TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [mIRC] EFnet #TAforum
Pages (5): « 1 2 3 4 [5]
Oh ja ben daar al heel lang niet meer geweest. (niet dat ik daar veel kwam ofzo) Zal wel een heel stuk rustiger zijn dan vroeger..
Klopt idd 
Alleen nog maar nerds die chankey willen enzo 
| quote: |
| Originally posted by Passiva Vroegâh... |
| Originally posted by Chicane Ik heb al die kutscripts nog ergens liggen, als jullie beloven mij nooit meer te zullen flooden |
| Originally posted by eXos Klopt idd ![]() Alleen nog maar nerds die chankey willen enzo |
| Originally posted by Chrono|one Weet iemand misscchien of er programmas zijn om verschillende irc-servers tegelijk te accecen? Ik heb er nu al 2 en ik zou nog een 3de programma moeten runnen om op deze 'tranceaddict-server' te komen. Suckt echt. Trouwens zodra je mirc een beetje doorkrijgt is het een goed idee om daar 'scripts' te zoeken. Programmas met een zooi handige options zoals anti-nuke/anti-flooding en wat dingen die handig zijn om je eigen channels te beheren. |
De reunie is inmiddels in volle gang, kom ook voordat het bier en de drugs op zijn !

| Originally posted by Dj Odelpha De reunie is inmiddels in volle gang, kom ook voordat het bier en de drugs op zijn ! |

Voordeel van irc was toch dat je makkelijk wat kan sharen of niet?
| Originally posted by Tom Lont Voordeel van irc was toch dat je makkelijk wat kan sharen of niet? |
Je kunt er ook heel veel onzin plaatsen.. Wat de meesten van hier daar deden/doen
ik kan halve gigabytes aan logboek spam pasten hier
goeie ouwe tijd zucht 
vroegah! toen quicksand nog niet in #taforum zat was het nog leuk, maar toen die randdebiel kwam er eigenlijk niks meer aan. Oja en er kwamen nog wat mensen die vonden het stoer hun hele homogaybotnet erin te gooien, zodat ie meer zogenaamde "power" had! Tja internet! daar draait het leven om, the real thing is maar een bijzaak he
anyways zoals velen al zeggen, leuke tijden gehad, desalniettemin de vele kickbans waar ik altijd op kickte!
| Originally posted by DJ_Siesta vroegah! toen quicksand nog niet in #taforum zat was het nog leuk, maar toen die randdebiel kwam er eigenlijk niks meer aan. Oja en er kwamen nog wat mensen die vonden het stoer hun hele homogaybotnet erin te gooien, zodat ie meer zogenaamde "power" had! Tja internet! daar draait het leven om, the real thing is maar een bijzaak he anyways zoals velen al zeggen, leuke tijden gehad, desalniettemin de vele kickbans waar ik altijd op kickte! |