TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- BETA Afvallers & Verzwaarders Kamp
Pages (8): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 »
| quote: |
| Originally posted by Synthesia Merci voor de tips Antony. Maar is creatine dan goed voor de kwaliteit en duurzaamheid van je spieren of gewoon de massa? Kan je even goeie spieren verwerven (of betere) zonder creatine dan als je dat wel zou nemen? Qua uithouding ben ik minder geintereseerd, je uithoudingsvermorgen gaat toch naar omhoog als je fitter wordt. |
| Kent er trouwens iemand een goeie oefening met gewichten (5 kilo per stuk) om de schouders te versterken? Ik heb wel ni veel plaats om ze uit te voeren, en het mag ook liefst niet te belastend voor de rug zijn... |
| "Bij de meeste oefenprogramma�s voor buikspieren zijn de resultaten niet echt schitterend. Ze laten je massa�s oefeningen doen, maar toch wordt je buik niet strakker en steviger. Omdat je niet direct resultaten voelt �n ziet, raak je ontmoedigd en geef je op. |
)

| Originally posted by Bunz zijn er mss bepaalde loopschemas zoda ge echt goed u conditie traint of is het beste nog altijd lopen tot ge er bij neervalt ? ![]() (ik doe meestal 2 toere, stretche, dan telkens 3 toere en stretche. Das goed voor stijfheid te vermijden de volgende dag merk ik) |

| Originally posted by Bunz onze kenner Antony |
lengte: 1.87m (denkik)
gewicht: 73kg
BMI: 21
Streefdoel: kottekes tege vande zomer om het vrouwke te plezieren
kzou zeker 5 kg moeten afvallen
probleem is da ik nie gemotiveerd ben om te sporten en geen doorzettingsvermogen heb om ��n of ander dieet te doen 
| Originally posted by Zehra kzou zeker 5 kg moeten afvallen probleem is da ik nie gemotiveerd ben om te sporten en geen doorzettingsvermogen heb om ��n of ander dieet te doen |
Heb jij geluk dat een opblaaspop zich geen zorgen hoeft te maken over haar gewicht h� 
| Originally posted by Toni_D2 Dat zal Jasperovitsj niet graag horen. |
ik ben al toch een tijd bezig met fitnessen. ma afvallen doe ik opt moment niet echt. (zo'n ramp is da ook weer niet) kpeins eerder dat heromvorming tot spieren is. 
qoute van shadowkid:
Mss zit er nog een vetlaagje boven die spieren? Dan versterk ge u spieren wel met die oefeningen maar dan gaat ge daar niet veel van zien.
dit is echt zo true e..als ik zie hoeveel kilo ik op dat machine van de buikspieren moet zetten. dan stel ik me altijd de vraag, waarom geen six-pack?
kga binnenkort terug met de fiets naar men werk rijden. dan zal er ws terug verandering in komen.
| Originally posted by Zehra ja die paar kilo's meer of minder maken 't echt wel eh! |
Zit nu al 2 maanden ziek thuis en de kilo's vlieger er aan. April zal ik pas weer vollop kunnen trainen. Zonde want al me spieren die ik in die jaren had opgebouwd zijn nagenoeg pleite.
honderden euro's en 3 keer per week voor niets naar de sportschool geweest. 
| Originally posted by Kaidreas als ik zie hoeveel kilo ik op dat machine van de buikspieren moet zetten. dan stel ik me altijd de vraag, waarom geen six-pack? |
Ik ben 5 kilo bijgekomen
Door mijzelf op een paardenweegschaal te zetten: 59 kilo 

| Originally posted by Tiger777 Ik ben 5 kilo bijgekomen Door mijzelf op een paardenweegschaal te zetten: 59 kilo ![]() |
| Originally posted by Antony misschien voer je de oefening niet degelijk uit en spreek je zonder eigen wil andere spieren aan te helpen |
| Originally posted by Kaidreas kzou niet weten hoe andere spieren moet gebruiken bij die oefening. explain? |
je kan evengoed een stevig 6-pack onder een vetlaagje hebben steken
Op 13 dagen tijd al 3 kg afgevallen. Nog 2 � 4 kg en ik ben content
ik stond toevallig derstraks op de weegschaal...
na een week ziek zijn van 66kg naar 58kg
hopelijk snel trug meer eetlust zodak terug kan beginnen bijkomen verdomme
Jawadde, dan wil ik ook wel es een weekske ziek worden 
Ik ben er ondertussen ook al 5 kwijt, maar vooral door gewoon minder te eten. Daarom stagneert het nu wel een beetje, want buiten de wekelijkse zaalvoetbalmatch komt er momenteel niet veel sport aan te pas.
Maar het zonneke schijnt en het wordt weer wat warmer, dus dan ben ik wel sneller gemotiveerd om de loopschoenen aan te trekken of de fiets op te springen. 
Ik ben begonnen met 5 maaltijden per dag te eten... Met succes, al 3 kilo bijgekomen
(58kg is nog ni teveel, maar all� bon, we gaan de goei richting uit
). Bovendien terug het pompen en buikspieroefeningen opgenomen, samen met een beetje gewichtheffen (kwestie van mijn biceps en rectus abdominis terug op peil te krijgen). Nu dacht ik er nog h��l even over na om te gaan lopen ook... maar dat was snel voorbij 
whihaaaaaaaaa 0.5 kg bij
lengte: 1m77
gewicht: 68kg
BMI: 22
Is goed dus he... al zou ik toch liever wat spieren bij kweken...
zal voor volgend jaar zijn, als ik ga gaan werken... (zit nmlk in de bouwsector
)
Kheb jarenlang gevoetbalt (ben vorig jaar gestopt) maar de conditie is nog altijd goed...
Mss volgend jaar regelmatiger gaan squashen ofzo, is nog leuke intensieve sport!
Ik eet veeeeeeelllllllll (verbrand al veel door in bouw te werken) en elke dag ook stuk fruit, maar kom niets bij... dunno hoe dat komt... Iemand idee voor spieren bij te kweken (vooral borstkas, armen enzow, benen zijn al goed, conditie ook) zou gr nr 72 - 75 kg ofzo gaan.
| Originally posted by Den Backer Ik eet veeeeeeelllllllll (verbrand al veel door in bouw te werken) en elke dag ook stuk fruit, maar kom niets bij... dunno hoe dat komt... Iemand idee voor spieren bij te kweken (vooral borstkas, armen enzow, benen zijn al goed, conditie ook) zou gr nr 72 - 75 kg ofzo gaan. |