TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Monday Bar Lucia Cruise 8-9/12 2005
Pages (7): « 1 2 3 4 [5] 6 7 »
| quote: |
| Originally posted by ScuL har hittat C-hytt f�r 600 nu |
N�n som saknas i listan ?
Anuga
DxMxC
EsseT
Hauken
mr_fisken
jofawe
Kvicket
ScuL
SteveTranz4ever
staz
marey
cham
keddo
xPROXYx
| Originally posted by SteveTranz4ever N�n som saknas i listan ? Anuga DxMxC EsseT Hauken mr_fisken jofawe Kvicket ScuL SteveTranz4ever staz marey cham keddo xPROXYx |
ser ut som TE2006 Listan 
hehehe
Im in!
K�r B-hytt enligt tradition!
Vissa f�r ju inte gratis hytt/resa! 
wohoo! f�rsta trancekryssen n�rmar sig.. , �r ju lagom laddad! =) , jevlar vilket �s de l�r bli.. hoppas p� ett lagom h�rt set fr�n Above and Beyond!
| Originally posted by SteveTranz4ever N�n som saknas i listan ? Anuga, DxMxC, EsseT, Hauken, mr_fisken, jofawe, Kvicket, ScuL, SteveTranz4ever, staz, marey, cham, keddo, xPROXYx |
^^hahah MR ECHO(lost)
4 Dagar kvar nu gott folk o ig�r r�kade man supa till lite f�r mycke!!
H�ll tequilan borta fr�n mig s� blir jag glad!
Jag undrar om ja o joffsan har kommit fram till n�n smart l�sning ang�ende musiken i hytten??
*tillbaks till hinken*
| Originally posted by xPROXYx ^^hahah MR ECHO(lost) 4 Dagar kvar nu gott folk o ig�r r�kade man supa till lite f�r mycke!! H�ll tequilan borta fr�n mig s� blir jag glad! Jag undrar om ja o joffsan har kommit fram till n�n smart l�sning ang�ende musiken i hytten?? *tillbaks till hinken* |
om n�gon har lust att ta med n�gra ljuvliga sm� speakers s� vore de wunder, men tror nog inte att man spenderar s� mycket tid i hytten
u know
hehehe
| Originally posted by anuga Bringar min lapatop med littta musica om n�gon har lust att ta med n�gra ljuvliga sm� speakers s� vore de wunder, men tror nog inte att man spenderar s� mycket tid i hytten u knowUmmm, vilka var det jag skulle vara med i hytten heheheKvicket m.fl. B�rjar bli dags att planera var man ska tr�ffas osv. |
Musiken tror jag l�ser sig i v�r hytt, men bra att du tog upp det d�r me n�r man sak m�tas upp o s�!
Eftersom att vi ska ha 8 hytter ihop borde vi va d�r j�vligt tidigt!
JOffsi du �ker me mig, dra ihop grabbarna(s�len+s�dert�lje) s� tar ja resten....e du me p� det eller ska ja ringa runt till alla 32st??
Selma.. jag l�r ju �ka till Sara f�rst .. sen med dem till siljaterminalen.
Jag drar med mig min Boombox, s� vi har musik i v�r hytt.
Br�nn mp3or p� cd =)
�r det n�gon h�r p� TA som har en hyttplats �ver, b�rjar bli helt vansinnig �ver det faktum att jag kanske missar denna kryss... (drogfritt s�klart)
kolla p� www.mondaybar.com forumet, verkar va en del som vill bli av med platser d�r.
| Originally posted by jofawe Selma.. jag l�r ju �ka till Sara f�rst .. sen med dem till siljaterminalen. Jag drar med mig min Boombox, s� vi har musik i v�r hytt. Br�nn mp3or p� cd =) |

| Originally posted by xPROXYx Grymt s� ja blir h�mtad eller ![]() Du kan ju inte mena att du ska �ka v�xj�-haninge-silja terminal utan att stanna i skog�s o h�mta upp mig! f�r du det d� fan dr�nker ja dig me minttu!! Hur m�nga skivor ska ja br�nna?? r�cker d om ja snor ca10-20 mp3 skivor fr�n brorsans bil? och vilken tid hade ni t�nkt att �ka? |
| Originally posted by jofawe shit vad m�nga fr�gor du har! |
Hejsan mina v�nner d� var det snart dags igen f�r kryssning 
Ska bli kul att f� �ke B�T igen som vissa s�ger.... 
