TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- BETA Afvallers & Verzwaarders Kamp
Pages (8): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 »

Posted by Antony on Jan-24-2006 15:37:

quote:
Originally posted by Synthesia
Merci voor de tips Antony. Maar is creatine dan goed voor de kwaliteit en duurzaamheid van je spieren of gewoon de massa?

Kan je even goeie spieren verwerven (of betere) zonder creatine dan als je dat wel zou nemen?

Qua uithouding ben ik minder geintereseerd, je uithoudingsvermorgen gaat toch naar omhoog als je fitter wordt.

je moet weten dat je al dagelijks creatine opneemt, het zit in vlees. zo'n pot is dus niet meer dan een voedingssupplement. tijdens je onderhoudperiode slik je dus een 5 gram �xtra.

voor de kwaliteit en duurzaamheid ben je beter af met krachttraining zonder creatine, zoals je al zelf aanhaalde verdwijnt die spiermassa sneller na het stoppen met trainen.

in mijn ogen is het dus enkel goed voor revalidatie en sporters die ergens in hun seizoen willen 'pieken'. zoals sportexamens op school. het is geen doping, dus het mag overal...

in de mode wereld gebruikt men het ook... en dan heb ik het over mannen die ondergoed showen

Posted by Bunz on Jan-24-2006 15:42:

quote:
Kent er trouwens iemand een goeie oefening met gewichten (5 kilo per stuk) om de schouders te versterken? Ik heb wel ni veel plaats om ze uit te voeren, en het mag ook liefst niet te belastend voor de rug zijn...

de oefening die ik altijd doe is de volgende: Ge gaat rechtstaan en ge houd u arme naar benede, dan gewoon arme gestrekt omhoog heffe zoda ge een T vormt. Da is de oefening die ik het meest doe voor schouder. En me 5 kilo in de hand is da al serieus zwaar
Een andere die ik ook veel doe is: erges rechtop zitte (zien da u rug erges tege leunt) en dan arme van tegen u schouder naar omhoog heffe.

quote:
"Bij de meeste oefenprogramma�s voor buikspieren zijn de resultaten niet echt schitterend. Ze laten je massa�s oefeningen doen, maar toch wordt je buik niet strakker en steviger. Omdat je niet direct resultaten voelt �n ziet, raak je ontmoedigd en geef je op.

Op de fitness in Diepenbeek (Sportopolis) dede ze zo 20-25 minuutjes buikspiersessie. Da is hard afzien ma ge moogt wel zeker zijn da ge daar resultaat van hebt. (tvervelende was da als ge da al e paar maande deed, ge nog altijd eve hard afzag als de eerste keer )

als men exames gedaan zijn begin ik ook eens trug hard te werken aan men bierpens
Vraagje aan onze kenner Antony: zijn er mss bepaalde loopschemas zoda ge echt goed u conditie traint of is het beste nog altijd lopen tot ge er bij neervalt ?
(ik doe meestal 2 toere, stretche, dan telkens 3 toere en stretche. Das goed voor stijfheid te vermijden de volgende dag merk ik)

Posted by Jasperovitsj on Jan-24-2006 15:51:

quote:
Originally posted by Bunz
zijn er mss bepaalde loopschemas zoda ge echt goed u conditie traint of is het beste nog altijd lopen tot ge er bij neervalt ?
(ik doe meestal 2 toere, stretche, dan telkens 3 toere en stretche. Das goed voor stijfheid te vermijden de volgende dag merk ik)

Het hangt er een beetje vanaf wat ge wilt bereiken h�. Uithouding, snelheid, of een combinatie van de twee?
In ieder geval u zeker ni forceren in het begin, rustig opbouwen en zeker veel stretchen zodat uw spieren niet te veel geforceerd worden.
Om een globale conditie te kweken zou ik toch afwisselend duurlopen met intervals combineren. Die duurlopen kunt ge dan van afstand en snelheid zelf wat bepalen, dus dat moet ge zelf wat aanvoelen en leren indelen naar eigen kunnen.
Die intervals kan je echt op de piste gaan doen met pauze tussen de intervals, of je kan ook gewoon tijdens een duurloop afwisselend een stuk normaal lopen en een stuk versnellen. Maar ik zou zeker niet meteen beginnen met lopen tot ge erbij neervalt, want dan gaat ge u te hard forceren en duurt het veel langer om deftig in vorm te komen.

