TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- De "person above you" thread
Pages (9): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 »


Posted by mellow_head on Nov-25-2005 18:18:

^begint New Wave te mogen.


Posted by mrcanon on Nov-25-2005 18:20:

voelde mij ook geattackeerd, dus toch normaal da ge wa mocht were verwachten en ksnap nie waarom dat weer nodig is om spel te maken?!


Posted by mellow_head on Nov-25-2005 18:22:

^OK ik snap geen klote vanwa gij zit te brabbele


Posted by Dark Apostle on Nov-25-2005 18:22:

^ heeft dringend nood aan iets relaxerend


Posted by New Wave on Nov-25-2005 18:22:

^ mrcanon Vind u een beetje overdreven emotioneel. Ik neuk geen honden, ik neuk schapen.


Posted by mellow_head on Nov-25-2005 18:22:

^Idd, subiet es ne goeie toeter rolle *feest*


Posted by mrcanon on Nov-25-2005 18:38:

^vraag me af wat ik hem misdaan heb, want versta totaal zijn reacties nie


Posted by mellow_head on Nov-25-2005 18:39:

^da komt omda hier zo snel en door elkaar wordt gepost

P.S.: ik kan nog altijd volge


Posted by mrcanon on Nov-25-2005 18:41:

^wel leg het dan uit


Posted by Tiger777 on Nov-25-2005 18:42:

^^Kunnen ongelooflijk boeiend relschoppen *geeuw*


Posted by mrcanon on Nov-25-2005 18:56:

quote:
Originally posted by Tiger777
^^Kunnen ongelooflijk boeiend relschoppen *geeuw*


is da op mij of op die andere twee?


Posted by Antony on Nov-25-2005 20:06:

^ is een vredig persoon, wil liever relletjes vermijden


Posted by mellow_head on Nov-25-2005 23:05:

^heeft wss nog nooit gevochten in zn leven aan zn reactie te hore


Posted by Kaidreas on Nov-26-2005 11:37:

^moet dringend ook een kletsen krijgen precies


Posted by mrcanon on Nov-28-2005 20:40:

^is een die hard ski�r aan het worden!


Posted by Dark Apostle on Dec-03-2005 10:28:

^ Die mens kent mij niet, kan het zich ook niet aantrekken en ik vind dat ook niet zo erg, zou maar erg zijn moest die het zich aantrekken


Posted by domineesje on Dec-03-2005 10:56:

^ laat hem er aan trekken


Posted by Synthesia on Dec-03-2005 11:11:

^ Is verzot op Evangeline Lilly


Posted by domineesje on Dec-03-2005 11:46:

^doet steeds alsof hij op andere golflengte zit


Posted by domineesje on Dec-03-2005 11:48:

^ doet steeds of hij op andere golflengte zit


Posted by Synthesia on Dec-03-2005 12:13:

^trapt er altijd in (allee op msn )


Posted by mellow_head on Dec-03-2005 12:14:

^rukt zich graag op MSN via webcam


Posted by Synthesia on Dec-03-2005 12:15:

^ziet me graag bezig


Posted by domineesje on Dec-03-2005 12:15:

^^zo jaloers dat hij geniet


Posted by mellow_head on Dec-03-2005 12:28:

^****


Pages (9): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.