Lina tjaa jag har inga st�rre problem med valet av djs dock kanske valet av golv f�r vissa artister men ett plus att tjejerna f�r ett eget golv och det STORA HAHA =) vad tycker in om artist valet? 
alltid skoj med folks �sikter 
Tr�kiga nyheter, eller, ja. Mindre roliga f�r mig �tminstone...
Min Laptop har f�tt en sv�ng av Vinterkr�ksjukan, och hostar bara ut skit p� sk�rmen, s� jag f�r nog l�mnade den p� verkstan innan jag drar 
Jobbet l�r inte bli glad om HD'n har krashat med tanke p� alla mitt senaste projekt ligger bara p� den
Men bara s� att ni vet, fyller min Creative Zen X-Tra med musik iallafall, 60 gig (om jag orkar fylla den) kommer med iallafall.
Umm, nu blev det �nnu v�rre
jag kanske inte ens hinner komma till stockholm!!! sugit som fan om jag missar detta!!!
F�r er som missat s� har linan blivit �ndrad igen...
A&B och Fergie p� stora golvet ialla fall
MONDAY BAR MAIN FLOOR
Dancing Palace, d�ck 7-8
22.30-00.30 : Johan Lindquist
00.30-03.30 : Above & Beyond (Tony & Paavo B2B)
03.30-06.00 : Fergie
13.30-15:30 : Johan Lindquist
15:30-17:30 : Johnny Boy
PANORAMA FLOOR
Panorama Bar, d�ck 9
22.30-00.00 : Ida Engberg
00.00-02.00 : Misstress Barbara
02.00-04.00 : Anne Savage
04.00-06.00 : Lady Dana
13.30-17.00 : DJ Anneli
NRK ROOM
Konferensavdelningen, d�ck 8
00.00-01.00 : Nick Harris
01.00-05.00 : Peace Division (Justin & Clive B2B)
05.00-06.00 : James B
SAILOR'S FLOOR
Sailor's Pub, d�ck 7
21.00-00.00, 06:00-??
Henrik L�wenhamn
Dana Bergqvist
Ronny Elvebakk
Andreas Hansson
POOL CHILL LOUNGE
Bastu & pool-avd, d�ck 2
12.00-16.00 : DJ Nosfea
Anuga, ska du med eller inte?
N�sta g�ng kan det �ven vara en bra ide att messa mig p� msn eller n�got n�gra dagar innan och fr�ga om tider osv 
H�r av dig imorn 076-8763117 ...
Nu ska vi se...
Boomblaster - check
silvertejp - check
flytv�st - check
pengar - check
biljetter - check
stj�rngosse-outfit - check
Jod�, jag �r redo.
Okej.. checklistan
Boomblaster - check
Framme i sthlm - check
Sprit - Check
Icap�se med tandborste och lite kl�der - check
s�d�r ja.. bara det att det �r n�n timma kvar nu.. bl��..
Ses p� b�ten v�nner..
Gl�m inte bort att man kan kolla hyttlistan p� wap.tranceclubber.com via mobilen. Supersmart!
Gl�m inte bort att vi ska ha TA meetup vid spelautomaterna p� andra v�ningen av panorama runt 14-tiden p� dag 2.. mkay?!
nice kryss os�, soft att peter hakade p� ocks�. Orkar inte skriva n�gon uppsats om hur det var, men ser fram imot n�sta kryss
.
okej..
AVB �gde.. ,men den som �gde h�rdast m�ste ju varit Dj Anneli herregud vilken sk�n musik!, k�ndes som hon toppade och �vertr�ffade sig sj�lv g�ng p� g�ng! , vilket j�vla �s det var!!
Allt som allt en riktigt pangkryssning!
��n twee stampuh DOFF DOFF DOFF DOFF
finns inte mycket mer att s�ga �n att Dana var smask