TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- De "person above you" thread
Pages (9): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 »
^begint New Wave te mogen.
voelde mij ook geattackeerd, dus toch normaal da ge wa mocht were verwachten en ksnap nie waarom dat weer nodig is om spel te maken?!
^OK ik snap geen klote vanwa gij zit te brabbele
^ heeft dringend nood aan iets relaxerend
^ mrcanon Vind u een beetje overdreven emotioneel. Ik neuk geen honden, ik neuk schapen.
^Idd, subiet es ne goeie toeter rolle *feest*
^vraag me af wat ik hem misdaan heb, want versta totaal zijn reacties nie
^da komt omda hier zo snel en door elkaar wordt gepost
P.S.: ik kan nog altijd volge 
^wel leg het dan uit
^^Kunnen ongelooflijk boeiend relschoppen *geeuw*![]()
| quote: |
| Originally posted by Tiger777 ^^Kunnen ongelooflijk boeiend relschoppen *geeuw* |
^ is een vredig persoon, wil liever relletjes vermijden
^heeft wss nog nooit gevochten in zn leven aan zn reactie te hore 
^moet dringend ook een kletsen krijgen precies 
^is een die hard ski�r aan het worden!
^ Die mens kent mij niet, kan het zich ook niet aantrekken en ik vind dat ook niet zo erg, zou maar erg zijn moest die het zich aantrekken
^ laat hem er aan trekken
^ Is verzot op Evangeline Lilly 
^doet steeds alsof hij op andere golflengte zit
^ doet steeds of hij op andere golflengte zit
^trapt er altijd in (allee op msn
)
^rukt zich graag op MSN via webcam
^ziet me graag bezig 
^^zo jaloers dat hij geniet 
^**** 
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.