TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [mIRC]  EFnet #TAforum
Pages (5): « 1 2 3 4 [5]

Posted by MennoB on Nov-14-2005 17:36:

Oh ja ben daar al heel lang niet meer geweest. (niet dat ik daar veel kwam ofzo) Zal wel een heel stuk rustiger zijn dan vroeger..

Posted by eXos on Nov-14-2005 19:59:

Klopt idd

Alleen nog maar nerds die chankey willen enzo

Posted by Dj Odelpha on Nov-14-2005 20:29:

quote:
Originally posted by Passiva
Vroegâh...

Passiva hrrRrrrrRrRrRrrrrrRrRrRrrrrrrrrrrrrrrrrRrrrR!&@*&@&*@

Kom ook weer eens langs gast, was altijd lachen

Posted by Dj Odelpha on Nov-14-2005 20:30:

quote:
Originally posted by Chicane
Ik heb al die kutscripts nog ergens liggen, als jullie beloven mij nooit meer te zullen flooden

!eens
!toen
!stamp

Posted by Dj Odelpha on Nov-14-2005 20:32:

quote:
Originally posted by eXos
Klopt idd

Alleen nog maar nerds die chankey willen enzo

Posted by Synthesia on Nov-14-2005 20:34:

quote:
Originally posted by Chrono|one
Weet iemand misscchien of er programmas zijn om verschillende irc-servers tegelijk te accecen? Ik heb er nu al 2 en ik zou nog een 3de programma moeten runnen om op deze 'tranceaddict-server' te komen. Suckt echt.
Trouwens zodra je mirc een beetje doorkrijgt is het een goed idee om daar 'scripts' te zoeken. Programmas met een zooi handige options zoals anti-nuke/anti-flooding en wat dingen die handig zijn om je eigen channels te beheren.

Gewoon het volgende typen:

/server -m

opent een nieuw scherm en dan connecteer je gewoon op de 2de server dat je kiest

Posted by Dj Odelpha on Nov-14-2005 21:20:

De reunie is inmiddels in volle gang, kom ook voordat het bier en de drugs op zijn !

Posted by Passiva on Nov-14-2005 21:21:

quote:
Originally posted by Dj Odelpha
De reunie is inmiddels in volle gang, kom ook voordat het bier en de drugs op zijn !

Posted by Tom Lont on Nov-14-2005 22:14:

Voordeel van irc was toch dat je makkelijk wat kan sharen of niet?

Posted by eXos on Nov-15-2005 11:19:

quote:
Originally posted by Tom Lont
Voordeel van irc was toch dat je makkelijk wat kan sharen of niet?

T heeft heel veel voordelen, maar DCC kan goed werken ja.

Posted by MennoB on Nov-15-2005 12:55:

Je kunt er ook heel veel onzin plaatsen.. Wat de meesten van hier daar deden/doen

Posted by Chicane on Nov-15-2005 21:02:

ik kan halve gigabytes aan logboek spam pasten hier goeie ouwe tijd zucht

Posted by Siesta on Nov-15-2005 21:43:

vroegah! toen quicksand nog niet in #taforum zat was het nog leuk, maar toen die randdebiel kwam er eigenlijk niks meer aan. Oja en er kwamen nog wat mensen die vonden het stoer hun hele homogaybotnet erin te gooien, zodat ie meer zogenaamde "power" had! Tja internet! daar draait het leven om, the real thing is maar een bijzaak he

anyways zoals velen al zeggen, leuke tijden gehad, desalniettemin de vele kickbans waar ik altijd op kickte!

Posted by Passiva on Nov-16-2005 00:12:

quote:
Originally posted by DJ_Siesta
vroegah! toen quicksand nog niet in #taforum zat was het nog leuk, maar toen die randdebiel kwam er eigenlijk niks meer aan. Oja en er kwamen nog wat mensen die vonden het stoer hun hele homogaybotnet erin te gooien, zodat ie meer zogenaamde "power" had! Tja internet! daar draait het leven om, the real thing is maar een bijzaak he

anyways zoals velen al zeggen, leuke tijden gehad, desalniettemin de vele kickbans waar ik altijd op kickte!

Hey! Niets over Drijfzand hè?!

Pages (5): « 1 2 3 4 [5]