TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Voornemens 2006
Pages (6): « 1 2 3 4 [5] 6 »

Posted by Antony on Dec-12-2005 14:16:

quote:
Originally posted by New Wave
Een foto van iemand met kleren aan heb ik echt niet nodig.

hangter vanaf welke soort kleding eh New Wave kan best sexy zijn

Posted by domineesje on Dec-12-2005 14:17:

quote:
Originally posted by Tiger777

Ik denk da we hier de zelfhulpgroep voor magere mensen kunnen oprichten, gewoonweg de meerderheid is te mager

precies he

Posted by Bl@ckOut on Dec-12-2005 14:20:

quote:
Ik vraag me eigenlijk af of EXTRA proteinen eten eigenlijk de spiermassa vergroot? Overschotten aan proteinen worden gewoonweg richting urine gepompt( en overschotten daar geven u nierstenen). Als ge een normaal dieet hebt hebt ge al die proteinedinges ni nodig. Boerebedrog!

Tja zoals Xilver al zei wordt dat vooral gebruikt als aanvulling. Bij zo'n prote�nendieet moet ge (afhankelijk van u gewicht) een bepaalde hoeveelheid eiwitten per dag binnenkrijgen en als da ni lukt met uw "gewone" voeding dan kunnen zo'n shakes een goede oplossing zijn. Dus boerenbedrog zou ik 't ni noemen.

Maar teveel is idd ook niet goed. Ik geloof trouwens dat uw lichaam slechts 30g prote�nen per keer kan opnemen. En wat dan met de rest, tja daar zult ge ni veel meer aan hebben denk ik.

Posted by New Wave on Dec-12-2005 14:25:

quote:
Uhu, ze hebben ooit mijn schildklier willen wegkappen, omda ze vonden da men hartslag en bloeddruk ( 100/min en 14/10) een beetje te hoog zijn. Daarnaast heb ik ook een buitenlichaamstemperatuur van 37,5 graden... Te hoog basaalmetabolisme waardoor ik alles kan eten wa ik ook maar wil

Maar, zoals ik al zei, ik kan daar allemaal mee leven. Als ze u schildklier weghalen, moete kweetniehoeveel pillekes pakken. En ik pak ni graag pillekes...

Ik zie ook liever foto's dan tekst, abnormaal

Ik denk da we hier de zelfhulpgroep voor magere mensen kunnen oprichten, gewoonweg de meerderheid is te mager

Aaijaaij, dat is inderdaad niet fijn. dacht altijd dat het zonder niet kon. Collega van mij heeft haar schildklier weg moeten halen vanwege kanker. Was de eerste keer dat ik hoorde dat zonder ook te leven valt. Sommige mensen kunnen inderdaad alles eten. magrec van NLTA heeft dat ook. lange slungel maar vreten dat hij kan.

Anony, ben ik het inderdaad met je eens. Die 2 kilo meer of minder maakt echt niet uit. Als ze maar lief zijn. Trouwens, ik heb liever een vrouw met goede verhoudingen met 2 kilootjes meer. het probleem is vaak dat mensen niet in de gate hebben hoe hun lichaam er uit ziet. Sommige vrouwen vinden zich ontzettend lelijk terwijl ze gigantisch mooi zijn. Die dwang hebben vele mensen. Soms met slechte afloop.

Posted by New Wave on Dec-12-2005 14:31:

quote:
Originally posted by Antony
hangter vanaf welke soort kleding eh New Wave kan best sexy zijn

Dat is ook weer zo.

Posted by Shadowkid on Dec-12-2005 14:32:

Ik krijg ook af en toe de opmerking dat ik te mager ben, maar als ik de verhouding lengte/gewicht van sommigen hier lees, dan sta ik er nog vrij goed voor met 65kg voor +/- 1m85.

Posted by domineesje on Dec-12-2005 14:35:

gaan we nu eens terug on-topic komen

Posted by Synthesia on Dec-12-2005 14:37:

quote:
Niks zo goe als ne goeie vetten biefstuk me fritten. Al die poederkes en chemiquen, ik heb het daar ni voor. Ik zeg altijd: "ge moet weten wat ge eet". Van wa maken ze die proteinepoederkes? Wa zit daar allemaal al ni in?

Ik vraag me eigenlijk af of EXTRA proteinen eten eigenlijk de spiermassa vergroot? Overschotten aan proteinen worden gewoonweg richting urine gepompt( en overschotten daar geven u nierstenen). Als ge een normaal dieet hebt hebt ge al die proteinedinges ni nodig. Boerebedrog!

