TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- de pc-problemen thread 2
Pages (27): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 »

Posted by Dark Apostle on Jan-20-2006 16:42:

Amerikanen hebben het graag large maar een foto van 10 gig is er toch wel zwaar over

Posted by Belgian Bonzai on Jan-20-2006 18:06:

quote:
Originally posted by Synthesia
BB ja kan't ook moeilijk geloven...een foto van 10gb of 10mb Geef eens die link

.bin en .iso moet je normaal probleemloos kunnen openen met Isobuster (www.isobuster.com), zie pagina 1 Als het tenminste image files zijn, dat zijn .bin en .iso bestanden in 99,9% van de gevallen.

Nah, merci, maar lukt ook niet. Hij laadt de bin of iso, zegt gewoon "dit is Track 1" en verder niets, dan laat ik em nog zoeken naar bestanden die hij kan ophalen en dan geeft hij er wel, maar als ik ze wel extraheren, komt er een fractie van een seconde een schermpje (kan ik dus nie lezen) en verschijnt er niets in mijn doelmap.

So the question remains...
afbeelding in .bin ?->? .bmp, .jpeg, .afbeeldingsextensie.

Posted by domineesje on Jan-24-2006 09:15:

nief meterke
en die werkt ook
http://pub.telenet.be/main_ISP-MONITOR.html?menu=

edit: ge kunt er meer mee doen ook
snelheid testen en nog veel meer
bij deze nog eens gedaan

ISP Monitor Speedtest (24/01/2006 12:17) / Provider: Telenet Belgium
Downstream: 17077 Kbps (2134,68 KB/s)
Upstream: 362 Kbps (45,28 KB/s)
Ping: 59 ms (0% Packet Loss)

Posted by Dj LPG on Jan-25-2006 19:52:

quote:
Originally posted by domineesje
nief meterke
en die werkt ook

over meterkes gesproke... Wanneer gaat den telemeter weer werke? (da prog eh)

Posted by Push2005 on Feb-13-2006 16:53:

Is het mogelijk om filmkes dat ge zelf download (.avi / .mpg / .mpeg bestanden) te laten afspelen op je eigen DVD speler als je da zo brandt ? Of moet je daar iets speciaals voor doen? Als ik gewoon een filmke erop zet dan herkent 'em et nie.

(Probleem is wel dak een dwaze Burner heb "Sonic Recordnow", da zat bij de pc geleverd. Je kan enkel maar een gegevensDVD maken denk ik)

Posted by Shadowkid on Feb-13-2006 17:08:

quote:
Originally posted by Push2005
Is het mogelijk om filmkes dat ge zelf download (.avi / .mpg / .mpeg bestanden) te laten afspelen op je eigen DVD speler als je da zo brandt ? Of moet je daar iets speciaals voor doen? Als ik gewoon een filmke erop zet dan herkent 'em et nie.

(Probleem is wel dak een dwaze Burner heb "Sonic Recordnow", da zat bij de pc geleverd. Je kan enkel maar een gegevensDVD maken denk ik)

Mpg en mpeg waarschijnlijk niet, ik ken weinig dvd-spelers die dat formaat herkennen. Avi daarentegen wel, afhankelijk van de codec of course. Maar de meeste dvd-spelers herkennen toch divx films (dit is .avi), al is de laatste tijd xvid de standaard geworden. Dat is een ander soort codec, maar veel dvd-spelers herkennen dat ook al. Als u dvd-speler dat niet herkent kunt ge altijd kijken of er een firmware update voor bestaat (was bij mijn dvd-speler het geval), zo niet, heb je pech vrees ik.

Posted by Antony on Feb-13-2006 20:05:

^ kdenk da iemand zenne p*rn* opt groot scherm wilt zien

Posted by Devilex on Feb-14-2006 06:17:

DVDspelers doen nogal moeilijk als er meerdere divx bestanden op ��n schijfje staan (zowel CD als DVD dan).

Ik veronderstel dat het hier gaat om volledige films van elk ongeveer rond de 700 mb divx? Koop gewone cd's en daar past zo een film juist op, zoniet kan je overburn gebruiken voor enkele mb's extra (is bij nero toch zo)

Brand die avi dan rechtstreeks op de CD-rom samen met de .srt (als je subs wil),niet in een mapje dus.

En indien je echt een dvd wil dan kan je dit met een converter nog altijd omzetten. Maar dit gaat soms wel ten koste van de kwaliteit.

Posted by Xilver on Feb-14-2006 09:27:

quote:
Originally posted by Shadowkid
Mpg en mpeg waarschijnlijk niet, ik ken weinig dvd-spelers die dat formaat herkennen.

Hum... DVD-formaat is MPEG-4

Ge moet het natuurlijk wel schrijven als DVD, maar de meeste programma's kunnen dat tegenwoordig, zonder te moeten converteren. Den mpeg als data derop plaatsen, da gaat idd ni afspelen.

Posted by Bertn on Feb-14-2006 09:32:

er bestaat een programmake dat uw mpeg of zelfs divx film omzet naar een bestand da ge kunt branden op dvd. ge kunt dan zelfs de subtitles erop plakken en zo. jammergenoeg weet ik niet meer hoe het noemt!

