TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- BeTA Mix
Pages (11): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 »
| quote: |
| Originally posted by Blue Sky 99 Oki, heb ff moeten zoeken naar een track maar heb uiteindelijk wel een goeike gevonden Mijn werk zit er al op |

Ben nu aan het afhalen; nog niet beluisterd of zo. Ik zal ze wel op de ftp zetten, Blue Sky 99, je moet je dat niet meer aantrekken. Dank voor de bliksemsnelle reactie
Ten laatste morgenochtend is het aan de volgende.
edit; da's keigoed gedaan jong
(all�, vind ik toch �), nochthans nie gemakkelijk. Goeie trackkeuze ook, past goed.
pooley, check pm 
Moondust, Eagle` ; waar willen jullie ertussen?
Kan de lijst (volgorde dj's) nog eens gepost worden aub?
-> openingspost 
Wie wil wisselen of zo, allemaal geen probleem h� (als je nog niet aan de beurt bent, en dan nog)
skip mij maar, ik heb echt weinig tijd (alleen zaterdag namiddag ofzo)
Dan ist nu aan Jasper ofzo ? 
Sure, laat maar komen 
| Originally posted by Belgian Bonzai pooley, check pm ![]() Moondust, Eagle` ; waar willen jullie ertussen? |
| Originally posted by pooley skip mij maar, ik heb echt weinig tijd (alleen zaterdag namiddag ofzo) |

Pm gelezen 
Mixen zal er wel pas vrijdag van komen, maar ik heb wel al enkele tracks in m'n hoofd! 
Nu nog kiezen 
ben eens benieuwd naar het resultaat.
We rippen de set aan 190 kbps, right?
138 zoiets
| Originally posted by diddi ben eens benieuwd naar het resultaat. We rippen de set aan 190 kbps, right? |
Ow, ik ben als snel aan de beurt zie ik
Maar dat komt goed uit, want ik ben toch t hele weekend vrij 
| Originally posted by eieregooie Ow, ik ben als snel aan de beurt zie ik Maar dat komt goed uit, want ik ben toch t hele weekend vrij |
Ondanks dat er nog maar 2 plaatjes in de mix zitten klinkt hij toch al goed!
Alleen is het nu te hopen dat de titel van de openingstrack geen waarheid wordt voor deze mix 
| Originally posted by Belgian Bonzai Ben nu aan het afhalen; nog niet beluisterd of zo. Ik zal ze wel op de ftp zetten, Blue Sky 99, je moet je dat niet meer aantrekken. Dank voor de bliksemsnelle reactie Ten laatste morgenochtend is het aan de volgende.edit; da's keigoed gedaan jong (all�, vind ik toch �), nochthans nie gemakkelijk. Goeie trackkeuze ook, past goed. |
Kan je geen tracklist posten met iedere keer een plaat erbij als iemand gemixt heeft ?
| Originally posted by The_G0dfather Kan je geen tracklist posten met iedere keer een plaat erbij als iemand gemixt heeft ? |
| Originally posted by Blue Sky 99 't moet eig een verrassing blijven, niet? |
Alleen de deelnemende DJ's hebben toegang tot de FTP en bijgevolg tot de tracklists �n de mix in elk stadium
Kvind dat wel leuk, dan kan iedereen die mee in het project betrokken is het stap voor stap blijven meevolgen! 
En de rest, tjah...die moeten maar geduld hebben!
Ik denk trouwens dat er veel "classics" in de mix zullen steken. 
| Originally posted by Jasperovitsj Ik denk trouwens dat er veel "classics" in de mix zullen steken. |
Tot nu toe nog geen Mike platen in de mix, en ik ga er ook geen gebruiken 
Ik ben echt wel benieuwd...
Ik denk dat ik Tiesto - Traffic ga nemen
(just kidding! dju, tis ook geen Belg )