Moet ook de proteinen nemen niet te lang voor de training anders neem je ze binnen voor niks. Hangt er ook allemaal van af hoe veel en hoe zwaar je traint. Zou ook beter moeten zijn ipv 3 stevige maaltijden op een dag te eten, 5-7 kleinere...maar ja..wie heeft daar de tijd voor.

Posted by Antony on Dec-12-2005 14:37:

quote:
Originally posted by Shadowkid
Ik krijg ook af en toe de opmerking dat ik te mager ben, maar als ik de verhouding lengte/gewicht van sommigen hier lees, dan sta ik er nog vrij goed voor met 65kg voor +/- 1m85.

idem hier...

mss moeten we is een lijstje maken:

Antony: 1.83 meter - 67 kg - BMI 20

(al blijf ik het zeggen, cijfertjes maken in feite ni uit)
BMI kan je onder andere hier berekenen

Posted by New Wave on Dec-12-2005 14:38:

Het is ook de mate waarin je dat spul gebruikt in combinatie met de hoeveelheid oefeningen.
Als je bij het ontbijt kwark eet inplaats van brood en in de avond ook dan wil het best werken. Het helpt niet als je alleen eiwitten neemt. Voor een goeie spieropbouw moet je per keer maximaal 2 spiergroepen trainen. Ik doe meestal combinaties van biceps/rug, schouders/triceps, borstspieren/biceps en benen/triceps. daarbij 40 minuten een apparaat voor de strakke billen. <- vrouwen smullen er van. Ook elke dag doe ik sit-ups voor de buikspieren.
Als je dus 4 keer per week naar de sportschool gaat en je denkt goed aan je eiwitten dan merk je dat vrij snel.

Posted by Antony on Dec-12-2005 14:39:

oei domineesje, vraagtje juist om trug on-topic te graken

Posted by New Wave on Dec-12-2005 14:40:

ontopic?

Meer technoplaten kopen.

Posted by Antony on Dec-12-2005 14:41:

- minder off-topic gaan

Posted by Tiger777 on Dec-12-2005 14:42:

ik vind "kwark" zo percies iets dat je niet opeet.. Ik weet ni, da geeft een slecht smakende bijklank

Posted by New Wave on Dec-12-2005 14:58:

quote:
ik vind "kwark" zo percies iets dat je niet opeet.. Ik weet ni, da geeft een slecht smakende bijklank

Kwark niet? daar zit juist veel eiwitten in.

Posted by domineesje on Dec-12-2005 15:03:

quote:
Originally posted by Antony
oei domineesje, vraagtje juist om trug on-topic te graken

http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=311088

kunnen daar verder discussieren

Posted by cyberia on Dec-12-2005 15:59:

ik maak geen voornemens, ik neem gewoon 2006 hoedat het komt en we zien wel wat het mij brengt.

Posted by Tiger777 on Dec-12-2005 16:05:

quote:
Originally posted by New Wave
Kwark niet? daar zit juist veel eiwitten in.

ik bedoel het woord, kw-ark. kwark. ik vind dat het klinkt als een bruinkleurige brei van hondenstront... Plattekaas ja, lekker

Posted by Sh!fty on Dec-12-2005 16:49:

quote:
Originally posted by Kelly*
Ik krijg der dus ook niks bij he!!!
ben 1m71 en weeg tussen de 46 en 48 kilo (hangt wa van dag tot dag af)
is echt wel degoutant weinig en wreed lastig om kleren te kopen (zeker broeken :s)

probeert is nen broeksriem
Ge kunt nog altijd bij de kinderkledij shoppe

Posted by Kaidreas on Dec-12-2005 18:05:

ben ik nu aan het flippen, of had ik hier gisteren niet iets gereplied?

wooops never mind.

Posted by Toni_D2 on Dec-12-2005 19:22:

quote:
Originally posted by Nyah
uhuh... gaan we vandaag anders nog es zwemmen ?

Ik heb een waterbed.

Posted by Toni_D2 on Dec-12-2005 19:25:

Mijn voornemen voor 2006 is om nooit meer op dit forum te komen.

Posted by MikeVee on Dec-12-2005 19:29:

quote:
Originally posted by Toni_D2
Mijn voornemen voor 2006 is om nooit meer op dit forum te komen.

Probeer het vanaf nu tot het eind van het jaar al eens vol te houden. Als opwarming

Posted by Antony on Dec-12-2005 19:59:

^ doen

Posted by Jasperovitsj on Dec-12-2005 21:49:

Maar als ge wegzijt Toni, kunt ge dan aan X-Tune vragen om terug te komen? Anders wordt het hier zo saai

Pages (6): « 1 2 3 4 [5] 6 »