up ooit!!! Zeker dat ik hierheen ga ook, 2ManyDj's Alter Ego Dave Clarke en Steve Rachmad Terry Toner & Herr Arter Nic Fanciulli ID&T gaat eindelijk is met haar tijd mee, een electro EN een minimal zaal wtf en het allermooiste wat me ooit is overkomen: GEEN HARDSTYLE EN GEEN TRANCE!!!! god bestaat |