TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [26-12-2005] Armada Night - Melkweg, Amsterdam
Pages (5): « 1 2 3 4 [5]
| quote: |
| Originally posted by Solar1 PS: die "jankkop" is mijn vriendin Ik begrijp niet goed wat Armin doet wat maakt dat die vrouwen zo gek te krijgen zijn |
LOL
Je zet me aant denken....
| Originally posted by Solar1 PS: die "jankkop" is mijn vriendin |
PWN3D 
Waarom is ambs uitgewist?
| Originally posted by basvh ik vind dat camera gedoe laatste tijd echt beetje te gek worden. Op innercity liep ik vanaf de main naar de techno en in dat korte stukje kwam ik 6 a 7 dudes tegen met een uber grote photo camera waarbij je toch gaat afvragen of ze niet iets te compenseren hebben. Als je dan achteraf ziet wat ze geschoten hebben kan je zeggen dat dat toch ongeveer hetzelfde is. |

Wij hadden de auto in Q-park byzantium gezet en daar konden we zonder problemen wegkomen rond 5 uur. Afgezien van het feit dat het t*ring druk was, heb ik me prima vermaakt met Armin en Markus. Airco is daar top trouwens.
Ja, waarom is Ambs weggehaald?
En die blonde was me toch een chagerijn. Kon met moeite een lachje af en was geen beweging in te krijgen.
Ze had wel een leuke vriendin. Maar ja dat groepje had de fotograaf van bikini bij zich. Dus dan wil je wel fotogeil zijn. Hoef je niks voor te doen ;P
| Originally posted by jp Hetzelfde is een groot woord. Iedereen heeft een andere stijl en techniek. Foto's hoeven niet op elkaar te lijken. Het zijn wel altijd dezelfde mensen die camerageil zijn ![]() |
als onderdeel van het publiek, en niet het onderwerp van een foto, zoek ik eigenlijk alleen maar overzichtsfoto's, sfeerimpressies. een paar koppen ok.. maar 90 procent is teveel. maar dat zijn dan weer de reclame inkomsten voor zo'n site.
ik heb een grondige hekel aan foto's en vandie snollies en johnnies die zo raar mogelijk op de foto willen... geef mij maar een foto van een dansende man/vrouw waarvanafdruipt dat hij/zij "erin" zit. niet in de gaten hebbend dat hij/zij gekiekt wordt.
of lasers (jp) of zonsondergang genomen over de hoofden van de dampende stampende massa in berlijn.. of een heuveltop met genietende mensen op dancevalley (ff terug alweer) 
| Originally posted by ZZandirt als onderdeel van het publiek, en niet het onderwerp van een foto, zoek ik eigenlijk alleen maar overzichtsfoto's, sfeerimpressies. een paar koppen ok.. maar 90 procent is teveel. maar dat zijn dan weer de reclame inkomsten voor zo'n site. ik heb een grondige hekel aan foto's en vandie snollies en johnnies die zo raar mogelijk op de foto willen... geef mij maar een foto van een dansende man/vrouw waarvanafdruipt dat hij/zij "erin" zit. niet in de gaten hebbend dat hij/zij gekiekt wordt. of lasers (jp) of zonsondergang genomen over de hoofden van de dampende stampende massa in berlijn.. of een heuveltop met genietende mensen op dancevalley (ff terug alweer) |
| Originally posted by basvh juist jah!!!!!!!!! verder vind ik het weer hoogst irritant als ik lekker sta te dansen en er staat zn oelewapper met een mega cam overal fotos van te nemen zodat ik niet meer kan dansen. |
Het is juist als het zo druk is dat die mooie foto's niet mogelijk zijn. Daarom ga ik altijd vroeg, actiefoto's maken. Die podiumfoto is trouwens een goed voorbeeld van een sfeerfoto.
Op Innercity was ruimte zat voor mooie non-standaard foto's (zie topic)
Trouwens, de goede sites zijn serieus met hun werk bezig. Als er idioten rondlopen moet je dat gewoon aan de organisatie kenbaar maken