Posted by Antony on Jan-24-2006 15:53:

quote:
Originally posted by Bunz
onze kenner Antony

tuurlijk bestaan er loopschema's, diegene die ik heb zijn sport-specifiek. dus heb je niet veel aan (bijvoorbeeld voor basketballers, voor sprinters...)

je bent al goed bezig denk ik, als die toeren van jou toch groot genoeg zijn. als het om 'bierpens' weg te werken is moet je zien dat je echt l�ng loopt. tussendoor stretchen mag, je kan ook 's avonds zelf je benen masseren. telkens bewegingen maken naar je hart toe zodat je al het vuil in je spieren wegwerkt.

als je echt aan conditie wil werken kan je met intervaltraining beginnen en/of een hartslagmeter aanschaffen

Posted by Dj LPG on Jan-24-2006 18:10:

lengte: 1.87m (denkik)
gewicht: 73kg
BMI: 21

Streefdoel: kottekes tege vande zomer om het vrouwke te plezieren

Posted by Zehra on Jan-24-2006 18:21:

kzou zeker 5 kg moeten afvallen probleem is da ik nie gemotiveerd ben om te sporten en geen doorzettingsvermogen heb om ��n of ander dieet te doen

Posted by Toni_D2 on Jan-24-2006 18:29:

quote:
Originally posted by Zehra
kzou zeker 5 kg moeten afvallen probleem is da ik nie gemotiveerd ben om te sporten en geen doorzettingsvermogen heb om ��n of ander dieet te doen

Dat zal Jasperovitsj niet graag horen.

Posted by Jasperovitsj on Jan-24-2006 18:30:

Heb jij geluk dat een opblaaspop zich geen zorgen hoeft te maken over haar gewicht h�

Posted by Zehra on Jan-24-2006 18:30:

quote:
Originally posted by Toni_D2
Dat zal Jasperovitsj niet graag horen.

ja die paar kilo's meer of minder maken 't echt wel eh!

Posted by Kaidreas on Jan-24-2006 18:32:

ik ben al toch een tijd bezig met fitnessen. ma afvallen doe ik opt moment niet echt. (zo'n ramp is da ook weer niet) kpeins eerder dat heromvorming tot spieren is.

qoute van shadowkid:
Mss zit er nog een vetlaagje boven die spieren? Dan versterk ge u spieren wel met die oefeningen maar dan gaat ge daar niet veel van zien.

dit is echt zo true e..als ik zie hoeveel kilo ik op dat machine van de buikspieren moet zetten. dan stel ik me altijd de vraag, waarom geen six-pack?
kga binnenkort terug met de fiets naar men werk rijden. dan zal er ws terug verandering in komen.

Posted by Toni_D2 on Jan-24-2006 19:02:

quote:
Originally posted by Zehra
ja die paar kilo's meer of minder maken 't echt wel eh!

...zolang je het maar kan wegmoffelen

Posted by New Wave on Jan-24-2006 19:06:

Zit nu al 2 maanden ziek thuis en de kilo's vlieger er aan. April zal ik pas weer vollop kunnen trainen. Zonde want al me spieren die ik in die jaren had opgebouwd zijn nagenoeg pleite. honderden euro's en 3 keer per week voor niets naar de sportschool geweest.

Posted by Antony on Jan-24-2006 19:50:

quote:
Originally posted by Kaidreas
als ik zie hoeveel kilo ik op dat machine van de buikspieren moet zetten. dan stel ik me altijd de vraag, waarom geen six-pack?

misschien voer je de oefening niet degelijk uit en spreek je zonder eigen wil andere spieren aan te helpen

Posted by Tiger777 on Jan-24-2006 20:35:

Ik ben 5 kilo bijgekomen

Door mijzelf op een paardenweegschaal te zetten: 59 kilo

Posted by Gladius on Jan-24-2006 21:33:

quote:
Originally posted by Tiger777
Ik ben 5 kilo bijgekomen

Door mijzelf op een paardenweegschaal te zetten: 59 kilo

amai en ik dacht dat ik mager was met m'n 68kg! nu snap ik waarom ge liever hebt dat ik niet meer op uwe rug spring zoals tijdena aib =p

Posted by Kaidreas on Jan-25-2006 17:32:

quote:
Originally posted by Antony
misschien voer je de oefening niet degelijk uit en spreek je zonder eigen wil andere spieren aan te helpen

kzou niet weten hoe andere spieren moet gebruiken bij die oefening.
explain?

