TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- de pc-problemen thread 2
Pages (27): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 »
Amerikanen hebben het graag large maar een foto van 10 gig is er toch wel zwaar over 
| quote: |
| Originally posted by Synthesia BB ja kan't ook moeilijk geloven...een foto van 10gb of 10mb Geef eens die link ![]() .bin en .iso moet je normaal probleemloos kunnen openen met Isobuster (www.isobuster.com), zie pagina 1 Als het tenminste image files zijn, dat zijn .bin en .iso bestanden in 99,9% van de gevallen. |
nief meterke
en die werkt ook
http://pub.telenet.be/main_ISP-MONITOR.html?menu=
edit: ge kunt er meer mee doen ook 
snelheid testen en nog veel meer
bij deze nog eens gedaan
ISP Monitor Speedtest (24/01/2006 12:17) / Provider: Telenet Belgium
Downstream: 17077 Kbps (2134,68 KB/s)
Upstream: 362 Kbps (45,28 KB/s)
Ping: 59 ms (0% Packet Loss)
| Originally posted by domineesje nief meterke en die werkt ook |
Is het mogelijk om filmkes dat ge zelf download (.avi / .mpg / .mpeg bestanden) te laten afspelen op je eigen DVD speler als je da zo brandt ? Of moet je daar iets speciaals voor doen? Als ik gewoon een filmke erop zet dan herkent 'em et nie.
(Probleem is wel dak een dwaze Burner heb "Sonic Recordnow", da zat bij de pc geleverd. Je kan enkel maar een gegevensDVD maken denk ik)
| Originally posted by Push2005 Is het mogelijk om filmkes dat ge zelf download (.avi / .mpg / .mpeg bestanden) te laten afspelen op je eigen DVD speler als je da zo brandt ? Of moet je daar iets speciaals voor doen? Als ik gewoon een filmke erop zet dan herkent 'em et nie. (Probleem is wel dak een dwaze Burner heb "Sonic Recordnow", da zat bij de pc geleverd. Je kan enkel maar een gegevensDVD maken denk ik) |
^ kdenk da iemand zenne p*rn* opt groot scherm wilt zien 
DVDspelers doen nogal moeilijk als er meerdere divx bestanden op ��n schijfje staan (zowel CD als DVD dan).
Ik veronderstel dat het hier gaat om volledige films van elk ongeveer rond de 700 mb divx? Koop gewone cd's en daar past zo een film juist op, zoniet kan je overburn gebruiken voor enkele mb's extra (is bij nero toch zo)
Brand die avi dan rechtstreeks op de CD-rom samen met de .srt (als je subs wil),niet in een mapje dus.
En indien je echt een dvd wil dan kan je dit met een converter nog altijd omzetten. Maar dit gaat soms wel ten koste van de kwaliteit.
| Originally posted by Shadowkid Mpg en mpeg waarschijnlijk niet, ik ken weinig dvd-spelers die dat formaat herkennen. |

er bestaat een programmake dat uw mpeg of zelfs divx film omzet naar een bestand da ge kunt branden op dvd. ge kunt dan zelfs de subtitles erop plakken en zo. jammergenoeg weet ik niet meer hoe het noemt!
Nee, tzijn geen volledig films. Tzijn tekenfilms zoals de simpsons en dragonball Z enzo (... euh; voor m'n broerkes uiteraard
); dus tzijn episodes van 20 mins; en tzijn maar bestanden van 60 MB... Is het dan beter om dat op cd-rom te branden ofzo ?
edit: als er iemand dat programmatje kent waar bertn het over heeft, 't zou handig zijn 
Hier is een handig prgrammake; en het werkt 
http://www.avi-vcd.com/avi-to-dvd.asp
Nu alleen nog een crack vinden zodat het geen evaluatiesoftware blijft 
| Originally posted by Xilver Hum... DVD-formaat is MPEG-4 ![]() Ge moet het natuurlijk wel schrijven als DVD, maar de meeste programma's kunnen dat tegenwoordig, zonder te moeten converteren. Den mpeg als data derop plaatsen, da gaat idd ni afspelen. |
Probeert eens een VCD of SVCD dervan te maken met Nero.
koopt ne kiss player push.
http://www.kiss-technology.com/
k heb een HD met al mijn muziek erin en vandaag wou ik hem openen maar ik kreeg een foutmelding met "toegang geweigerd".
Weet iemand waaraan dit kan liggen, want ik heb dit echt nog nooit meegemaakt.
hopelijk kan me iemand helpen
Gehacked door Sabam?
Anders moet ge eens proberen tijdens het opstarten van Windows op F8 te rammen. Dan kunt ge in Veilige Modus opstarten. En dan kunt ge u als administrator aanmelden, dan zult ge er wel aan kunnen. 
| Originally posted by Real Gehacked door Sabam? Anders moet ge eens proberen tijdens het opstarten van Windows op F8 te rammen. Dan kunt ge in Veilige Modus opstarten. En dan kunt ge u als administrator aanmelden, dan zult ge er wel aan kunnen. |
(^ die muis vonk ook best leuk idd
)
| Originally posted by domineesje er is enkel een administrator op mijn pc 'ikzelf' |
| Originally posted by domineesje k heb een HD met al mijn muziek erin en vandaag wou ik hem openen maar ik kreeg een foutmelding met "toegang geweigerd". Weet iemand waaraan dit kan liggen, want ik heb dit echt nog nooit meegemaakt. hopelijk kan me iemand helpen |
| Originally posted by Bl@ckOut Vermoedelijk is het een NTFS partitie? Kijk dan eens naar de rechten. |
wederom zit ik met een ernstig pc probleem!
ik heb een laptop met daarin een nogal zware en energie opslorpende processor. dat ding loopt dan ook vaak enorm warm. nu gebeurt de laatste tijd vaak het volgende: ik zit een spelleke te spelen (in dit geval was het need for speed most wanted) en na een uur spelen valt mijn pc gewoon uit midden in een achtervolging. de ene seconde zit ik nog te spelen en plots VLAM, alles uit!
Een seconde of 5 daarna komt het opstartscherm in beeld, en start het masjien gewoon opnieuw op. ik heb gisteren alles geformatteerd maar nu doet hij dat nog altijd. Is dat omdat hij te warm loopt of zo? Dat ding is altijd al extreem warm geweest, maar zelfs tijdens spellekes als age of empires 3 - die toch heel zwaar zijn - is hij nog nooit vastgelopen.
EDIT:
technische specs:
Fujitsu-siemens AMILO D1845 Notebook
Pentium 4 3.06ghz
1024 MB RAM
Video: ATI Mobility Radeon 9700 128mb
60 gb HD
een half jaar geleden gekocht in de makro
Is meestal inderdaad omdat 'm te warm loopt. Remedies hiertegen zijn buiten in de kou gaan spelen, of van die externe laptop-koelers gebruiken (al heb ik geen idee hoe goed die dingen hun werk doen).
Dat is het nadeel van zulke krachtige draagbare computers, hun koeling is gewoonweg niet goed genoeg. Ik heb hetzelfde probleem voorgehad met NFS:Underground2 en Max Payne 2,maar moet wel toegeven dat NFS:Most Wanted geen problemen gaf hier.
Het is natuurlijk altijd mogelijk dat iets anders de oorzaak is.
| Originally posted by IL_vitto Het is natuurlijk altijd mogelijk dat iets anders de oorzaak is. |