Posted by Push2005 on Feb-14-2006 10:47:

Nee, tzijn geen volledig films. Tzijn tekenfilms zoals de simpsons en dragonball Z enzo (... euh; voor m'n broerkes uiteraard ); dus tzijn episodes van 20 mins; en tzijn maar bestanden van 60 MB... Is het dan beter om dat op cd-rom te branden ofzo ?

edit: als er iemand dat programmatje kent waar bertn het over heeft, 't zou handig zijn

Posted by Push2005 on Feb-14-2006 12:15:

Hier is een handig prgrammake; en het werkt
http://www.avi-vcd.com/avi-to-dvd.asp

Nu alleen nog een crack vinden zodat het geen evaluatiesoftware blijft

Posted by Shadowkid on Feb-14-2006 15:58:

quote:
Originally posted by Xilver
Hum... DVD-formaat is MPEG-4

Ge moet het natuurlijk wel schrijven als DVD, maar de meeste programma's kunnen dat tegenwoordig, zonder te moeten converteren. Den mpeg als data derop plaatsen, da gaat idd ni afspelen.

Gewoon mpeg filmkes zoals in het geval van Push van The Simpsons enzo, speelt mijn dvd-speler iig ni af en weinigen anderen ook denk ik.

Posted by Synthesia on Feb-14-2006 16:47:

Probeert eens een VCD of SVCD dervan te maken met Nero.

Posted by Phortastic on Feb-14-2006 16:58:

koopt ne kiss player push.

http://www.kiss-technology.com/

Posted by domineesje on Feb-25-2006 09:24:

k heb een HD met al mijn muziek erin en vandaag wou ik hem openen maar ik kreeg een foutmelding met "toegang geweigerd".
Weet iemand waaraan dit kan liggen, want ik heb dit echt nog nooit meegemaakt.

hopelijk kan me iemand helpen

Posted by Real on Feb-25-2006 10:02:

Gehacked door Sabam?

Anders moet ge eens proberen tijdens het opstarten van Windows op F8 te rammen. Dan kunt ge in Veilige Modus opstarten. En dan kunt ge u als administrator aanmelden, dan zult ge er wel aan kunnen.

Posted by domineesje on Feb-25-2006 10:19:

quote:
Originally posted by Real
Gehacked door Sabam?

Anders moet ge eens proberen tijdens het opstarten van Windows op F8 te rammen. Dan kunt ge in Veilige Modus opstarten. En dan kunt ge u als administrator aanmelden, dan zult ge er wel aan kunnen.

er is enkel een administrator op mijn pc 'ikzelf'

Posted by Antony on Feb-25-2006 10:24:

(^ die muis vonk ook best leuk idd )

Posted by Real on Feb-25-2006 10:37:

quote:
er is enkel een administrator op mijn pc 'ikzelf'

Weet ik, dat is hier ook zo, maar probeer toch maar es.

Posted by Bl@ckOut on Feb-25-2006 10:42:

quote:
k heb een HD met al mijn muziek erin en vandaag wou ik hem openen maar ik kreeg een foutmelding met "toegang geweigerd".
Weet iemand waaraan dit kan liggen, want ik heb dit echt nog nooit meegemaakt.

hopelijk kan me iemand helpen

Vermoedelijk is het een NTFS partitie? Kijk dan eens naar de rechten.

Posted by domineesje on Feb-25-2006 11:07:

quote:
Originally posted by Bl@ckOut
Vermoedelijk is het een NTFS partitie? Kijk dan eens naar de rechten.

het is opgelost via deze link http://www.onlinehelpdesk.be/forum/...?TOPIC_ID=20483

merci
xxx

Posted by Bertn on Mar-07-2006 16:21:

wederom zit ik met een ernstig pc probleem!

ik heb een laptop met daarin een nogal zware en energie opslorpende processor. dat ding loopt dan ook vaak enorm warm. nu gebeurt de laatste tijd vaak het volgende: ik zit een spelleke te spelen (in dit geval was het need for speed most wanted) en na een uur spelen valt mijn pc gewoon uit midden in een achtervolging. de ene seconde zit ik nog te spelen en plots VLAM, alles uit!
Een seconde of 5 daarna komt het opstartscherm in beeld, en start het masjien gewoon opnieuw op. ik heb gisteren alles geformatteerd maar nu doet hij dat nog altijd. Is dat omdat hij te warm loopt of zo? Dat ding is altijd al extreem warm geweest, maar zelfs tijdens spellekes als age of empires 3 - die toch heel zwaar zijn - is hij nog nooit vastgelopen.

EDIT:

technische specs:

Fujitsu-siemens AMILO D1845 Notebook
Pentium 4 3.06ghz
1024 MB RAM
Video: ATI Mobility Radeon 9700 128mb
60 gb HD

een half jaar geleden gekocht in de makro

Posted by IL_vitto on Mar-07-2006 16:46:

Is meestal inderdaad omdat 'm te warm loopt. Remedies hiertegen zijn buiten in de kou gaan spelen, of van die externe laptop-koelers gebruiken (al heb ik geen idee hoe goed die dingen hun werk doen).

Dat is het nadeel van zulke krachtige draagbare computers, hun koeling is gewoonweg niet goed genoeg. Ik heb hetzelfde probleem voorgehad met NFS:Underground2 en Max Payne 2,maar moet wel toegeven dat NFS:Most Wanted geen problemen gaf hier.

Het is natuurlijk altijd mogelijk dat iets anders de oorzaak is.

Posted by domineesje on Mar-07-2006 16:59:

quote:
Originally posted by IL_vitto

Het is natuurlijk altijd mogelijk dat iets anders de oorzaak is.

stof in de processor?

Pages (27): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 »