TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Linnnnnnnn welkom op et TA forum =)
Pages (7): « 1 2 3 4 [5] 6 7 »
Ik ben beide prox
En ach,mensen snappen wel wat ik bedoel,kaal,lelijk,all in 1.
Jij bent r toch ook hoop ik wel kaal bij?,bij dat bold bedoel ik?
Oerwouden bij meisjes zijn heel lelijk en dan ist weer dubbel lelijk,heb ook nooit gezegt dat ik mezelf mooi vond,heb alleen gezegt dat jij wat meer vulling had om uit te zakken remember,beetje bij de les blijven.
Ok ppl ik ben dus lelijk en ik rook ook nog,maar kaal ben ik wel!
hihi nu lees je alweer wat grappigs
| quote: |
| Originally posted by Eye-Riz WAT NU WEER?!? ik weet nergens van |

Moet btw wel zeggen dat dit een slimme move van je is,deze thread gebruiken om de wat minder slimme mensen onder ons te laten vergeten waarom je ook weer zo'n lame d00sje was,leuke poging,maar zeer doorzien
hmm dit poppetje hebbik nog nooit gebruikt,ziet r wel skattig uit
WHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA ROFL 

bold:
1. brutaal, gedurfd, stout, stoutmoedig, vermetel, waaghalzerig
be bold
1. bestaan, durven, wagen
*giggle*
Bold, tsjaa.. ik weet dat t iets betekent maar wat...? 
The Bold And The Beautifull...
Hahaha, de grap is als John niet een thread had aangemaakt dit allemaal niet was gebeurd whehehe

| Originally posted by Optimus Trance Hahaha, de grap is als John niet een thread had aangemaakt dit allemaal niet was gebeurd whehehe ![]() ![]() |

Ja J0hn lekker bezig.. nou we hebben het 1ste vergrijp genoteerd..
ff tussendoor.. (serieus)
Boete in de 4e graad.. hoeveel geldjes is dat?? volgens onze nederlandse wet??
en weer ff dik off-topic.. K vin as the world turns dus ECHT wel beter dan the bold he.. (Ja je ziet nog es wat als je snachts en sochtends niet slaapt) Dat ene meidje is zwanger ofzow..maar toch ook weer nie.. weekveel.. of niet van hem? of ze is fake zwanger.. mmmm k zet de tv ff an 
weet je wat ook zo erg is,in de hondeschijt stappen met profielzolen!!
(Nu ik)
Poeh Poeh, Ik heb vandaag Wiskunde, Economie en Management&Organisatie. Dat is een zware kluif zo net zo na vakantie. Maar ja t VWO zit er bijna op...En ik moet dalijk hard fietsen als ik naar de tijd kijk...
| Originally posted by -=WVG=- (Nu ik) En ik moet dalijk hard fietsen als ik naar de tijd kijk... |
Mja, ik ga maar eens ff ontbijten.
| Originally posted by Henkie_henk hahahaaa anders krijg je te laat briefje? |
:P
| Originally posted by kolkiewolkie KNIP |
Dit is allemaal errug lollig maar die Linnnnnnnnnnn durft zich hier nu natuurlijk niet meer te vertonen... 
| Originally posted by Henkie_henk hahahaaa anders krijg je te laat briefje? |
damn! dus niet lelijk
weer zo'n woord waarvan ik de betekenis gerelateerd heb aan die ene zin waar ie in voorkomt "the bold & the beautiful" idd
als ik gewoon nou s een keer naar die serie had gekeken dan had ik ook geweten dat het niet over lelijke en mooie mensen gaat....maar over slechte en mooie mensen ....een dodelijke combinatie
lol
| Originally posted by magrec kijk eens in het engelse woordenboek. |
| ( bijvoeglijk naamwoord; vergrotende trap: bolder; bijwoord: boldly; afleiding: boldness ) |
Hier spreekt de bron van al het kwaad ook weer es...
en zie ik nu dat et hier over de bold en de beautiful gaat????
henkie_henk boete van 4e categorie is maximaal 25.000 (guldens...weetni in euros)..(5e cat. is max 100.000 gulden)
maar waarvoor zou je zon boete krijgen dan? stout geweest?

zeg John, wanneer komt die Linn nou weer een post doen? Ze moet wel terug komen hoor!
No time 4 miss P anylonger
De server van www.basicbeats.net is up and running smoooothly!!
Live mixing now!
In februari komt Dj-Dazzle als eerste een live-mix doen voor ons...
Tuneeeeeee and enjoy!!
| Originally posted by Donna No time 4 miss P anylonger ![]() De server van www.basicbeats.net is up and running smoooothly!! Live mixing now! In februari komt Dj-Dazzle als eerste een live-mix doen voor ons... Tuneeeeeee and enjoy!! |
hehe zou je toch echt wel moeten kennen,Dazzle is van blackhole too en heeft de freedom cd's gemixed,also een aantal zeer vette producties gemaakt,en ach op een aantal *aardige* feestjes gedraait,kortom,vrij bekend hoor