TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Voornemens 2006
Pages (6): « 1 2 3 4 [5] 6 »
| quote: |
| Originally posted by New Wave Een foto van iemand met kleren aan heb ik echt niet nodig. |
kan best sexy zijn
| Originally posted by Tiger777 Ik denk da we hier de zelfhulpgroep voor magere mensen kunnen oprichten, gewoonweg de meerderheid is te mager |
| Originally posted by Tiger777 Ik vraag me eigenlijk af of EXTRA proteinen eten eigenlijk de spiermassa vergroot? Overschotten aan proteinen worden gewoonweg richting urine gepompt( en overschotten daar geven u nierstenen). Als ge een normaal dieet hebt hebt ge al die proteinedinges ni nodig. Boerebedrog! |
| Originally posted by Tiger777 Uhu, ze hebben ooit mijn schildklier willen wegkappen, omda ze vonden da men hartslag en bloeddruk ( 100/min en 14/10) een beetje te hoog zijn. Daarnaast heb ik ook een buitenlichaamstemperatuur van 37,5 graden... Te hoog basaalmetabolisme waardoor ik alles kan eten wa ik ook maar wil Maar, zoals ik al zei, ik kan daar allemaal mee leven. Als ze u schildklier weghalen, moete kweetniehoeveel pillekes pakken. En ik pak ni graag pillekes... Ik zie ook liever foto's dan tekst, abnormaal Ik denk da we hier de zelfhulpgroep voor magere mensen kunnen oprichten, gewoonweg de meerderheid is te mager |
| Originally posted by Antony hangter vanaf welke soort kleding eh New Wave kan best sexy zijn |
Dat is ook weer zo.
Ik krijg ook af en toe de opmerking dat ik te mager ben, maar als ik de verhouding lengte/gewicht van sommigen hier lees, dan sta ik er nog vrij goed voor met 65kg voor +/- 1m85.
gaan we nu eens terug on-topic komen 
| Originally posted by Tiger777 Niks zo goe als ne goeie vetten biefstuk me fritten. Al die poederkes en chemiquen, ik heb het daar ni voor. Ik zeg altijd: "ge moet weten wat ge eet". Van wa maken ze die proteinepoederkes? Wa zit daar allemaal al ni in? Ik vraag me eigenlijk af of EXTRA proteinen eten eigenlijk de spiermassa vergroot? Overschotten aan proteinen worden gewoonweg richting urine gepompt( en overschotten daar geven u nierstenen). Als ge een normaal dieet hebt hebt ge al die proteinedinges ni nodig. Boerebedrog! |
| Originally posted by Shadowkid Ik krijg ook af en toe de opmerking dat ik te mager ben, maar als ik de verhouding lengte/gewicht van sommigen hier lees, dan sta ik er nog vrij goed voor met 65kg voor +/- 1m85. |
Het is ook de mate waarin je dat spul gebruikt in combinatie met de hoeveelheid oefeningen.
Als je bij het ontbijt kwark eet inplaats van brood en in de avond ook dan wil het best werken. Het helpt niet als je alleen eiwitten neemt. Voor een goeie spieropbouw moet je per keer maximaal 2 spiergroepen trainen. Ik doe meestal combinaties van biceps/rug, schouders/triceps, borstspieren/biceps en benen/triceps. daarbij 40 minuten een apparaat voor de strakke billen. <- vrouwen smullen er van.
Ook elke dag doe ik sit-ups voor de buikspieren.
Als je dus 4 keer per week naar de sportschool gaat en je denkt goed aan je eiwitten dan merk je dat vrij snel.
oei domineesje, vraagtje juist om trug on-topic te graken 
ontopic? 
Meer technoplaten kopen. 
- minder off-topic gaan
ik vind "kwark" zo percies iets dat je niet opeet.. Ik weet ni, da geeft een slecht smakende bijklank

| Originally posted by Tiger777 ik vind "kwark" zo percies iets dat je niet opeet.. Ik weet ni, da geeft een slecht smakende bijklank |
| Originally posted by Antony oei domineesje, vraagtje juist om trug on-topic te graken |
ik maak geen voornemens, ik neem gewoon 2006 hoedat het komt en we zien wel wat het mij brengt.
| Originally posted by New Wave Kwark niet? daar zit juist veel eiwitten in. |
| Originally posted by Kelly* Ik krijg der dus ook niks bij he!!! ben 1m71 en weeg tussen de 46 en 48 kilo (hangt wa van dag tot dag af) is echt wel degoutant weinig en wreed lastig om kleren te kopen (zeker broeken :s) |
ben ik nu aan het flippen, of had ik hier gisteren niet iets gereplied?
wooops never mind.
| Originally posted by Nyah uhuh... gaan we vandaag anders nog es zwemmen ? |
Mijn voornemen voor 2006 is om nooit meer op dit forum te komen. 
| Originally posted by Toni_D2 Mijn voornemen voor 2006 is om nooit meer op dit forum te komen. |
^
doen
Maar als ge wegzijt Toni, kunt ge dan aan X-Tune vragen om terug te komen? Anders wordt het hier zo saai