Posted by Antony on Jan-25-2006 19:11:

quote:
Originally posted by Kaidreas
kzou niet weten hoe andere spieren moet gebruiken bij die oefening.
explain?

bij sommige van die buikspiertoestellen kan je de gewichten mee trekken met je armen... zoiets bedoel ik. maar ik weet niet waar je op kruipt en hoe je het gebruikt he je kan evengoed een stevig 6-pack onder een vetlaagje hebben steken

Posted by FUSyke on Mar-18-2006 11:01:

Op 13 dagen tijd al 3 kg afgevallen. Nog 2 � 4 kg en ik ben content

Posted by Antony on Mar-18-2006 11:17:

ik stond toevallig derstraks op de weegschaal...

na een week ziek zijn van 66kg naar 58kg hopelijk snel trug meer eetlust zodak terug kan beginnen bijkomen verdomme

Posted by Push2005 on Mar-18-2006 11:29:

Jawadde, dan wil ik ook wel es een weekske ziek worden

Posted by Jasperovitsj on Mar-18-2006 12:59:

Ik ben er ondertussen ook al 5 kwijt, maar vooral door gewoon minder te eten. Daarom stagneert het nu wel een beetje, want buiten de wekelijkse zaalvoetbalmatch komt er momenteel niet veel sport aan te pas.
Maar het zonneke schijnt en het wordt weer wat warmer, dus dan ben ik wel sneller gemotiveerd om de loopschoenen aan te trekken of de fiets op te springen.

Posted by Tiger777 on Mar-18-2006 14:11:

Ik ben begonnen met 5 maaltijden per dag te eten... Met succes, al 3 kilo bijgekomen (58kg is nog ni teveel, maar all� bon, we gaan de goei richting uit ). Bovendien terug het pompen en buikspieroefeningen opgenomen, samen met een beetje gewichtheffen (kwestie van mijn biceps en rectus abdominis terug op peil te krijgen). Nu dacht ik er nog h��l even over na om te gaan lopen ook... maar dat was snel voorbij

Posted by domineesje on Apr-19-2006 17:07:

whihaaaaaaaaa 0.5 kg bij

Posted by Den Backer on Apr-19-2006 20:10:

lengte: 1m77
gewicht: 68kg
BMI: 22

Is goed dus he... al zou ik toch liever wat spieren bij kweken...
zal voor volgend jaar zijn, als ik ga gaan werken... (zit nmlk in de bouwsector )
Kheb jarenlang gevoetbalt (ben vorig jaar gestopt) maar de conditie is nog altijd goed...
Mss volgend jaar regelmatiger gaan squashen ofzo, is nog leuke intensieve sport!
Ik eet veeeeeeelllllllll (verbrand al veel door in bouw te werken) en elke dag ook stuk fruit, maar kom niets bij... dunno hoe dat komt... Iemand idee voor spieren bij te kweken (vooral borstkas, armen enzow, benen zijn al goed, conditie ook) zou gr nr 72 - 75 kg ofzo gaan.

Posted by Bl@ckOut on Apr-20-2006 08:50:

quote:
Originally posted by Den Backer Ik eet veeeeeeelllllllll (verbrand al veel door in bouw te werken) en elke dag ook stuk fruit, maar kom niets bij... dunno hoe dat komt... Iemand idee voor spieren bij te kweken (vooral borstkas, armen enzow, benen zijn al goed, conditie ook) zou gr nr 72 - 75 kg ofzo gaan.

Van fruit komt ge niet bij, en veel eten tja, het gaat er vooral om dat ge genoeg eiwitten binnenkrijgt per dag en dat ge die door gerichte spiertraining omzet in (spier)massa.

Pages (8): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 »